Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

χι!χι! ειμαι χαρούμενη πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


η Σόφη παλι εκανε το θαυμα της.........................
εφερε στο kangaroo τις βελονες των ονειρων μου............
για μενα ειναι η ΦΕΡΑΡΙ στις βελονες και φυσικα δεν θα μπορουσα να μην τις παρω και να αρχισω τις δοκιμες................
βίδωνα-ξεβίδωνα-εβαζα το ενα νημα μετα το αλλο και επλεκα για να τις θαυμάσω.
Σαν παιδι που του φερανε το αγαπημενο του παιχνιδι ημουν.


ΕΝΝΟΕΙΤΕ  οτι εβαλα στην ακρη την ζακετα μου και αρχισα να πλεκω με τις φεραρι μου ενα αζουρ σκουφο..................... σε λιγο τελειωνει και θα βαλω το μοντελο μου να το φορεσει και να το δείτε.
Ειμαι παρα πολυ χαρουμενη σας λεωωω!!!!!!!

48 σχόλια:

love2love είπε...

και εγω θελω να μαθω να πλεκω αλλα οχι με ολα τα μαλλια δεν τα μπορω που γινετε να δω;

πουαντερι είπε...

τι ενοεις οχι με ολα τα μαλλια; στο κατάστημά της Σοφης θα βρεις πολλα νηματα, εχω βαλει link πατα επανω στο ονομα της και θα σου βγαλει την οδο εκει κανουν και σεμινάρια για πολλά.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στα καρφιά καθόμουνα απ' το πρωί!
Να πάρω τηλέφωνο!

ΤΙ ΚΆΝΕΙς ΠΟΥΛΆΚΙ ΜΟΥ;;;;;;
Βούτηξες τις βελόνες και παλάβωσες;
Ε, ρε πείνα τα παιδιά!!!!χαχαχα
Φιλιά πολλάαααααααααα

[handmade+art] x2 είπε...

χαχαχα.....Να χαιρεσαι την "φεραρι"σου...
Χαιρομαι οταν χαιρονται και οι μπλογκοφιλοι...η χαρα και το χαμογελο ειναι μεταδοτικα!!!!
Καλες δημιουργιες με τις καινουργιες σου βελονες!!!!!περιμενουμε τα αποτελεσματα....φιλια Χ2

eleni είπε...

Με γεια τις βελονες σου Μαρακι!!! Καλα και πολλααααα πλεξιματα!!! Φιλακια.

lourdi lourdaki είπε...

EΣΚΑΣΑ ΑΥΤΕΣ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!..
ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ...
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!
ΜΕΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!

Magdalene B. είπε...

μπράβο πουαντερί μου!καλά πλαξίματα!

RIRI είπε...

Μπορω να φανταστω την χαρά σου πουαντερί μου, με το καινούργιο σου παιγνιδάκι!!!Πές μου ομως κάτι, τι διαφορετικό εχουν αυτες οι βελόνες, και πως να τις ζητήσει η κόρη μου για να τις πάρω κι εγώ???Καλά πλεξίματα ευχομαι, το αζουρέ σκουφί μούρλια φαίνεται!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλοριζικες οι βελονες,με πολλα-πολλα, ευχαριστα πλεξιματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο σκουφος ειναι τελειος με την δαντελα του,μεγεια σου,πουαντερι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μαρια!!!

mirsini's creations είπε...

Με γεια Πουαντερι! Οι καινουριες σου βελονες φαινονται πολυ ωραιες! Απο τι ειναι φτιαγμενες και πλεκεις πιο γρηγορα; Καλες δημιουργιες και ΚαΛηΜεΡα :) :D !

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μπράβο κοριτσάρα μου!!!! Χαίρομαι με τη χαρά σου!!!! Το νέο λουκ του blog σου υπέροχο!!!! μπλεγμένα φιλιά!!!!

fantaizi είπε...

Καλα δε παιζεσε με τιποτα μα με τιποτα σου λεω!Θελω και εγω θελω και εγ ω ω ω.που εισαι βρε τρελο.Σε παιρνω κατα της 7 με 7΄30 οκευ!

[handmade+art] x2 είπε...

ME ΓΕΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΣΟΥΠΕΡ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ....
ΦΙΛΙ Χ 2

Νίκη είπε...

Την ξέρω αυτή την αίσθηση χαράς κι ανυπομονησίας! Οχι για τις βελόνες βέβαια, αλλά για τόσα και τόσα θαυμαστά υλικά που φτάνουν στα χέρια μας. Καλές δημιουργίες!

Thalassitsa είπε...

μεεεεγιαααααα!!! καλά πλεξίματα λοιπόν....

αχτίδα είπε...

Δεν το πολυνοιώθω ..μα φαβντάζομαι οτι θα είναι σαν να έφερναν σε μένα δώρο πινέλλα που θα χοροπηδούσα!!!

love2love είπε...

μενω θεσσαλονικη απλα δεν μπορω εκεινα τα πολυ μαλλιαρα να τα αγγιξω θελω κατι πιο ηρεμω ας πουμε σαν αυτα που κανεις τα σκυφακια η καποιες τσαντες

para-kelsoscooks είπε...

Και πάνω που λέγαμε που εξαφανίστηκες.
Τώρα που κυκλοφορείς και με Φεράρι ποός σε πιάνει.Θα γεμίσει ο τόπος με σκουφιά και όχι μόνο.

