Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

Το πουλακι της Ειρηνης.....................


 η Ειρηνη μου εθεσε και γραπτως ολα οσα θα κανει μολις σχολάει απο το σχολείο..............
και αμα μπορω ας κανω κι αλλιως.
Αφου μαμα η Κυρία ειπε οτι ειμαι πολυ καλη μαθήτρια δεν θα μου ξανα φωνάξεις να γραφω και να διαβαζω.................

Ετσι ειναι αυτα παιδιά!!!!
Για να την ευχαριστησω και εγω της επλεξα ενα πουλακι να το κρεμασει στα κλειδια της; στην τσαντα της; ή οπου αλλου θελει η ιδια!!!!!



πέταξε το πουλάκι της Ειρήνης σε ολα τα λουλούδια μας.

36 σχόλια:

el.mar είπε...

Ε κουκλίτσα πρόσθεσε κ το φαγητό!..χιχι...Μπράβο σου που είσαι πολύ καλή μαθήτρια!
Δε θα σου ξανά φωνάξει η μαμά σου...θα σου φτιάχνει κάθε μέρα πουλάκια (-όμορφοοοο!), λουλουδάκια κ ότι άλλο θές!...χιχιχι....φιλιάααα!!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!
ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ!!!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλά σου λέει η νεραΐδένια!! Τι γλυκό το πουλάκι!!!!!

zacharenia είπε...

Τέλειο,Υπέροχο Μαρία μου!!!
μπράβο για άλλη μια φορά!!!
αψεγάδιαστο!!!!
φιλιά πολλά!!!

Ξανθή είπε...

Ωραία η Ειρήνη!!!
Καλό βράδυ.

Alexandra είπε...

Μαρία είναι τέλειο!!! :)

RIRI είπε...

Καταπιεζης το παιδί πουαντερί?????
Καλά εκανε η Ειρήνη και σου εθεσε επι ..πίνακος τις προθέσεις της!!!!!
Με το πουλάκι ( που ειναι ωραιότατο) δεν πατσίζης... Βρές κάτι άλλο.....
Φιλάκια!!

Konstantina είπε...

χαχαχα πολύ γέλασα...κι εμείς πρέπει να τα γράφουμε σε πίνακα!!! Το πουλάκι πολύ γλύκα!!!!

elena είπε...

Πολύ όμορφο και επίκαιρο!Μπράβο!!!

Marina είπε...

Τί πίνακα....Σας ξεπεράσαμε!!! Εμείς υπογράψαμε και συμβόλαιο επιτυχιών στην έκτη τάξη...Με 10= 2 ευρώ στον κουμπαρά, με 9=1 ευρώ στον κουμπαρά!!! Και στο τέλος της χρονιάς με τον κουμπαρά της αγόρασε ένα μικρό λαπτοπάκι!!!
Το πουλάκι πολύ πετυχημένο!!! Που τα σκέφτεσαι όλα αυτά τα όμορφα...Το κορίτσι σου αξίζει τα πάντα!!! Και καλό παιδί είναι, και καλή μαθήτρια, και χαρισματική στις κατασκευές!!! Να τη χαίρεσαι τη μικρογραφία σου!!!

rena είπε...

Μεγάλωσε και απαιτεί και που είσαι ακόμα χα χα!
Ωραίο το πουλάκι!!!

πουαντερι είπε...

el.mar το φαγητο το ξεχναει γιαυτο ειναι ετσι, αλί απο εμας.....

πουαντερι είπε...

Λουρδη στο ειπα και απο εκει πρεπει να βαλω κλωσα να γενναει για να σε φτασω......

πουαντερι είπε...

χα! η νεραιδενια ηταν προετοιμασμενη εγω πεθανα στα γελια μολις το ειδα.....

πουαντερι είπε...

Ζαχαρενια μου την τσαντα σου ομως δεν την φτανω.

πουαντερι είπε...

Ξανθή καλο βραδυ και σε σενα!!

πουαντερι είπε...

Σε ευχαριστω Αλεξανδρα μου ηταν τελικα πιο ευκολο απο οτι φοβομουνα τοσο καιρο

πουαντερι είπε...

Ριρη μου αυτη σε περναει σε απεναντι αβρεχτη......
τι δεν πατσιζω; τι αλλο να της κανω; και μονο που δεν της χαλαω χατηρι δεν φτανει; αλλά και το κοριτσακι μου με αποζημιωνει με το παραπανω....

πουαντερι είπε...

Καλα λες Κων/να να αρχισω να της γραφω και εγω στον πινακα.

πουαντερι είπε...

Ελενα σε ευχαριστωωω!

πουαντερι είπε...

