Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

Ο παράδεισος της.......................

οταν δεν εχει μαθηματα χανεται με τις ωρες μεσα σε χαρτια, χαρτακια, κόλλες, μολύβια, 
ταινίες, ταινιούλες...........
 και αρχίζει τις κατασκευές................



μια θηκη για το ντουλάπι της στο σχολειο, απο αδειο κουτι δημητριακών...............
δεν πετάει  τ ι π ο τ α !!!!!!!
με αποξηραμένα φυλλα, πεταλα λουλουδιων και ξύσματα μολυβιών.................
κολάζ με οτι υλικό θα βρει εκείνη την ώρα.
Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ....................................
ΚΑΙ.....................
ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28 σχόλια:

love2love είπε...

υπεροχα παιδια εχεις να ειναι καλα και γερα

πουαντερι είπε...

Ολος μου ο κοσμος.
Καθε πρωϊ τρεμω στην ιδεα μην ταραχθει ο κοσμος μου και κανω τον σταυρο μου.
Να εχει ο θεος καλα ολα τα παιδια του κοσμου.

RIRI είπε...

Πόσο δίκιο εχεις πουαντερί μου!!!Ενώνω την προσευχή μου ,στην δική σου προσευχή, για τα παιδια ολου του κόσμου!!!Ας τα προσέχει ο Θεός και ας τα προφυλάζει !!!!!
Καλή σου Μέρα!!!!!

Marina είπε...

Tι ματάρες είναι αυτές!!!!!!!!
Φτου να μην τα ματιάσω!!!!
Πολύ δημιουργικότητα διακρίνω...σαν τη μαμά της!
Να'στε καλά και να περάσετε όμορφα!!!

...irida... είπε...

καλημέραααααααααααα!!!!!!!να τα χαίρεσαι καλή μου!!!!γερά δυνατά,κι ευτυχισμένααααααααααααα!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Yπέροχες και οι κατασκευές αλλά τα αγγελούδια σου το κάτι άλλο!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τις ματάρες τις έχω στην οθόνη!
Να τα χαίρεσαι κοριτσάκι μου και να τα καμαρώνεις γερά και ευτυχισμένα!

Είσαι μια μάνα που όσο έχω γνωρίσει Θησαυρός!

Με πολύ αγάπη!!!!!Φιλιά!!!!!!!

Magdalene B. είπε...

Καλημέρα, να χαίρεσαι τα πανέμορφα αγγελούδια σου!να ναι καλά όλα τα παιδιά του κόσμου!

eleni είπε...

Ολα τα παιδακια του κοσμου να εχουν ενα αγγελακι διπλα τους και να τα προσεχει. Να χαιρεσαι τα παιδακια σου και την καθε στιγμη που περνας μαζι τους. Αει στο καλο θα κλαψω!!! Οταν αναφερομαι σε παιδια παντα αυτο παθαινω.

zacharenia είπε...

Καλημέρα !!!
όχι,όχι ,εδώ απουσία δεν παίρνω !!!
ξέρεις εσύ !!!
και εγώ τις ίδιες ανησυχίες με εσένα έχω πάντα!!!!!
μακάρι να είναι πάντα καλά τα παιδιά σου, και όλα τα παιδιά,
να χαρούν τη Ζωή και να καλυτερεύσουν τον κόσμο αυτό !!!
φιλιά πολλά !!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ μου να τα χαιρεσε τα παιδακια σου και να εχει οΘεος καλα ο λ α τα παιδια του κοσμου.Ημικρη σου ειναι απεχτη γ ο ν ι δ ι α ειναι αυτα τα ταλεντα παδι μου δεν κρυβονται.Φιλακια Μαρια Ιεραπετρα.

Ανώνυμος είπε...

Μαρια μου διαβαζω της αναρτηςεις σου και πρωσπαθω να επικηνωνισω αλλα ματαια.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!ΜΑΡΙΑ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Χριστιάνα είπε...

Η γιαγιά μου μου έλεγε "Να σταυρώνεις τα παιδιά σου κάθε πρωί όταν φεύγουν από το σπίτι!" και συνηθίζω να το κάνω κάθε μέρα και μαζί όλα τα παιδιά του κόσμου.
Να χαίρεσαι τα παιδιά σου! Η δημιουργική σου κόρη με ξετρελαίνει...

MINIMARKET είπε...

ασε βρε τον κοσμο να κλεβει ! χαχαχα!!!
εμενα με εχουν κατακλεψει αλλα δεν μιλαω....δεν πειραζει !
καλο μηνα !

pisces είπε...

