Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Kαλημερα!!!!

Καλό μήνα!!!!!
Με ενα γαλακτομπούρεκο, ετσι για να γλυκάνω λιγο τον Μάρτη
γιατι μου φαίνεται οτι μπήκε με πολυ τσαμπουκά............
για την συνταγή στείλτε μου mail.
και τα νεώτερα απο το πουλοβεράκι μου............
προχωράει  ευχάριστα γιατι το νημα μου αρέσει  πολυ και πλέκεται τέλεια..
ξεχασα να σας πω ε;! Το ΠΟΜ τελειωσε αλλά θα περιμενω και τα κοριτσια να τελειώσουν. Στην φωτο φαίνεται μονο το μανικακι της σε λιγο θα δειτε ολο το εργο.
εδω ειναι μια λεπτομέρεια του σχεδίου......
Φιλιά σε ολους σας και να περνάτε καλα με πολυ γλέντι και τραγούδι.

37 σχόλια:

Alexandra είπε...

Αχ Μαρία, τι μας δείχνεις πάλι! Τέλειο φαίνεται το γαλακτομπούρεκο! :)

Τέλειο θα γίνει το πουλοβεράκι! Τι όμορφη δαντέλα!

Μαiρη είπε...

Καλημέρα!!!!Καλό μήνα!!!!! Το φύλλο φαίνεται τραγανό τραγανό κι όσο για το μπλουζάκι, άκρως ανοιξιάτικο!!!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου ελα να σε κερασω.

...irida... είπε...

καλό μήναααααααα!κορίτσιααα!!!!την γλυκα του να έχετε!!!!!ωραιο το πουλόβερ!!!!

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου βλεπω και εσυ τέτοια ωρα εδω ε; εγω τωρα το βρηκα αδειο και ειπα να το εκμεταλλευτώ.
Ευτυχως το πέτυχα το γλυκό γιατι ειναι το αγαπημένο του αντρα μου και τρωει ασταμάτητα καθε φορα 2-3 κομμάτια με την μια.

Λες να γελασουμε παλι;

RIRI είπε...

θέλω το γαλακτομπούρεκο!!!!!!!!!!
Τι μου κάνεις τέτοια ωρα.....
Τρέχω στο ψυγείο να δω τι εχω πρόχειρο!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Marina είπε...

Όλο νάζι το πουλοβεράκι σου!!! Και πουπέκι βλέπω (έτσι λένε στο νησί μας το γαλακτομπούρεκο)...Στείλε ντε και κανένα κομμάτι από δω!!!

Alexandra είπε...

Μαρία, μακάρι να μπορούσα! Μπορείς να μου στείλεις τη συνταγή; Θα ήθελα να δοκιμάσω να το φτιάξω, αν δεν είναι πολύ δύσκολο!

πουαντερι είπε...

ΡΙΡΙ ενα βραδυ που ειχα παθει το ιδιο ξερεις τι εφαγα για να μου φυγει; ψωμι με λαδι και ζαχαρη απο πανω....μας το εδινε η γιαγια μου και το θυμήθηκα. Με εσωσε χι!χι!

πουαντερι είπε...

Μαρινακι μου ξενιτεμένο ολο το ταψι για χαρη σου.

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα στο στελνω.

RIRI είπε...

Βρήκα σοκολατένιο κορμό ευτυχώς!!!(τον εχω φτιάξει για την κόρη μου που ηρθε σήμερα) Τον τσάκισα!!!!!
Και με την λύσσα μου με το γαλακτομπούρεκο, ξέχασα να σου πω οτι το πλεκτό εγινε τέλειο- Δόξα τω Θεώ -,
γιατι πολύ το ταλαιπώρησες αυτό το πλεκτό, τώρα ανακουφίστηκες και ..πάμε για άλλα!!!
Φιλιά!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

στο ψωμάκι μου σχολίασες πως σου λείπει το ψωμάκι!!!
... βέβαια αφού τρως γαλακτομπούρεκα!!!!!! χαζή είσαι να φας ψωμάκι; χιχι!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

AX ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΕΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ..
ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΣΟΥ!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ..
ΕΤΣΙ ΓΛΥΚΟΣ.. ΣΑΝ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΙΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!

Νίκη είπε...

ΜΑΣ ΓΛΎΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΓΛΥΚΌ ΣΟΥ!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Zacharenia είπε...

Καλημέρα,Καλό Μήνα !!!
ευχαριστώ για το κέρασμα,μαζί με τον καφέ μου είναι ότι καλύτερο και νοστιμότατο!!!
το πουλοβεράκι σου είναι τέλειο,
το σχέδιο που έκανες είναι πάρα πολύ καλή δουλειά!!!
Φιλιά Πολλά !!!!

