Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Επερασαμε ομορφα.......

Νεες φωτογραφίες!!! Απο την Ευα, ε! οπως και να το κανουμε μια επαγκελματικη φωτογραφια ειναι πολυ καλυτερη απο αυτες που τραβηξα εγω τις κουνημενες. δειτε περισσοτερες εδω.









η αφεντια μου, η Μάνια, η Άντζελα,η Βάσω.



Καθε φορα που γυρνούσαμε απο μια εκδρομη με το σχολειο τραγουδούσαμε αυτο το τραγουδακι:
Επερασαμε ομορφα-ομορφα-ομορφα
επερασαμε ομορφα και τουτη την φορά.......
Ετσι και εχθες στη συνάντηση ηταν τέλεια ολα!
Οι φωτογραφίες τα λενε καλύτερα.....
Η Σοφη δε;! τι να μας φερνει ζεστο και φρεσκο καφε ή τσαι σε οτι γευση θελαμε, 
να μας προσφέρει συνέχεια κουλουράκια, τσουρεκάκια, κεικ που ειχε φτιάξει η Ευα, και διάφορα αλλα βουτηματακια.
Να τρέχει απο τον 4ο στο ισόγειο να μας προμηθεύσει  νήματα, βελόνες, αξεσουάρ για τα πομ-πομ.
Σε ευχαριστούμε πολυ ΣΟΦΗ μας που παραχώρησες τοσα πολλα για αυτον τον ομορφο σκοπο.
η Ευα προσπαθεί να μου εξηγήσει κατι....


η Μάνια, η Αντζελα, ολες επι το έργω......


η Σοφη, βαζει τα ταμπελακια στα σκουφάκια με το ονομα μας και δυο λογια για την μανούλα που θα το παρει.


Μάνια & Ευα σε μαθημα πλεξίματος....


εδω ειναι μερικα απο τα σκουφακια που καναμε ολες, ειναι κι αλλα αλλά δεν εχει τελειώσει ακομα  το μαζεμα.


επιστρατεύτηκαν καθε ειδους τεχνικές για τα σκουφακια μας, γεια σου βρε Λίτσα! εισαι φοβερή.


μια κυρια που την συμπάθησα ιδιαίτερα, δεν ξερω γιατι; φορούσε ενα υπεροχο πουλοβερακι απο τα χερακια της και κρατούσε και ενα  καταπληκτικό κασκολ που με την πρωτη  ευκαιρία θα τα πλεξω. Ανταλλάξαμε τηλεφωνα και υπόσχεση οτι θα ξαναβρεθούμε. Υπέροχη κυρια!!!!


μια πιο κοντινη φωτογραφια απο την προίκα μας!
Περασα  υπέροχα, μιλώντας 5 ωρες μονο για νηματα και πλεξιμο και επι πλεον ξέροντας οτι κατι  προσφέραμε σε μερικα  μωράκια.
Γυρίζοντας ομως σπιτι, η χαρα μου μετριάστηκε.
Ειδα την κορη μου παλι μεσα στον πυρετό και στο παραμιλητό, στεναχωρήθηκα, ένοιωσα οτι την εγκατέλειψα και ολο το βραδυ  αγκαλιά το βγάλαμε με κομπρέσες, εντριβές με οινόπνευμα και ΒΙΞ και ολα τα γνωστα.....
Το εχει λιώσει το κοριτσάκι μου η παλιό-γρίπη.
Αει στο καλο πια!

22 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Συγχαρητήρια...ουάοουυυυ! ζηλεύωωωωωω!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Aχ! Ωραία περάσαμε!! Άντε και του χρόνου να΄μαστε καλά!!

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετ.ω με πολλα πολλα φιλια περαστικα στο κουκλι σου και συχαριτιρια σε ολα τα κοριτσια για τα αριστουργηματα που ειδα.Σας ζηλευω.Μακαρι να ειμαστε κοντα ειμαι σ υ γ ο υ ρ η δενουμε πολυ!Δυστυχως δε μπορω να διαβασω το mail σου προς το παρον θα ταλεμε ετσι μεχρι να μου δειξει η μεγαλη μου κορη τωρα παω να διαβασω το μικρο.Αγωνιω να μιλησουμε εχω τοσα να σου πω νιωθω σα να σε ξερω χρονια.Μαρια Ιεραπετρα.

Χριστιάνα είπε...

Περαστικά στο κοριτσάκι σου! Απ' την καρδιά μου!
Πλέξιμο, καφές και κουβεντούλα! Τί καλύτερο! Μπράβο σας που ήταν και για τόσο ωραίο σκοπό!!! Να 'στε καλά!

creationsbyeve είπε...

Aχ βρε φιλενάδα!περαστικά στο κορίτσι σου και γρήγροα!! περάσαμε τέλεια όμως χθες!!!!και μπράβο στη Σόφη!!!!και σε όλες τις κυρίες που ήρθαν και τα κορίτσια!!!!!σούπερ!