Μαρινα μου ωραιο κολπο αλλά εμενα δεν με συμφερει γιατι εδω και καιρο προσπαθει να με πείσει για κινητο και επειδη εγω δεν λεω το ναι με τιποτα (ακομα ειναι πολυ μικρη) αν της πω κατι τετοιο θα τριβει τα χερια της.
Τα σχεδια τα βλεπω και εγω απο αλλου, περιοδικα,site, κ.λ.π. μην νομιζεις οτι τα σκεφτομαι εγω ολα.
Πολλα σχεδια εχει το ravelry.

Σε ευχαριστω για το ""καλό παιδί είναι, και καλή μαθήτρια, και χαρισματική στις κατασκευές!!! Να τη χαίρεσαι τη μικρογραφία σου!!!""

MINIMARKET είπε...

καλοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!

maria είπε...

αχ τι ομορφο πουλακι!!! θελω κι εγω! ζηλεψα πολυ! μπράβο τη κοπέλα σου, πάντα άξια να τη καμαρώνεις! κ κάνε και καμια υποχώρηση, τι να κανουν κ αυτά τα παιδιά.. δε τους μένει χρόνος για τίποτα πλέον.
φιλάκια πολλα πολλα

foufoula89 είπε...

ΓΕΛΑΣΑ!!!ΕΧΩ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..

fantaizi είπε...

Φιλεναδα καλημερα α α α!Εχει δικιο το παδι αστο ησυχο.Αλλα το πουλι σου τελειοθα τα πουμε στο τηλ φιλακια!

love2love είπε...

μπραβο μαμα χρυσοχερα κανε και σε μενα ενα
και μετα λες οτι το πλεξιμο ειναι μονο για γιαγιαδες αμ δε
ασε το παιδι να κανει οτι νιωθει

Maria Z είπε...

Τέτοιο πρόγραμμα έφτιαχνα εγώ της κόρης αλλά τίποτα!!! χα χα χα ωραία μάνα!!! Δε σκέφτηκα όμως το πουλάκι αν και είμαι σίγουρη οτι δεν θα το έκανα τόσο τέλειο όσο εσύ!

Νίκη είπε...

Τι γλυκό και ανοιξιάτικο πουλάκι! Να είστε καλά μαμά και κόρη να δημιουργείτε!

Μαρια! είπε...

Μπραβο σου,τελειο το πουλακι και να χαιρεσαι την πανεμορφη κουκλα σου!!!!!!!!!!

αχτίδα είπε...

Ξέρεις οτι λατρεύω τα κοριτσάκια, είναι ένα πολύ γλυκό παιδί η Ειρηνούλα σου και το λέω εγώ που την είδα απο κοντά.Μπράβο Μαρία μου, έκανες μια σωστή ...σωστή δουλειά γιατί..δικό σου έργο είναι αυτό και δίκαια το καμαρώνεις.Μακάρι να ήμασταν κοντά, θα γινόμασταν πολύ καλές φόλες.

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω παρα πολυ για τα ομορφα λογια σας και δεν το λεω αυτο επειδη κατι πρεπει να γραψω...το πιστευω και ειμαι χαρουμενη που σας γνωριζω εστω και ετσι.

Leviathan είπε...

einai katapliktiko!!! kalispera!

πουαντερι είπε...

Γιωργια μου ειμαστε καλες φιλες και το ότι δεν ειμαστε κοντα ή δεν μιλαμε συνεχεια δεν σημαινει οτι μας εμποδίζει να ειμαστε φιλες.
Οταν καποιος μου ανοίγει το σπίτι του και με περιποιείται ετσι οπως εσυ ξερεις το λιγότερο που μπορω να πω ειναι οτι το εκτιμώ και το σέβομαι ολο αυτο.
Και εσυ και ο Κος Δημητρης εισαστε αξιολάτρευτοι ανθρωποι.

dromaki είπε...

Το πουλάκι είναι φανταστικό!
Εκανες καλή δουλειά Μαρία μου και στο πουλάκι αλλά περισσότερο στον χαρακτήρα του παιδιού σου.
Μπράβο κούκλα μου.

mirsini's creations είπε...

Πολυ ομορφο Πουαντερι !! Πολυ ωραιο δωρακι της εφτιαξες παλι! Ταλεντο η μικρη αλλα και πολυ εξυπνη και με θεληση ! Μπραβο σου Πουαντερι μου, να την χαιρεσαι !!! Φιλια και καλο σ/κο! :)

[handmade+art] x2 είπε...

πανεεεεμορφο το πουλακι!!Εσυ που πλεκεις τοσο καλα μπορεις να φτιαξεις φανταστικα στολιδια!!!!Να σαι παντα καλα,να εχεις μια ομορφη εβδομαδα....πολλα φιλια Χ2