Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Νεα γνωριμια! νεο ΠΟΜ!

Καλημερα κοριτσια!!!!!!!!!!!!
τι να σας πρωτο είπω;
Εχθες πηγα για καφεδακι και κουβαροτσαρκα οπως λεει και η φιλη μου η Μαρινα.
Συναντηθηκα με την Αντζελα και την Δαφνη μια φιλη απο το ravelry.
Καλα περιττο να σας πω οτι περασαμε υπεροχα.........
οι κουβεντες μας φυσικα γυρω απο το πλεξιμο,  χωμενες μεσα σε περιοδικα, νηματα, ετοιμα πλεκτα......και την Ειρηνη μου απο μια μεριά να μας παρατηρει και να ρουφαει καθε μας λεξη αμιλητη.

ο φωτογραφος μας ειχε λιγο τρακ και του κουνηθηκανε οι φωτογραφιες, αλλά κατι φαινεται.

Ο λογος βεβαια που πηγαμε για νηματα ειναι μια υπεροχη τσαντα που αποφασισαμε να την πλεξουμε ολες μας.
 Το καινουριο μας ΠΟΜ!!!!!
 Κοριτσια περασα υπεροχα, για αλλη μια φορα ειμαι ενθουσιασμενη με την γνωριμια μου με την Δαφνη και θα το ξανα πω....εχω γνωρισει μεχρι τωρα που ωραιους ανθρωπους μεσα απο το ιντερνετ....
 !

14 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα! Δε λες ευτυχώς που είναι κουνημένες????!!!!! Να το επαναλάβουμε αλλά λίγο πιο μακριά....

eleni είπε...

Καλημερα. Ζηλευωωωωωω. Θελω κι εγω τετοια παρεα!!!! Εσυ Αντζελα γιατι δε φορας κατι απο τα πλεκτα σου ε? ε? ε? Να'στε καλα κοριτσια και να περνατε καλα. Φιλακια.

zacharenia είπε...

Καλημέρα!!!! Υπέροχες είστε!!!!
και φυσικά Ζήλεψα!! με την καλή σημασία της λέξης φυσικά!!!
Μακάρι να μπορέσω μια μέρα να βρεθώ και εγώ ανάμεσά σας!!!!!
θα είχαμε τόσα πολλά να πούμε!!!
και απο ότι βλέπω,πάλι όμορφα κουβάρια!!!!!!
καλό ξεκίνημα στο ΠΟΜ μας λοιπόν!!!!!

RIRI είπε...

Μπράβο σας κορίτσια!!!!Πόσο ομορφα περνάει η ωρα οταν ειμαστε με ανθρώπους που εχουν ιδια ενδιαφέροντα με μας, ε!!!!!Κούκλες ολες σας!!!Και η μικρή δημιουργός,επρεπε να ειναι στην φωτογραφία!!
Πουαντερί μου,περιμένουμε τα επόμενα πλεκτα, καλοκαιρινά πια...,μπάς και πάρω καμιά ιδέα..
Φιλάκια!!!

Marina είπε...

Τα κορίτσια στην Κρήτη συναντήθηκαν, η Ξανθή πάει Θεσσαλονίκη στην Αχτίδα, εσείς για κουβαρότσαρκα....όχι...δεν παίζω...θέλω και εγώ!!! Μου φαίνεται για να παρηγορηθώ θα πάω να πιω καφέ στη φίλη μου τη Δήμητρα και θα συναντηθώ με τη Νατάσα για να δούμε τα σχέδια για βελονάκι που έχουμε.....

love2love είπε...

μπραβο συγχαρητηρια καλα να ειστε και να μεγαλωσει η παρεα

neli είπε...

Πουαντερι μου τις ζηλευω τις καφεκουβαροβολτουλες σας!!!!!
Που και ποτε ξεκιναει το νεο ΠΟΜ?
Κοιταξα στο ravelry και δεν ειδα κατι.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τέλεια η κουβαρότσαρκα!
φιλάκια

Μαiρη είπε...

Παλιοκόριτσα!!!!! Χαίρομαι που περάσατε όμορφα!!!

το κόκκινο φουστάνι είπε...

poly ωραια!!

Alexandra είπε...

Αχ τι ωραία! Και με γεια το καινούριο ζακετάκι, είναι τέλειο!!! :)

Μαρια! είπε...

Ποσο θα ηθελα να βρισκομουν στην ομορφη παρεα σας και να συζηταμε για το αθλημα που λατρευουμε!!!!!!!!
Μπραβο σας κοριτσια!!!!!!!!!!!!!!!

Maria Z είπε...

Yπέροχα είναι να βολτάρεις με φίλες που μοιράζονται κοινά ενδιαφεροντα!

rena είπε...

Ωραία η παρεούλα σας η απεργία των δασκάλων στα χάλασε λίγο ε,χα χα, είχατε όμως και φωτογράφο μαζί σας!!!