Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Παιδιάαα;! είμαι πολυ χαρούμενη για δυο λογους!

Ασχετο.......
 .....η Μιλου ειναι μεταξύ ύπνου και ξύπνιου...χα!χα!
 εγω για να μην σκεφτομαι ολα οσα γινονται και νευριαζω, πλεκω συνεχεια.
Επλεξα ενα μινι-σουβερ για να ακουμπαω τον καφε μου και το σταχτοδοχειο μου χωρις λεκεδες.
Ειναι ενα νημα που μου περίσσεψε απο το σκουφακι το δευτερο για τα μωρα.
Να σας πω τωρα γιατι ειμαι χαρουμενη;!
Ο πρωτος λογος ειναι γιατι εφτασε το δωρακι μου!!!!!!
Η τσαντα μου απο την ΡΙΡΗ!!!
Παιδια οτι και να σας πω δεν μπορειτε να το καταλαβετε αν δεν πιάσετε μια τσαντα της στα χερια σας. Ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!
Σε ευχαριστω πολυ !!!!!
Ριρη!! η Μιλου εντόπισε τον Τομμυ σου;!
Δεν την εχει αφησει καθολου την Ειρηνη να σταθεί, συνέχεια τραβάει την τσαντα και την μυρίζει.
μονο αγκαλιά θα ησύχαζε να κανουμε την δουλεια μας!!
Μην πληρώνω και τσαμπα εργατοώρες το μανεκεν μου; ε;!
()()()()()()()()()
Ο δευτερος λογος που ειμαι χαρουμενη, ειναι γιατι τέλειωσα την ζακετα μου,
ειναι τωρα στο μοντάρισμα και να ενώσω τις μόστρες και μετα θα την φορεσω να την δειτε και επανω μου, δεν αντεχα ομως να μην την φωτογραφήσω.
Απο κοντα τα χρωματα ειναι πιο "ζεστα" εδω δεν φαινονται καλα, οπως επίσης δεν φαινεται και ο ρομβος στην πλατη.
και εδω ειναι το ΠΟΜ μας.
Η αρχη του....εχω μέλλον ακομα αλλά μου αρεσει το σχεδιο πολυ και βιάζομαι να το δω και αυτο τελειωμένο!

25 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Απο που να αρχισω, το ενα ωραιοτερο απο το αλλο.Μεγεια και με χαρα να ειναι.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλά ας μη μιλήσω για το μανεκέν,και για τα ωραία σου πλεχτά,την παράσταση κλέβει η Μιλού όπως κατάλαβες.καληνύχτα.

Marina είπε...

Περιμένω να τη φορέσεις τη νέα σου ζακέτα για να κάνω σχόλιο! Έχει δίκιο το κορίτσι σου, όλο εκείνη κάνει το μοντέλο!!!

misirlou misirlou είπε...

υπεροχο το δωρο που ελαβες......ειναι τοσο ομορφη τσαντα!!!Η ριρη φτιαχνει φανταστικες τσαντες!!!....οσο για την ζακετα εχει πολυ ομορφα χρωματα και περιμενω το μονταρισμα ...το συντομοτεροοο!

KATERINA είπε...

καλη χρονια, τυφλα να εχουν εκει στο τοπ μοντελ, κουκλα η κορακλα σου να την χαιρεσαι. φιλιαα

Evie είπε...

Με γεια σου, να είναι όλα καλοφόρετα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα Πουαντερί! Πόσο χαίρομαι με τις χαρές σου! Η τσάντα φανταστική! Θα την κρατήσεις την Κυριακή να την δούμε κι εμείς??!! Και το σουβέρ πετυχημένο και η ζακέτα τι όμορφη που βγήκε! Τα κουβάρια για το ΠΟΜ υπέροχα χρώματα,ζεστά! η Μιλού πολύ πλάκα! Όσο για το μοντέλο σου... δεν έχω λόγια!!! Ουφ!.. τα είπα όλα!?

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλέ! Ξέχασα το σκουφάκι-καπελάκι!!! Τι πλάκα που έχει!!! Μπράβο!

αχτίδα είπε...

Το είπα και στην ανάρτηση μου..έβαλα το κασκολάκι σου και βγήκα..αχ! χρυσοχέρα μου εσύ με την κούκλα κόρη.Φιλάκια στη Μιλού απο την Κλώντη!

meanan είπε...

με υγεια να τα φορεσεις και τα δυο.Η τσαντα ειναι οντως απιθανη αλλα και η ζακετα σου βλεπω οτι εχει πανεμορφα χρωματα.

