Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Παλι Δευτερα;!

17 σχόλια:

zacharenia είπε...

Καλημέρα!!! και Καλή Εβδομάδα!!!
με τέτοιο τραγούδι,πώς να μην ξυπνήσω? γιατί είχα μια δυσκολία στο ξύπνημα σήμερα!!!

αχτίδα είπε...

Τα στρουμφάκια ήταν τα αγαπημένα μου τραγούδια και κομικς όταν είχα μικρά τα παιδιά μοπυ..Νομίοζω οτι είναι ότι καλύτερο έγινε ποτέ γιοα τα παιδιά.Καλημέρα φίλη μου..φεύγω ..την στρουφίσαμε!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

"Χαρωπά τα δυο μου χέρια θα χτυπώωω"
Ακούγοντας τα στρουμφάκια ..ξεμωράθηκα!
Καλημέρα και φιλιά για το χαρούμενο ξύπνημα!

πουαντερι είπε...

Καλημερα κοριτσια!!!!!!!!!!
Αχτιδα μου ασε την εχουμε στρουμφισει εδω και καιρο ολοι....χα!χα!

Αντιγονη μου πως να μην εχω κεφια με τέτοιον ηλιο ε;

Ζαχαρενια ειδες; για να σε ξεκουρασω απο το βαρυ ΣΚ.

Marina είπε...

Εμένα πάλι μου τη δίνουν τα ξυπνητήρια!!!! Καλή ανοιξιάτικη εβδομάδα!!!

Βιoλέτα είπε...

Καλημέρα
Ιδανικο τραγουδάκι για ξύπνημα!!!
Καλή εβδομάδα!

[handmade+art] x2 είπε...

χαχαχαχα καλημερααααααααα και καλη εβδομαδααααααααα!!!φιλια Χ2

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δεν ξυπνάω λέμε,
τέλειωσε το σχολείο για μένα!

χουζουρεύω, οι διακοπές θα συνεχίσουν για λίγες μέρες ακόμη
(αυτή τη φορά νοερώς)!!!
καλή εβδομάδα, φιλάκια

Magdalene B. είπε...

τέλειο το σχολείο των στρουμφ!!!

Maria B. είπε...

πόσα χρόνια με πήγες πίσω Μαράκι μου !!! όταν είχα τα παιδιά μου μικρά όλο αυτά άκουγαν !!!!

να σαι καλά μ'έκανες και γέλασα με νοσταλγία !!!

καλή βδομάδα !!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλή μέρα και καλή εβδομάδα! Όμορφο στρουμφοξεκίνημα!!

Μαρια! είπε...

Καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!!!!
Αγαπημενο παιδικο στρουφοτραγουδακι!!!!!!!!!!!Σ'ευχαριστουμε πουαντερι!!!!!!!!!

MINIMARKET είπε...

μου την δινει γιατι μου την δινει !!!!
καλη εβδομαδα !!!

Teteel είπε...

Ωραίο!!!
Καλή Εβδομάδα!

rena είπε...

Καλή βδομάδα,και που θα πάει έχουμε διακοπές σε λίγο!

el.mar είπε...

Τι τέλειοοοοο!!!!!!!!!
Πόσο χαίρομαι που το ακούς!!!
Φιλιά!!!!!!

Alexandra είπε...

Καλή εβδομάδα!!! :)