Λίλα είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα, ανθισμένο γεμάτο χρώματα και αρώματα!!!
Να πάρω και λίγο γλυκάκι???

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Επιτέλους!
Αργησες αλλά μας αντάμειψες!
Την συνταγή στο τηλέφωνο!
Καλό μήνα!!!
Φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!

elena είπε...

Γαλακτομπούρεκο ε; Βλέπω μπήκαμε δυναμικά στην Τυρινή... Κι εγω πηγα να κάνω ρυζόγαλο αλλά τζιφος! Το πουλοβεράκι τέλειο!

πουαντερι είπε...

Ριρη μου καλως τα δεχτηκες!
Το πουλοβερακι αυτο ειναι το δευτερο που ειχα ξεκινησει παραλληλα με την περιβόητη ζακετα, αλλά και αυτη τελειωσε ευτυχώς αλλά περιμενω τα κοριτσια να την βαλουμε. Ισα-ισα που φαίνεται το μανίκι της διπλα.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ τετοια βλεπει το ΔΝΤ και μας τσακιζει χι!χι!

πουαντερι είπε...

Λουρδη τι ομορφη ευχη;!

πουαντερι είπε...

Νικη καλο και γλυκο μηνα να εχουμε.


Ζαχαρενια μου ειδες; αφου δεν πηγα Αθήνα να τι εκανα ε; χα!χα!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου στο τηλεφωνο, στο τηλεφωνο ενοια σου!!!!
Ενα ολοκληρο ταψι οταν ερθει η Ginger.

πουαντερι είπε...

ΛΛιλα μονο ενα καλε; ο αντρας μου 2-2 τα κατεβαζε.....χα!χα!


Ελενα δεν το πιστευω για σενα οτι τζιφος το ρυζόγαλο....

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!! ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΤΕΛΈΙΟ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ....

love2love είπε...

σκουφακια μπορεςι να κανεις ανοιξιατικα πλεκτα?

Lilium είπε...

Kαλημέρα γλυκιά μου Πουαντερί, καλό γλυκό μήνα εύχομαι!!
Τις προάλλες έφτιαξα το σοκολατένιο βραστό κέικ που μας είχες προτείνει πριν κάμποσο καιρό, πεντανόστιμο, ειχες δίκιο!!
Σε φιλώωω!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Έμεινε και για μένα τίποτα που τους έχω 2 μέρες με delivery από την ημικρανία???

Katerina είπε...

καλημέρα και καλό μήνα

παίρνω και ένα κομματάκι γαλακτομπούρεκο για το δρόμο!!

αχτίδα είπε...

Το κασκόλ σου εκείνο με τη τρύπα το έχω αλλάξει τα φώτα..μόνιμο αξεσουάρ μου έχει γίνει λέει ο Δημήτρης!Καλό μήνα φιληνάδα μου , χαιρετισμούς απο τον δικό μου στον άνδρασ ου.

Maria Z είπε...

μιαμ μιαμ ευτυχώς θα αρκεστώ στο κομάτι που βούτυξα τώρα απο το ταψί σου γιατί αλλιώς με βλέπω σαν ντουλάπα!!!!
Πολύ όμορφη η λεπτομέρεια του σχεδίου!!! Αντε επιτέλους να δούμε τα ΠΟΜ σας!!! Με έχει φάει η αγωνία....ραβε ξήλωνε ράβε ξήλωνε που βγήκε τελικά αυτή η υπόθεση? χα χα χα
Σε φιλώ

πουαντερι είπε...

Κ. Δημητρη ουτε εμεις δεν τον βλεπουμε πια.


ΜαριαΖ εγινε πολυ ωραια αλλά πρεπει να τις περιμενω γιατι ΠΟΜ=πλεκουμε ολες μαζι.

Ανεράιδα είπε...

Το γαλακτομπούρεκο φαίνεται από την εμφάνιση ότι σου έγινε τέλειο!!! Καλό μήνα!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα!
Με πολλές νοστιμιές, πολλές δημιουργίες και κυρίως με πολλά χαμόγελα!

Ανώνυμος είπε...

Τα καταφερες παλι!Υπεροχο το πλεκτο σου το γαλακτομπουρεκο τρεχουν τα σαλια μου υποτιθετε αρχισα διαιτα αλλα δα το βλεπω για πολυ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΤΥΗΧΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.Φιλια Μαρια Ιεραπετρα

rena είπε...

Ευχαριστούμε για το κέρασμα,γλυκιασμένη!
Ωραίο το πουλοβεράκι,μετά από αυτό ν' αρχίσεις τ' ανοιξιάτικα,καλό μήνα!