Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Καλημερα με βροχη..........

Καλε τι καιρος ειναι αυτος;
Ξυπνησα το πρωι (7 αξημέρωτα)  τα παιδια μου να ετοιμαστουν για το σχολειο και μολις ειδε η κορη μου την βροχη ηθελε χουχουλακια.
Αδικο εχει το παιδι; και εγω με τετοιο καιρο το ιδιο θα ηθελα.

Θυμαστε λοιπον "για να αλλάξω κουβεντα" που σας ειχα πει για το νεο μας ΠΟΜ-KAL;
Ναι θα το ξανακανουμε ολες μαζι γιατι περασαμε ωραια πλεκοντας το σαλι.
Αυτη την φορα ειναι πιο ελευθερο το θεμα, εχουμε ολες να πλεξουμε μια ζακετα.
Ναι ετσι απλα, οποιο σχεδιο και χρωμα θελει η καθε μια μας, 
απλα το πλανο λεει οτι: Πλεκω μια ζακετα για ενηλικα, μεσα σε ενα μηνα (εδω το εχουμε λιγο χαλαρο το χρονοδιαγραμμα).
Το δικο μου ΠΟΜ ειναι αυτο!!!
το προτοτυπο σχεδιο!
Θυμάστε βέβαια το σαλι που ειχα αρχίσει με ενα πολύχρωμο νημα;


Αυτο το πλεκτο δυστυχώς δεν ηταν γραφτό του να ευδοκιμήσει και επειδη δεν μου έβγαινε με τιποτα, παρόλο που το ξήλωσα αρκετες φορες, ειπα να το πλεξω αυτη εδω την ζακετα παίρνοντας ετσι μερος και στο ΠΟΜ.
Σας μιλησα ομως και για μια ΟΔΎΣΣΕΙΑ ε;
Πριν παρα πολυ καιρο, ειχα αρχισει μια ζακετουλα!
Απο λαθος δικο μου, οταν χρειάστηκαν κατι νηματα στο σχολειο για να ετοιμάσουν κατι σκηνικά, μιας παραστασης, εγω έδωσα δυο κουβαρια απο το καφε νημα της ζακετας μου.
Οταν καταλαβα το λαθος μου ηταν αργα, δεν μπορουσα να τα παρω πισω και ετσι για αρκετο καιρο έμενε η ζακετα στα μισοτελειωμένα πλεκτα μου.

Αλλά μάλλον με λυπήθηκε ρε παιδια ο θεος γιατι το νημα αυτο ειναι πολυ δυσκολο να ξηλωθεί, και ψάχνοντας στο kangaroo τις προάλλες βρηκα μερικα κουβαρια απο το τυρκουαζ.
Ετσι τωρα συνέχισα και σχεδον τελειωνει η ζακετα μου.

Σας δειχνω και το καπελο μου ποσο ταίριαξε με το πρωτο σαλι της Ελενης,,,,,, μου αρεσε πολυ και οταν το φορεσα ηταν και πολυ ζεστο.
Ωραιο νημα τελικα, θα παρω να πλεξω και κατι αλλο με αυτο.




44 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλημέρα!!!!!εσεις βροχή,και μεις λίιιγο χιόνι και πολύ κρύο.φιλιά.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα και από εμένα! Λες τελικά να έβρεξε και εδώ και χαμπάρι να μην πήρα??!! Όλα υπέροχα πουαντερί μου! Να δω κι εγώ τι σχέδιο θα βρω.. γιατί άμα κολλήσω σερ κάτι.... δύσκολα ξεκολάω!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα και καλά χουχουλιάσματα...

Εφη είπε...

Καλημερούδια!! Και εδώ λίγο ψιχάλιζε και μετά σταμάτησε....έτσι θα μας πάει..τσουρ..τσουρ...πολύ εκνευριστικό αυτό!

Σούπερ το καπέλο ε το κασκόλ!!!!

Ανώνυμος είπε...

asxeto sxolio me thn anarthsh,sxetika me ta mallia yparxoun viologikes vafes,oxi fytikes,se epilegmena kommwthria,thalega na tis dokimaseis.oxi apo twra sta aspra mallia.kalhmera apo xalkida.