MINIMARKET είπε...

μηπως χρειαζοσταν και εναν επιτηρητη εκει και επρεπε να ερθω ?
χαχαχα!!!
παντα τετοια !
καλησπερες !!

olivetreegirl είπε...

Μπράβο σας κορίτσια, πάντα τέτοια!!!!
Περαστικά μωρέ στη μικρούλα σου και γρήγορα!!!!

Maria Z είπε...

Πράγματι φαίνεται να περάσατε υπέροχα!!!! Να ευχηθώ περαστικά στο κοριτσάκι σου!!!

zacharenia είπε...

Πρώτα απ'ολα περαστικά στο Ρηνούλι σου.Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σας ζήλεψα και ειδικά με τις φωτογραφίες που είδα,σίγουρα περάσατε πολύ όμορφα εκέι και προσφέρατε σημαντικά πλεκτά στα μωράκια!!!!!
Την επόμενη φορά και εγω μαζί σας με το ταχυδρομείο...φυσικά....
Μπράβο σε όλες σας!!!
Φιλιά Πολλά!!!

love2love είπε...

αχα αν και δεν καταλαβα τι ειναι αυτο που κανετε ειναι ενδιαφερον που περασατε καλα

Μαρία είπε...

Μια καλησπερα απο τα Χανια! Υπεροχα τα σκουφακια σας και για καλο σκοπο απ οτι καταλαβα!
και φυσικα περαστικα ...

meanan είπε...

περαστικα,περαστικα της.

Ανώνυμος είπε...

Αχ! τι ομορφα που περασατε,αν γινοταν να διεσχιζα το Αιγαιο Πελαγος,με πρυμνη και με πλωρη,να βρισκομουν στην ομορφη παρεα σας...Συγχαρητηρια γι'αυτον τον σκοπο σας και πολλα-πολλα μπραβο!!!!!Περαστικα στην κορουλα σου!!!Μαρια!!!

rena είπε...

Τι ωραίες εικόνες!
Περαστικά στη μικρούλα μας!

Konstantina είπε...

Τι ωραίααααα!!! Κι εγώ ψιλοζηλεύω!!!!!

Marina είπε...

Μπράβο Πουαντερί, μπράβο και στα υπολοιπα κορίτσια-γυναίκες!!! Το κοριτσάκι σου -είμαι σίγουρη-ότι σήμερα είναι εντελώς καλά!!! Η αγάπη κάνει θαύματα!!! Και δεν την εγκατέλειψες...απλά πήγες κοντά και σε άλλα παιδάκια που είχαν αναγκη από αγάπη!!!

Teteel είπε...

Πολύ όμορφο όλο αυτό, γεμάτο χαρά, φιλία, δημιουργία και με καλό σκοπό!
Φαίνεται οτι περάσατε καλά.
Πολλά περαστικα στην μικρούλα σου,
θα συνέλθει, γρήγορα, θα δεις.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mα καλά!! Ξέχασα να σου πω περαστικά για την μικρούλα σου!!! Φίλησέ μου την!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟ1ΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!Μπραβο μπραβο και παλι.Μαρια απο Ιεραπετρα ειδα της φωτογραφιες και ειστε υπεροχες ολες.Το σκουφι σου τ ε λ ε ι ο και εγω πλεκω απο περιοδικο να βγαλω σχεδιο αλλα σκουφι δ ε ν εχω κανει π ο τ ε δε νομιζω να τα καταφερω.Το κοριτσακι σου τι κανει ειναι καλυτερα ευχομε αυριο να ειναι περδικι.Ειμαι πολυ χαρουμενη που καταφερα να μιλησουμε το αγορι της κορης μου θα μου φτιαξει Blogger μ ελπιζω να τα καταφερω.φιλια πολλα!

mirsini's creations είπε...

Κριμα που δεν τα καταφερα να ερθω! Ηθελα πολυ να σας γνωρισω απο κοντα! Πολυ ομορφες και οι φωτογραφιες και ολες οι πανεμορφες εκει :) Περαστικα στην μικρουλα σου!

Μαiρη είπε...

Η τύπισσα στη φωτογραφία με το γαλάζιο, λουλουδάτο σκουφάκι, ποιά είναι;;;;;;
Χαίρομαι που περάσατε καλά Μαράκι! Κι όσο γι' αυτήν την παλιογρίπη, σε εμάς έχει εγκατασταθεί για τα καλά! Πάλι έχω πυρετό κι από χθες αρρώστησε και η Κατερίνα...Ένα αρρωστιάρικο σπίτι καταντήσαμε!

lourdi lourdaki είπε...

ΖΗΛΕΥΩ..ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΛΕΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ....
ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ Ε? ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΦΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΠΑΕΙ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ ΑΣΕ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑ ΛΕΩ..ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ..
ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
Η ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ? ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!