Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Καλά κούλουμα!!!!!!!!!!!!!!

Σας ευχομαι καλα κουλουμα,
να φατε, να πιείτε,να χορεψετε  και να περασετε ολοι πολυ σουπερ!!!!!!!!!!!

Εγω σας χαιρετω απο το μπαλκονι μου με ηλιο και..................
ενα πανεμορφο δωρο που ελαβα απο την Φιλη μου την Ζαχαρενια..........


την ζακετα μου με τα υπεροχα κουμπια της. Τοσο μου αρεσαν που πηρα και σε αλλα χρωματα.
ενα νημα απο το σεντουκι μου βαμβακερο που παει μαλλον για το επομενο ΠΟΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ενα κασκολακι με το νημα που μου εμεινε απο το σαλι μου.............
(*)(*)(*)(*)
καλα η κορη μου εχει κολλήσει στο blog της Ριρης και φτιαχνει λουλουδια................
με τα μουτρα σας λεωωωωωω!
το καταφερε ομως!
το κιτρινο-πορτοκαλι ειναι η πρωτη της προσπαθεια........
το μπλε ομως ειναι καλυτερο !!!!!!!!
πολυ παλιά φωτογραφία μου βαλανε εδω....επρεπε να τους δωσω μια πιο πρόσφατη ε;
θα κλείσω με ενα βραβειο που πηρα απο την φιλη μου την Ρενα που τοσες φορες την αναφέρει η κορη μου, (η χαρα της δημιουργίας βλεπεις).
Ρενα μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!
Φυσικα ξερετε οτι σπανια ξεχωριζω ατομα για βραβειο, 
νομιζω οτι παντα καποιο αδικώ γιαυτο θελω να το παρετε ολοι οσοι δειτε την ανάρτηση μου.

%%%%%%%%%%%%
.


20 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το κοριτσάκι μας εξελίσσεται σε αστέρι!
Θα ξεπεράσει τη μάνα!!
Τη ζακέτα δεν την σχολιάζω "μιλάει" από μόνη της!

Καλά κούλουμα!

...irida... είπε...

καλημέρααα!ηλιοοοοο?τυχερήηηη!!!
υπέροχη ζακέτα....υπέροχα τα δώρα....υπέροχα τα νήματα.....
ΥΠΕΡΟΧΗΗΗΗΗΗΗ Η ΚΟΡΗΗΗΗΗΗ!!!!!!

Νίκη είπε...

Καλέ τι οικογένεια είστε σεις! Χρυσοχερες μαμά και κόρη και παραγωγικότατες!! Ηθελα να'ξερα αν τρως ή αν κοιμάσαι καθόλου με τόσα που φτιάχνεις...Για τη Ριρή δε λέω τίποτα, απλώς υποκλίνομαι κάθε φορά που μεγαλουργεί!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα! Καλά Κούλουμα! Με ΄γεια τα δώρα σου! Τι ωραία που σου πάει η ζακέτα!! Τα λουλουδάκια της μικρής πέτυχαν! (όχι πως είχα αμφιβολία!) Μην ξεκινήσετε ΠΟΜ εμένα ε?

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

να' σαι καλά Μαρία, καλέ τι προκομένο παιδάκι είναι τούτο!!
φιλάκια!

eleni είπε...

Δωρακι απο τη Ζαχαρενια βλεπω ε? Τυχερουλα!!! Εκεινο το κοκκινο κατι μου θυμιζει, κατι μου θυμιζει!!!!!

RIRI είπε...

ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!Εσύ τουλάχιστον εισαι στο μπαλκόνι σου, εμείς μέσα (οπου νάναι θα ανάψω και το τζάκι) γιατί βρέχει και κάνει και κρύο!!!!!
Αυτό το παιδί ,μας επιφυλάσει πολλές καλλιτεχνικές εκπλήξεις, περίμενε και θα δείς.....
Η ζακέτα υπέροχη, πολύ καλή εφαρμογή , ειμαι σίγουρη οτι θα την ευχαριστηθής πολύ!!!!
Τι ξεκινάμε σήμερα????
φιλάκια!!!

eleni είπε...

Η ζακετα σου τελεια. Δημιουργικη η κορη σαν τη μαμα. Αχ αυτα τα γονιδια!!! Να ειστε ολοι καλα.

mirsini's creations είπε...

Να εισαι καλα Πουαντερι μου! Τα λουλουδακια τελειαααα και ποσο γλυκουλα ειναι ετσι που το κραταει! :) Φιλακια πολλα και καλο φαγοποτι!

Μαiρη είπε...

Ένα έχω να σου πω, η κόρη σου θα σε ξεπεράσει!!! Καλή Σαρακοστή!!!!

meanan είπε...

και του χρονου!!!!!!

Magdalene B. είπε...

Μπράβο στην κορούλα σου!το μήλο κάτω απο τη μηλιά θα πέσει!τα κατάφερε θαυμάσια!και το πλεκτό σου, πολύ όμορφο!

αχτίδα είπε...

Υπέροχα η το κορίτσι μου!Κατα μάνα κατα κύρη..αν ήταν δαφορετικά θα με..παραξένευε.

para-kelsoscooks είπε...

Εν πρώτοις πολύ ωραία η φωτογραφία σου. Δεν άλλαξες καθόλου....ίσως λίγο το μαλλί..Τα λουλούδια της μικρής ..τέλεια.Όπου νάναι θα φτιάξει και δικό της blog κατασκευών.Τώρα σίγουρα θα περιμένεις και κάτι για τα έργα σου. Ε,,,, άψογα όπως πάντα.Καλή εβδομάα να έχεις.

Ανώνυμος είπε...

Καλη Σαρακοστη,γλυκεια μου πουαντερι,η ζακετουλα σου ειναι υπεροχη,μεγεια σου!!!!!!Η κουκλα σου,ειναι πανεμορφη και δημιουργικη.......τα λουλουδακια της,ειναι καταπληκτικα!!!Μπραβο της και παλι μπραβο οχι μονο στην μικρη αλλα και στην υπεροχη μαμα!!!!!!Μαρια!!!

Maria Z είπε...

Τις ευχές μου για καλή Σαρακοστή!!! Τι όμορφα λουλούδια που έφτιαξε το κορίτσι!!!! Τα φιλιά μου και συγχαρητήρια για το βραβείο!!!

zacharenia είπε...

Καλησπέρα!!!πρόλαβα? πάλι άργησα,
ε!! μα έρχομαι απο λίγο μακριά!!!
Καλή Σαρακόστή λοιπόν !!!
υπέροχα τα λουλουδάκια της Ειρήνης,
μπράβο,θέλω και εγώ να φτιάξω!!!
φιλιά πολλά!!

cook είπε...

καλη σαρακοστη σας ευχομαι :)

Ανώνυμος είπε...

Μαρια μου καλη Σαρακοστη.Μπραβο και στης δυο σου το ξαναειπα γινιδια ειναι αυτα.Και η ζακετουλα σου τ ε λ ε ι α τη να πω συχαρητηρια.ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

XRYSOULA είπε...

Εμένα πάντως το πορτοκακλοκίτρινο μου αρέσει περισσότερο.Φιλιά και καλή σαρακοστή.