Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Καλημέρα!!! Καλή εβδομάδα κορίτσια...και αγόρια......

Καλα άρχισε για μενα η εβδομαδα γιατι εχει λιγο κρυο, που μου αρέσει πολυ και σας το εχω ξανα πει ε;
Μπορω να φοραω τα σκουφάκια μου και τα καπέλα μου που εχω πλεξει, α! το μαλλί μου καλα παει.

Περάσαμε ενα ήσυχο αλλά ολο πλεξιμο ΣΚ.
Φυσικά δεν έλειψαν και οι κατασκευές της Ειρηνης μου.....

 μια νεα μανία την εχει πιάσει και φτιάχνει διάφορα ζωάκια απο πλαστελίνη.
Την βλέπετε με τι σθένος εχει σκύψει πανω απο τις δημιουργίες της;
 Ο Ποντικομικρουλης μας..................
να εδω και μια πιο κοντινή, όμορφος εγινε.

Βεβαια ας μην αναφέρω οτι ολο το ΣΚ ο υπολογιστής ηταν κατειλημμένος.....?

Αλλά σιγα μην κατσω να σκάσω και εγω, έπλεξα αρκετα........
ενα σκουφάκι για μωρο (που θα σας πω τι θα το κανω καποια στιγμη)


και έπλεξα και ενα σκούφο δικο μου......
είπαμε  θα ειμαι καπελωμένη  για αρκετο καιρο.




Αυτα τα νεα μου, παω τωρα να μαζέψω λιγο το βομβαρδισμένο δωμάτιο των παιδιών, να κανω και καμιά δουλειά, γιατι αρκετα τεμπελιασαμε ολο το διήμερο ε;!




47 σχόλια:

Ginger είπε...

Καλημέρα, καλή σου βδομάδα Πουαντερίτσα μου. Κι είσαι και γρήγορη στο πλέξιμο. Λοιπόν θες ευκαιρία? Φόρτωσε όλα τα σκουφάκια γαντακια καλτσουλες παντοφλίτσες πλεκτές κι έλα εδώ . Απ'τα μέσα της βδομάδας μας έρχεται νέο κύμα ψύχους με περισσότερο χιόνι απ'ότι μέχρι τώρα και θα έχεις όση ευκαρία θέλεις. Φιλάκια

ΥΓ κι εγώ έπλεκα το ΣΚ κάτι υπέροχα μποτάκια μωρουδίστικα. Οταν τα τελειώσω θα τα ανεβάσω.

meanan είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.Η ΜΙΚΡΗ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ να πλεκω ενα κασκολ αλλα μαλλον θα το βαλω τον επομενο χειμωνα.`το πρωτο μου ειναι...........

MINIMARKET είπε...

Καλημερααααααααααααα!!!!!!!!
Επίσης καλή εβδομάδα!!!!!

Λίνα είπε...

Πολύ δημιουργικό Σαββατοκύριακο βλέπω. Υπέροχος ο ποντικομικρούλης αλλά και τα σκουφάκια. Καλοφόρετα.
Καλημέρα!!!
Καλή εβδομάδα!!!!

Maria B. είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα !

καλοφόρετα Μαράκι !!!

μου φαίνεται ότι η μικρούλα σου είναι ταλέντο στις κατασκευές !!!

φιλια πολλά

Marina είπε...

Καλή εβδομάδα!!! Όχι και δε δούλεψες το Σαββατοκύριακο!!! Τόσα πράγματα έφτιαξες!!!
Όσο για το κοριτσάκι σου..."το μήλο κάτω απ' τη μηλιά..." σου λέει κάτι;

zacharenia είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!
πολύ όμορφος ο ποντικούλης!!!
ο σκούφος σου είναι τέλειος,μπράβο Μαράκι!! εγω δεν ξέρω να πλέκω με πολλές βελόνες....είστε και οι δυο σας τέλειες......
φιλιά πολλά!!!!!

Lilium είπε...

Kαλημέρα Πουαντερί μου, τι όμορφος ο "ποντικομικρούλης", να μου φιλήσεις τη μικρή δημιουργό!!
Φιλάκια πολλά!!

Εφη είπε...