MINIMARKET είπε...

Καλημερα απο τα χιονισμενα Τρικαλα !!!!!

...irida... είπε...

καλημέρα!!!!!άντε καλή αρχή..με την ζακέτα!!!!και καλα χιχι!!!ξεμπερδέματα με τα υπόλοιπα!!!

eleni_tzeni είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ,ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΓΙΑ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΣΜΑ ,ΕΓΩ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ.ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΚΟΥΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ .ΦΙΛΑΚΙΑ. Τζενη.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το χουχούλιασες το μικρό;
Πρόσεχε να μη κρυώσει πάλι γιατί θα έρθω να σου τραβήξω το μαλλί να μεγαλώσει η ρίζα!

Ο χρωματικός συνδυασμός του νήματος μου αρέσει πολύ!

Και τα-τα-ταν φτάνουμε στο νέο top-montel!!!

Πολλά ζεστά φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα!!!!
Κρύο, κρύο, αλλά ευτυχώς βλέπωότι πλέκεις διάφορα χουχουλιάρικα, το ένα πιο όμορφο από το άλλο!
Φιλάκια!

misirlou misirlou είπε...

Η οδυσσεια του πλεξιματος!!!χαχαχα...αλλα τελικα τα καταφερες πολυνηχανη ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

rena είπε...

Καλημέρα και από εμένα εμ δε θα έβρισκες εσύ τρόπο να τελειώσεις τη ζακέτα!

Marina είπε...

Το σκουφάκι τέλειο και σαν χρώμα και σαν σχέδιο!!! Πως ταιριάζει με το τσιν μπουφάν...! Τα μαλλιά πολύ μου αρέσουν!!! Ζηλεύω που δεν ξέρω να πλέκω τίποτα πέρα από κασκόλ...Μου υπόσχεσε ότι θα μου μάθεις όταν θα έρθω πίσω μόνιμα;;; Έχεις 2,5 χρόνια να το σκεφτείς!!! Φιλάκια και καλημέρα από τις χιονοβροχερές Βρυξέλλες!!! Από θερμοκρασία πάντως σας βάζω κάτω: -5 εως 5 εδώ και δύο μήνες τουλάχιστον!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μα είστε κυρία μου χρυσοχέρα, γεμάτη μυστήριο, στη φωτό!!! φιλάκια!!!!

maria είπε...

κρύο σήμερα! το νήμα το τυρκουαζ καταπληκτικό! θέλω κι εγώ κι εγώ κι εγώωω....

Teteel είπε...

Πολύ όμορφο το νήμα που θα πλέξεις την ζακέτα!
Το καπέλο σου τέλειο!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ μου αρεσε το σχεδιο της ζακετας, που επελεξες να συμεταχεις στο διαγωνισμο,καθως και το χρωμα που θα την πλεξεις,αλλα και η αλλη ζακετουλα ειναι υπεροχη!!!!!Ειδες ποσο ομορφα νοιωθουμε οταν φτιαξουμε κατι με τα χερακια μας και το φορεσουμε? Μεγεια σου,πουαντερι μου,εισαι φοβερη!!!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

Maria Z είπε...

Πέρασα για ένα γεια και θαύμασα και τις δημιουργίες σου!!!

Φιλια

para-kelsoscooks είπε...

Ωραία η ζακέτα , ωραίο το κασκόλ και ο σκούφος, αλλά όλα τα βάζει κάτω το ΄΄top - model΄΄, όπως λέει και η γιαγιά Αντιγόνη.

Ανεράιδα είπε...

Καλά, το καπέλο, το σάλι κι εσύ απίθανος συνδυασμός! Σου πάνε πάρα πολύ!! Όσο για το μαλλί που μας ρωτάς δίπλα, καλέ αυτό που περιγράφεις είναι σκέτη ταλαιπωρία!!! Κάνε μια δοκιμή με το άσπρο και βλέπεις....Πάντως κι εγώ το βαριέμαι αφόρητα το κομμωτήριο....

lourdi lourdaki είπε...

ΖΗΛΕΥΩ...ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ..ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΕΞΩΩΩΩΩ!!!
ΤΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΧΡΩΜΑ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!

πουαντερι είπε...