Χριστιάνα είπε...

Καλές και απολαυστικές δημιουργίες σου εύχομαι!!! Αυτός ο σκούφος πολύ ωραίος φαίνεται...

Betty's Cuisine είπε...

Με γειά και περιμένουμε να δούμε τις όμορφες δημιουργίες σου!

Alexandra είπε...

Αχ τι ωραία! Τι διαφορά που κάνουν οι καλές βελόνες στο πλέξιμο! Με γεια! Πανέμορφη η δαντέλα! :)

Konstantina είπε...

Κι εγω θέλω... Στην Αθήνα είναι το μαγαζί; Με γεια!!!!
Σκούφος υπέροχος!!!!

MINIMARKET είπε...

Hρθα και εγω τρεχοντας να δω γιατι εισαι χαρουμενη !!!!
Για να σχολιασω δεν κατεχω , οποτε καλησπερεςςςςςς!!!!!

rena είπε...

ΑΧ κι εμένα μ' αρέσουν αυτές οι βελόνες με τη πρώτη ευκαιρία θα τις αγοράσω αν και έχω καιρό να πλέξω αλλά κάποια στιγμή κάτι θα κάνω!

Marina είπε...

Εεεεεεεεε....και αυτό δεν το'ξερα!!! Φεράρι βελόνες;;;; Αυτό θα πει λατρεία για το χόμπι σου!!! Έτσι κάνω και εγώ όταν βρίσκω σχέδια για βελονάκι ή ασπροκέντημα! Έτσι ένιωσα και όταν πήρα τη ραπτομηχανή μου!
Και μια απορία που έχω εδώ και πολύ καιρό και όλο το ξεχνάω να σε ρωτήσω: τι σημαίνει πουαντερί;;;
Φοβερή απορία εεεε;;;;;;
Αντε καλά αριστουργήματα με τις νέες σου βελόνες!!!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου και εγω εδω και μερες στα καρφια ειμαι...περιμενα εμφανιση σου για να παρω.

πουαντερι είπε...

[handmade+art] x2 ευχαριστω κοριτσια!!! τωρα θα μιλαω και στις δυο σας βρε και δεν θα ξερω με ποια καθε φορα.

πουαντερι είπε...

Ελενη μου ευχαριστω!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Λουρδη μου ξερωωωω το ιδιο ομως ένοιωσα και τοτε.......

πουαντερι είπε...

Magdalene σε ευχαριστωωωω!

πουαντερι είπε...

ΡΙΡΗ μου ειναι ξυλινες και γλυστραει το νημα επανωω τους ασε που η μυτη τους ειναι ποιο καλη και βουτας ευκολα τον ποντο. Αν παει στην Σοφη και ζητησει τις κυκλικες τις ξυλινες knit pro, θα τις δειξει η Σοφη αλλιως ας πει το ονομα μου για να καταλαβει ποιες ειναι γιατι την ειχα ζαλισει για να τις φερει.

πουαντερι είπε...

Μαρια ευχαριστω, ολο ανωνυμη σε βγαζει γιατι;

πουαντερι είπε...

Μυρσίνη μου ειναι ξυλινες και γλιστράνε πολυ στο νημα.

πουαντερι είπε...

κουβαρακι μου ειδα την θηκη σου και τρελαθηκα!!!

πουαντερι είπε...

fantaizi περιμενω αναρτηση χα!χα! να δω ποτε θα την κανεις...........

πουαντερι είπε...

Νικη ευχαριστω!!

Θαλασσιτσα σε ευχαριστω πολυ!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου ετσι ακριβως αισθανομαι πραγματικα!!!

πουαντερι είπε...

love2love ξερω οτι εκει εχει πολλα νηματα ωραια. Να πας να δεις της KATIA τα νηματα εχει και καποια που ειναι πολυ απαλα οπως το merinos baby.
Το καταστημα λεγεται Νουλικας.

πουαντερι είπε...

Παρακελσος: ειναι αλλιως βρε παιδι μου η Φεραρι.....

πουαντερι είπε...

Χριστιανα μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Μπετουλα μου φιλιά πολλα!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου εσυ με νοιωθεις ε;! ειναι αλλο πραμα!

πουαντερι είπε...

Κωνσταντινα μου ναι ειναι στην Ευαγγελιστριας πολυ γνωστο θα το βρεις.

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ καμμια φορα τα μικρα και απλα μας δινουν πολυ χαρα ειδες;
περναω συνεχεια μα στα θεματα σου τι να πω; δεν με παιρνει...ξερεις εσυ.

πουαντερι είπε...

Ρενα μου να τις παρεις ειναι φανταστικες. Τι κανω εγω τωρα με σας; πιο πανω δεν ησουν εσυ στο χ2;

πουαντερι είπε...

Μαρινα μου λατρεια δεν σου λεω τιποτα....λοιπον "πουαντερι" ειναι μια πλεξη με τις βελονες πολυ γνωστη σε ολες τις χωρες.

love2love είπε...

οκ αν και δεν το εχω ακουσει θα ψαξω και θα σε πω

nutritionexpert είπε...

Είδες Μαράκι; Τι σου είχα πει οτι δεν έχουν καμιά σχέση με αυτές που κυκλοφορούν στην Ελλάδα ή τις bamboo; Χαίρομαι που τελικά τις βρήκες.