Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

Marina είπε...

Χρόνια πολλά!!! Άντε να ελευθερωθούμε πάλι από τα μνημόνια και τα χρέη!!!!

fantaizi είπε...

Καλημερα καλημερα!Καλα κοπελα μου τη ωρα σηκωθηκες εσυ θα κανεις το σημεοφωρο?Αντε βρε και του χρονου με υγεια!Φιλακια!

fantaizi είπε...

Καλημερα καλημερα!Καλα κοπελα μου τη ωρα σηκωθηκες εσυ θα κανεις το σημεοφωρο?Αντε βρε και του χρονου με υγεια!Φιλακια!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πού το βρήκες βρε θηρίοα!! Χρόνια Πολλά!!!

RIRI είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!ΚΡΑΤΙΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ!!!ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ..ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!

αχτίδα είπε...

Το είπα και αλλού..το ότι είμαι Είμαι ελληνίδα είμαι περήφανη και όταν λέω οτι η χώρα μου με πληγώνει το λέω όπως η μάνα λέει τα παράπονα στο παιδί της.Εκείνη ( η μάνα) μπορεί να βρίζει τη κόρη της μα σε άλλο δεν επιτρέπει κουβέντα..Η πατρίδα μας και η Θρησκείας μας είναι ΜΙΑ!

Νίκη είπε...

Χρόνια πολλά!

πουαντερι είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Αχτιδα μου εχεις απολυτο δικιο σε ολα. Αλλο εγω τι παραπονο εχω απο την πατριδα μου και αλλο να την βριζει ο ΞΕΝΟΣ.
Εγω οσα παραπονα και αν εχω δεν παυω να δακρυζω για την σημαια μου και τον Εθνικο νμας υμνο.

πουαντερι είπε...

Ετσι ΡΙΡΗ μου τι στο καλο ΕΛΛΗΝΕΣ ειμαστε δεν το βαζουμε κατω.

rena είπε...

Εσύ πρωινή,εγώ βραδινή πάντως δε μπορείς να πεις σε πρόλαβα πριν τελειώσει η μέρα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Μαiρη είπε...

Χρόνια μας Πολλά Μαράκι και με την ευχή κάποτε να παραδειγματιστούμε από αυτούς που έδωσαν τα πάντα για να ζούμε εμείς ελεύθεροι!

μαρινα π. είπε...

Χρονια πολλα. Και αν θα ταιριαζε σε αλλη ιστορικη ημερομηνια σου βαζω αυτο εδω γιατι ξερω οτι θα σου αρεσει πολυ. Φιλια. http://www.youtube.com/watch?v=uIkLHSq_eaU