Maria είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ....ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩΩΩΩΩΩ!ΑΠΟ ΤΙ ΣΟΥΒΕΡΑΚΙ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ.ΤΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΟ ΣΛΟΥΦΑΚΙ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΑΚΕΤΑ...ΕΕΕΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ!

Μαiρη είπε...

Το ένα πιο όμορφο από το άλλο αλλά η κόρη είναι η καλύτερη!!!!!Να δω εγώ πότε θα αρχίσω το ΠΟΜ...

zacharenia είπε...

Καλημέρα,
Δεν σε προλαβαίνω πια!!!!!
Πάλι ξενύχτι? ελπίζω να με περιμένεις το καλοκαίρι που εγω ξενυχτάω να είμαστε παρέα !!!!
Με την υγειά σου η τσάντα,σίγουρα ειναι υπέροχη και τις θέλω όλες τις τσάντες της Ριρής.
Τελείωσε και την ζακέτα να σε δω να την φοράς....
Φιλιά Πολλά και στο μοντέλο σου !!!

love2love είπε...

φοβερο το καπέλο για τα μωρα τέλειο χρώμα

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

με γειά σου, καλοφόρετες κι οι δυό!
φιλάκια

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Φανταστική η τσάντα!! Αλλα και το μοντέλο όλα τα λεφτα! Καλοφόρετα όλα να είναι! Φιλάκια πολλά μοναδική μου Πουαντερί!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με γεια και με χαρά το δωράκι σου!!
Η ζακέτα έχει πράγματι πολύ όμορφα και ζεστά χρώματα!

olivetreegirl είπε...

Με γεια σου κοπέλα μου και η τσάντα και η ζακέτα!! Υπέροχα κομμάτια και τα δύο!!! Έχουμε και την ίδια κούπα!!

Ανώνυμος είπε...

Παντως το μοντελο κλεβει την παρασταση....ολα ειναι υπεροχα,το σκουφακι,το σουβερ,η τσαντα,η ζακετα και που να ολοκληρωθει,με γεια σου!!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΤΡΕΞΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ..
ΩΩΩ!Η ΤΣΑΝΤΑ ΤΡΕΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!Η ΖΑΚΕΤΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΞΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΒΑΛΕ ΧΑΝΤΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ!..
Η ΜΙΛΟΥ ΔΕ ΧΑΡΜΑ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΓΙΕΜΑΙ ΛΙΓΟ...
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

rena είπε...

Η Μιλού είναι σαν τη Λίζα μας,όταν βάζουμε κάτι καινούριο στο σπίτι κάνει σαν τρελή για να το μυρίσει και να δει τι είναι!
Μέχρι και σουβέρ έφτιαξες δε σε πιστεύω!

RIRI είπε...

πουαντερί μου, χαίρομαι τόσο πολύ που σου αρεσε η τσάντα!!!Δεν σκέφτηκα ,την κόρη σου, επρεπε κάτι να της φτιάξω, ..θα το εχω κατά νου!!,γιατί μου αρεσε που την ειδα στον ωμο της!!!
Ωραία η ιδέα σου με το μικρό σουπλά, θα φτιάξω και εγώ με περισεύματα μαλλιων να μην λεκιάζω το τραπεζάκι μου!!!
Και τώρα δουλειά.... πάμε να πλέξουμε!!!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!

Maria Z είπε...

Πραγματικά εξαιρετικό το δωράκι σου!!! Και η ζακέτα σου φαίνεται υπέροχη!!!!

Φιλια

Ανώνυμος είπε...

Αχ αγαπητή Πουαντερί με το τόσο πλέξιμο ξεχαστήκατε και δε βάζετε αναρτήσεις με τις υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες σας οι οποίες ξεχειλίζουν από οικογενειακή θαλπωρή και εγγυημένη νοστιμιά!!

Ανώνυμος είπε...

Πουαντερι μου καλημερα!Με λενε Μαρια ειμαι θαυμαστρια σου και της Αχτιδας.Ειμαι απο Ιεραπετρα Κρητης.Προσπαθω μια εβδομαδα να στειλω και στης δυο σας καποιο μυνημα κατι αλλα μαλον ειμαι σ κ ρ α π α ς! Αν καποια στιγμη τα καταφερω σας παρακαλω απαντηστε μου! Καλο σκ φιλια.Α! ξεχασα να ειμαι προταρα με το συστημα.