ΦΟΡΤΟΥΝΑΤΑ KALYTERO TO XIONI ΜΩΡΕ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΌΝΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΟΥΛΙΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΕΔΩ.

πουαντερι είπε...

Αντζελα θα βρουμε σχεδιο μην σκας.

πουαντερι είπε...

Ξαδερφηηηη ολα καλα μωρε; χαθηκαμε γμτ.

πουαντερι είπε...

Εφη μου ασε κατρουλοκαιρος αλλά καλα ειναι να πιασουν τοπο και τα πλεκτα μου ε;! χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ανωνυμη απο Χαλκιδα, εδω που φτασανε τωρα θα τα κανω και βλεπουμε.

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ χιονι ε; αρε τυχεροι!!!!!!

πουαντερι είπε...

ΙΡΙΔΑ εδω που τα λεμε εχω δεθει κομπος με τοσα που εχω αρχισει, τα θελω ολα βλεπεις.

πουαντερι είπε...

ΤΖΕΝΗ τι πιο ωραιο απο αυτο που περιγραφεις; πλεξιμο και χουχουλια θελει ο καιρος αυτος.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου κρεμυδι το ειχα κανει το παιδι, ολα μαζι του τα φορεσα μην μου ξανα κυλήσει και χαθηκαμε μετα.
Ασε θα φαω την δουλεια απο το μοντελο μου και θα με μυνησει.

πουαντερι είπε...

ΕΛΕΝΑ ευτυχως που εχει λιγο κρυο για να τα φορεσουμε μωρε.

πουαντερι είπε...

ΜΙΣΙΡΛΟΥ,
ΡΕΝΑ
αν δεν ευρισκα νημα θα μου την εδινε πολυ, γιατι ηταν κριμα τον κοπο μου.

πουαντερι είπε...

Πωπω ΜΑΡΙΝΑ αν ημουν εκει θα επλεκα ασταματητα.
Ελα με το καλο και εγω θα σου μαθω οτι θες απο τωρα σε κλεινω δεν θελει πολυ σκεψη... εννοείται!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ φιλια και αγκαλιες!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου αφου στο εχω πει πολλες φορες, ελα να πλεξουμε!!!!!!

πουαντερι είπε...

Teteel σε ευχαριστω!

πουαντερι είπε...

Μαρια μου τι εγινε με το blog; δεν σε βλεπω να γραφεις;

πουαντερι είπε...

Μαρια Ζ τα φιλια μου!!!


Παρακελσος: ΤΟΠ-ΜΟΝΤΕΛ με καλυψη ε;! χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ανεραιδα μου αν τα κομμωτήρια περιμενανε απο μενα θα πεινάγανε....

πουαντερι είπε...

Λουρδη μου εσυ κανεις τοσα αλλα που εμεις δεν πιανουμε μια μπροστά σου.

love2love είπε...

ουφ σε βρηκα
σε περιμενω στο νεο μου σπιτι.
και επειδη νιωθω πολυ οικεια στο δικο σου σπιτι θα ερθω να χουχουλιασω

love2love είπε...

ακομα το σχολιο μου δεν το πηρες ε?χμ οταν το παρεις σε περιμενω απο το σπιτι μου

πουαντερι είπε...

love2love ηρθα αλλά ουτε η φωτογραφια μου βγαινει στην παρακολουθηση ουτε το σχολιο μου το δεχεται.
Πρεπει λεει να ειμαι μελος για να κανω σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα Μαρακι!Και εμενα Μαρια με λενε ειμαι απο την Κρητη ειμαι 42 χρονων εχω 2 κοριτσια 27 κ25 και το αντρακι μου 6.Θελω να σου εκφρασω το θαυμασμο και τα συχαριτηρια μου!Και εγω πλεκω κενταω αλλα οχι σαν τα δικα σου σε ζηλευω εσυ παιδι μου εισαι απαιχτη!!!!Α!Ξεχασα να σου πω π ρ ω τ η φορα στελνω σχολιο εστω και ενα γραμμα ελπιζω να τα καταφερω!φιλι .σε παρακαλω αν το δει απαντησε μου να πανυγηρησω γιατι θα με κοροιδευη η μεγαλη!!