Καλημέρα!
Καλή εβδομάδα!!!
Τα πολύ παλιά χρόνια είχα πιάσει κι εγώ βελόνες πλεξίματος και βελονάκι αλλά δεν θυμάμαι Χριστό!!!
Κατά τη γνώμη σου από που να αρχίσω και τι πρέπει να προμηθευτώ???
Ζηλεύω από αυτά που βλέπω (με την καλή έννοια, πάντα!) και θέλω να κάνω μια προσπάθεια!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλύκας ο ποντικομικρούλης!!!
Καλή βδομάδα Πουαντερίτσα:)

misirlou misirlou είπε...

καλημερα και καλη σου εβδομαδαααα!!!!!
Η μικρη εχει ταλεντο βλεπω!!!!ο ποντικουλης της ειναι θαυμασιος!!!
Μιλησε το dna!!!!xaxaxa

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλημέρα και από εμένα και καλή εβδομάδα! Υπέροχο το ποντικάκι! Επαγγελματικά φτιαγμένο!! Μπράβο Ειρηνούλα!!
Σαν πλεχτομηχανή γρήγορη είσαι Πουαντερί μου!!

Maria Z είπε...

Καλή εβδομάδα!!!!Καλά το "φαγωμένο" αυτάκι του ποντικού με ξετρέλανε!!! Να δώσεις ένα ζουμερό φιλί απο εμένα στην κόρη σου!!! Οσο για τις δικές σου δημιουργίες .....συνήθισα πια....δεν μου κάνει εντυπωση η τελειότητά σου!!!!!

χα χα χα

Φιλιαααααααα

olivetreegirl είπε...

Πουαντερίτσα μου Καλή Χρονιά σ΄εσένα και την οικογένειά σου!!! Υπέροχες οι κατασκευές της μικρής!! Να της πάρεις FIMO που ψήνεται και σκληραίνει για να της μείνουν!!

simone είπε...

η δημιουργια της μικρης εκπληκτικη.. μπραβο της...

και το σκουφακι το γαλαζιο με το λουλουδακι μου αρεσε φοβερα.. μπραβο σου μαρια..

καλη εβδομαδα σας ευχομαιιιιιιι..

καλη συνεχειαααααααα.


φιλακιαααααααααααααα..

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή εβδομάδα!!!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Καλή σου εβδομάδα .Ωραίο το σκουφάκι αλλά ο ποντικούλης σκίζει.

rena είπε...

Πολύ σικ σε βρίσκω!
Τέλεια η δουλειά της Ειρήνης,μάνα και κόρη καλές δουλειές χρυσοχέρες μου!!!

friendly είπε...

Καλησπέρα, καλή εβδομάδα....
κατά μάνα κατά κύρη λένε, τι περίμενες η μικρούλα μάλλον πήρε τη χάρη της μαννούλας...
Εξαιρετικό το τελευταίο δημιούργημα όπως και τα προηγούμενα....χρυσά χεράκια έχεις....μπράβο, μπράβο, μπράβο....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΜΟΡΦΙΕΣ.ΕΚΤΑΚΤΟΣ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΜΙΚΡΟΥΛΗΣ!!!!!!ΤΑ ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ ΑΠΙΑΧΤΑ.ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ.

RIRI είπε...

Εχω την εντύπωση, οτι την ιστορία με τα μαλλιά, την ξεκίνησες μόνο και μόνο για να εχεις την δικαιολογία ..να πλέκεις σκούφους!!!!!ΠΟΣΟΥΣ ΠΟΙΑ ΘΑ ΠΛΕΞΗΣ?????, Φτιάξε και κάτι του παιδιού!!!!χαχχαχα!!!!Ομολογώ οτι σου πάει πολύ ο γαλάζιος σκούφος!!!!
Φιλιά και καλό βράδυ!!!!

πουαντερι είπε...

ginger δεν μπορεις να φανταστεις ποσο θα ηθελα να εμενα σε μια τετοια χωρα με χιονι.

πουαντερι είπε...

meaman μην απελπίζεσαι ειναι το πρωτο σου και ολες μας στο πρωτο ειχαμε τις δυσκολίες μας.
Καλη επιτυχία!!!!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ ειδες; δεν σε ξεχναω.....

πουαντερι είπε...

ΛΙΝΑ- ΜΑΡΙΑ Β καλώςτες σας ευχαριστώ!

