Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

Καλησπερα!!!! Μην ξεχάσετε αύριο το ραντεβού μας;.....

Ειπαμε αυριο Κυριακη στις 3 το μεσημέρι ε;!

Αφησα στην ακρη το ΠΟΜ και τις μόστρες της ζακέτας μου για να πλεξω αλλα δυο σκουφάκια για τα μωρα.

ολη η συλογη μου για τα μωρακια!!!
Επειδη ξερω οτι εκει που θα ειμαστε ολες μαζι μαλλον δεν θα πλεξω και πολύ, γιατι οσοι με εχουν γνωρισει, ξερουν οτι δεν μιλαω καθολου.....χι!χι!
Επλεξα λοιπον και εγω απο το σπιτι αλλα δυο.Η Ειρηνη μου βεβαια μεχρι να τελειωσω το πλεξιμο βρηκε ευκαιρια να παιξει με τα σκουφακια, ντυνοντας τα μωρα της.
Α!!!! δεν σας το ειπα;!
 για αλλη μια φορα την έφαγε ο πυρετος, ναι-ναι ξανα άρρωστη η Ειρηνη μου αυτη την φορά με την ιωση την γνωστη.
Πυρετός υψηλός απο την Πεμπτη το βραδυ,εως και το Σαββατο και πολυ ξερος βηχας.
Τελος πάντων το παλέψαμε και αυτο αλλά ρε παιδι μου πανω που πήγε να τσουπωσει λιγο,
ξανα-μανά κλαίει το ρουχο για κορμί και το κορμί για ρούχο.

Εν το μεταξύ η Μιλου βαρέθηκε και ήθελε να παίξει κρυφτο η άτιμη.....
 εμ! σου λεει ολο πλεκετε εδω μεσα σ'αυτο το σπιτι, τι θα γινει; θα παιξουμε και καθολου;

13 σχόλια:

Evie είπε...

Πάρα πολύ όμορφα και Καλή διασκέδαση!

RIRI είπε...

Κλά να περάσης αύριο, περαστικά στο παιδί(τι ταλαιπωρία αυτη η γρίπη) , και φίλησε μου την Μιλού!!!!!!

Mariela είπε...

Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.... μπράβο κορίτσια!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κορίτσια μου, έχει δίκιο δεν μιλάει πολύ. Πετάει ξαφνικά σβουριχτές ατάκες και αν δεν είσαι προετοιμασμένη σου έρχεται η "ακράτεια"!
Πότε και πώς τα προφταίνεις όλα, τα χεράκια σου το ξέρουν!

Περαστικά στην Ειρήνη!!!
Φιλιά!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΛΛΑ ΖΕΣΤΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!
ΚΑΛΟ ΠΛΕΞΙΜΟ!..
ΤΑ ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΛΑ!!..ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΜΙΛΟΥ..ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ωραία όλα τα σκουφάκια σου Πουαντερί!! Και η Μιλού καταπληκτική όπως πάντα! Περαστικά στην Ειρήνη σου, τα λέμε στο kangaroo!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα καλημερα καλημερα!Ειμαι η Μαρια απο Ιεραπετρα κρητης.Φανατικη θαυμαστρια.Συχαρητιρια για στα χερια σου!Ανυπομονο να συνομιλησω μαζι σου .Απαντησεμου μολις δεις το σχολειο μου.Ειπαμε με την τεχνολογια σκραπας.Φιλια πολλα καλη μερα να εχεις μη με ξεχασεις οκευ.ΜΠΑΙ!!!

zacharenia είπε...

Περαστικά σας,υπομονή που θα πάει,θα πάει σε άλλη χώρα έ?
Πολύ ωράια τα σκουφάκια για τα μωρά,να είσαι καλά για αυτό που προσέφερες, και οι υπόλοιπες κοπέλες.
Μακάρι να ήμουν και εγω μαζί στην προσπάθεια αυτή!!!!!
Φιλιά Πολλά και καλά να περάσεις!

Μαiρη είπε...

Αμ, δε φτάνει που πήγες εσύ παλιοπουαντερί, ήρθε και το μπλεγμένο κουβάρι! Μόνο εγώ ξεμένω εδώ που εδώ! κλαψ, κλαψ, κλαψ....

rena είπε...

Είμαι σίγουρη ότι κάποιες πέρασαν πολύ καλά σήμερα!
Καλή βδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΜΙΚΡΗ!!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Katerina είπε...

Περαστικά εύχομαι!

Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σου!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις :)

πουαντερι είπε...

Γεια σας παιδια!!!!
Μαρακι μου απο Ιεραπετρα σου εστειλα mail δεν το ειδες;

Μην ακουτε την Γιαγια Αντιγονη καλε εγω δεν λεω τιποτα!
Ανώνυμε τι συνταγες να βαλω; που εδω και ποσο καιρο μονο για ασθενεις μαγειρευω εδω μεσα.