Καλησπερα καλα η μικρη μου φαινεται οτι την μαμα σε καλιτεχνια θα την φαει!!!ρε παιδι μου ομως τι γρηγορα που μεγαλωνουν σαν χτες ,μου φαινεται που και η δικια μου ηταν μια σταλιτσα και τωρα μου ριχνει δυο κεφαλια....Να τα χαιρεσε και να ειναι γερα,ολα τα παιδια του κοσμου να ειναι γερα και τυχερα.πολλα φιλια απο το συννεφιασμενο Ναυπλιο.

rena είπε...

Υπάρχουν τόση πολύ κίνδυνοι τώρα πια που δεν ξέρεις από που και πως να τα προφυλάξεις τα παιδιά,τη προσευχή μας για όλα τα παιδιά του κόσμου,μόνο αυτό μπορούμε και πρέπει να κάνουμε!
Η κόρη σου μου θυμίζει τη δικιά μου και μικρή και τώρα τα ίδια κάνει!

rena είπε...

Ελα μια βόλτα να σου δώσω κάτι!

Betty's Cuisine είπε...

Κουκλιά!
Να τα χαίρεστε!

πουαντερι είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ.
ΑΡΩΣΤΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.
ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ.

πουαντερι είπε...

Μαρια απο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ σου στελνω mail αλλά δεν το παιρνεις; δεν ξερω βρε παιδι μου και εδω δεν μπορω να γραψω το τηλεφωνο.

Ginger είπε...

Θα σε ξεπεράσει η μικρή, Πουαντερίτσα μου. Είναι μεγάλο εφόδιο αυτό. Δεν θα βαρεθεί ποτέ, δεν θα πάθει κατάθλιψη ποτέ, ακόμα και στα γεράματα θα είναι δημιουργική και χαρούμενη. Κι εσύ είσαι ευτυχισμένη και άξια με τ'αγγελούδια σου.

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι μου το μονο που μου εβγαλε χτεςηταν κατι αλαμπουρνεζικα ενω φαινετε το ονομα σου.Δεν ξερω θα πω και στη κορη μου να το δει δυστηχως ειμαι καινουργια σ αυτο αλλα μ αρεσει παρα πολυ αυτη η παρεουλα μας.Σε φιλω Μαρια Ιεραπετρα

lourdi lourdaki είπε...

ΤΑ ΚΟΙΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΧΟΡΤΑΙΝΩ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ!!
ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ!!
ΑΥΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!....
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

mirsini's creations είπε...

Nα τα χαιρεσαι Πουαντερι μου! Ματαααρες!!(φτου! φτου!). Εεεε! Πηρε απο τη μαμα της το καλο παραδειγμα! Πολυ μου αρεσει να γινονται τα παιδια δημιουργικα και να χρησιμοποιουν τη φαντασια τους
Καλα, αυτοι που κλεβουνε τις ιδεες και την δημιουργικοτητα των αλλων, ηθελα να'ξερα,νιωθουν καλα με τον εαυτο τους?
Σε φιλω!

Maria Z είπε...

Mου θυμίζει εμένα!!!! Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα έτσι !!!!
Φιλια

Tante Kiki είπε...

Υπέροχα παιδιά! Να τα χαίρεσαι, νάναι καλά, γερά, δυνατά και τυχερά. Έχω κι εγώ δυο υπέροχες ανιψούλες και καταλαβαίνω τί εννοείς όταν λες ότι τρέμεις κάθε μέρα. Το ίδιο αισθανόμαστε εγώ κι η αδερφή μου....
Μακάρι να είναι καλά όλα τα παιδάκια του κόσμου!!!
Καλά κούλουμα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ!!!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

kaka είπε...

thanks for your sharing! great helpful!!!Louboutin Shoes Christian Louboutin ShoesChristian Louboutin Pumps Wedding Dress ShopsWedding Dress ShopsChristian Louboutin Boots Christian Louboutin PumpsChristian Louboutin Heels Christian Louboutin SandalPigalle Christian Louboutin fur bootschristian louboutin fur bootslouboutin pumpslouboutin fur bootscoyote fur bootschristian louboutin heelssilver strappy sandalschristian louboutin toundraloubitan studded bow peepvintage wedding dresses wedding dressescheap mobile phoneWedding Dresses 2011Wedding Dress ShopsOff the Shoulder Wedding Dressesbridal jacketswedding jacketsbridal jacketshalter neck wedding dressesoff the shoulder wedding dressesvintage wedding dresseswedding dresses with sleeveswedding jackets for the brideSorry for the bother, God bless you.