πουαντερι είπε...

Μαρινα μου θεωρω δουλεια το να κανω κατι μεγαλο. Τα σκουφακια ηταν μικρα.

πουαντερι είπε...

Ζαχαρενια μου συνήθεια ειναι, αφου ξερεις κυκλικο πλεξιμο θα τα καταφέρεις.

πουαντερι είπε...

ΛΙΛΙΟΥΜ σε ευχαριστω!!!
χαιρομαι καθε φορα που σε βλεπω εδω.

πουαντερι είπε...

ΕΦΗ μου θα παρεις ενα νημα λιγο χοντρο και ισιο, δηλαδη να μην εχει κομπακια και με βελονες μαλλον Νο5 για αρχη και θα πλεξεις ενα κασκολ να εξασκηθει το χερι σου.
Μετα θα δεν θα θες να σταματησεις.
Για οτι σχεδιο και βοηθεια θες γραψε μου mail (maritsa3@gmail.com)
και θα σου στειλω εγω.

πουαντερι είπε...

Elena- Misirloy σας ευχαριστω πολυ! σαν κουκουβαγια καμαρωνω μωρεεεε.

πουαντερι είπε...

Αντζελα το σχεδιο το ειδε απο το φυλλάδιο που ειχανε μεσα οι πλαστελίνες και το αντέγραψε.
Το σκουφακι γινεται σε 3 ωρες.

πουαντερι είπε...

Μαρια Ζ οπως ελεγα και στην Αντζελα το ποντικακι το αντεγραψε ετσι οπως ηταν απο το φυλλαδιο της πλαστελινης.
Εχει πολλα ζωακια και θελει να τα κανει ολα.

πουαντερι είπε...

OLIVE αυτο δεν το ειχα σκεφτει, και πως ψηνεται το fimo;

πουαντερι είπε...

Σιμονακι καλησπερα!!!!!!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ δεν σε πλησιαζω καθολου...κανουμε οικογενειακώς διαιτα και ουτε να σε βλεπω δεν αντεχω.

πουαντερι είπε...

ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΣ: σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα μαου μεχρι να τελειωσει το χρωμα στα μαλλια μου θα ειμαι μονιμα σικ!!!χα!χα!

πουαντερι είπε...

friendly σε ευχαριστω πολυ!!

πουαντερι είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου μην ζηλευεις θα σου πλεξουμε και εσενα ενα....

πουαντερι είπε...

ΡΙΡΙ μου τι να κανω; πρεπει να ειμαι καπελωμενη μεχρι να φυγει το χρωμα.
Ασε που κανουμε και διαιτα ολοι εδω μεσα εκτος της κορης(τι να χασει η σιφλυδα;)και ουτε να ραψω θελω ουτε μεγαλο πλεκτο να αρχισω.
Περιμενω σαν τον μεταξοσκώληκα την μεταμόρφωσή μου χα!χα!

Εφη είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙΙΙ!!ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΩΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΑΣ ΜΙΑ ΧΑΝΤΡΑ ΚΟΥΚΛΑ!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΕΓΑΛΟ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ TRENDY!!
ΦΙΛΙΑ!!

olivetreegirl είπε...

Κανονικά, στο φούρνο του σπιτιού. Νομίζω έχει και οδηγίες στο κουτί, αλλά ρώτα και από εκεί που θα το πάρεις!

Ανώνυμος είπε...

Μια ομορφη δημιουργικη οικογενεια!!!!!Μπραβο σας!!!!!
Τα σκουφακια ειναι φανταστικα,γεια στα χερια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!Παντως... οτι και να κανεις η κορη σου κλεβει την παρασταση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μαρια!!!

Maria είπε...

TO ΠONTIKAKI ΥΠΕΡΟΧΟ...ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ...ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ...ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!!

Evie είπε...

Στο μοντελάκι σου, στην Ειρήνη σου, ανήκει κάποιο ωραιο και νεανικό βραβείο, για τις απασχολήσεις της, την υπομονη της και τα ωραία της αποτελέσματα. Εύγε κορίτσι μου!!!!! Εεε φυσικά το μήλο έχει πέσει κάτω από τη μηλιά!!!!!!

pisces είπε...

καλημερα καλο μηνα.