Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Ειμαι πολυ χαρουμενη!!!!!!!!!!!

Καλημερα!!!!
Καλη εβδομαδα!!!!!
Εμενα καλα μου ξεκιναει, με ενα βραβειο και μια ομορφη τσαντα!!!!
Το βραβειο μου το εδωσε η Μανουσινα!!!
και την ευχαριστω πολυ!!!
Σιγουρα το εχετε παρει , αλλά θα ηθελα να το ξανα παρετε και απο εδω
 ολες οσες με τιμάτε με την παρουσια σας!!!!
Άλλωστε πιο TRENDY απο εμας δεν νομιζω να ειναι αλλος εδω μεσα στο διαδίκτυο χα!χα!
!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!

Ναι! ναι! κερδισα την τσαντα της RIRIs και ειμαι πολυ χαρουμενη.
Πολυ χαίρομαι που την κερδισα γιατι οι τσαντες της Ριρης με ξετρελαίνουν, ειναι υπεροχες!!!
Σε ευχαριστω πολυ Ριρη μου!!!!

Αφηστε που αμα δεν μου ελεγε τιποτα η Μαρινα δεν θα το έπαιρνα ειδηση με τιποτα.
Παιδι μου βλεπεις, καθε ΣΚ ο υπολογιστής ειναι κατειλημμένος.
Δεν τολμαει κανεις να σηκωθεί απο την καρεκλα τσουπ.... θρονιάζονται.
Αφου και το φαγητο μου σκεφτομαι να το παιρνω εκει να τρωω για να μην χασω την θεση.
Ουτε σε λεωφορείο να ήμουνα.
Παω τωρα να τελειωνω γιατι ειναι μια βδομαδα γεματη, θα σας τα πω αργοτερα......
εχω την οδύσσεια μιας ζακετας και ενα νεο ΠΟΜ  που θα ξεκινήσουμε να σας δειξω αλλά ολα με την σειρα τους.
Καλη βδομαδα σε ολους με μια μεγαλη αγκαλια!!!

14 σχόλια:

Lilium είπε...

Καλημέρα φωνακλούδικη, ηλιολουστη, χαμογελαστή και απο εμένα, Πουαντερί μου, τι ωραίο το βραβείο και το δωράκι που κέρδισες, η τσάντα πανέμορφη...
Σε φιλώ και σου στέλνω μια μεγάααααααλη αγκαλιά, καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

...irida... είπε...

καλημέρα!!!!καλή εβδομάδααααααααααααα!!!πάντα τυχερή στη ζωή σου να εισαι καλή μου!!!!μπράβο!!!

zacharenia είπε...

Καλημέρα,Καλή Εβδομάδα!!!!
Τυχερούλα,υπέροχη η τσάντα!!!!!
Ολες οι τσάντες της Ριρής είναι πολυ όμορφες!!!
Καλό ξεκίνημα λοιπόν στο ΠΟΜ,
και σε Ευχαριστώ Πολυ,για την εξυπηρέτηση και την προθυμία σου!!!!
φιλια πολλά....

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μπράβο κορίτσι μου! Είναι και φοβερή η τσάντα!!! καλή εβδομάδα και από εδώ!!

Marina είπε...

Το φαντάστηκα ότι δεν το είχες καταλάβει οτι κέρδισες γιατί αλλιώς θα πανηγύριζες όπως κάνεις τώρα...!!! Όμορφη τσάντα ε;;; Τυχερούλα!!!!!!!
Και εμένα το ίδιο γίνεται κάθε Σ/Κ ! Γι αυτό και μπλογκάρω τις μεταμεσονύχτιες ώρες!!!

meanan είπε...

Συγχαρητηρια και για την τσαντα και για το βραβειο.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι μου το είδα χθες!
Αφησα και σχόλιο να φτιάξεις και ασορτί καπελάκι!
Σε μισή ώρα έτοιμο!

Φιλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια,πουαντερι μου,παντα κερδισμενη!!!!!!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

με γεια σου, η χαρά από τα μικρά καθημερινά πράματα είναι απερίγραπτη, ιδιαίτερα αν πρόκειται για άτομο αυθόρμητο και χαμογελαστο σαν εσένα καλή μου Μαριώ, που χαίρεται τη ζωή και στα πιο μικρά...!
φιλάκια, καλή εβδομάδα, χαιρετίσματα σε όλους στο σπιτικό σου!!!!!

olivetreegirl είπε...

Μπράβο τυχερούλα!!! Με γεια σου!!! Κάτι μου λέει ότι θα την κατευχαριστηθείς, είναι πανέμορφη!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΗΗ!!!
Η ΤΣΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΣ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

αχτίδα είπε...

Τυχερούλα..η τσάντα υπέροχη!Σου εύχομαι να έχεις τύχη όλη τη χρονιά.

Betty's Cuisine είπε...

ωωω... θαύμα η τσαντούλα! πανέμορφη!
πάντα τυχερή να είσαι...

πουαντερι είπε...

Ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!
χαρηκα πολυ γιατι μου αρεσουν φανταστικα οι τσαντες της Ριρης.