Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

φρου-φρου και πασχαλινό!

Καλημερα!!!!!!!!!
Πριν απο καιρο μου ειχε κανει δωρο η φιλη μου η Ζαχαρενια ενα ομορφο φρουφρουδενιο νημα.
Μιας λοιπον που το ΠΟΜ δεν μου βγαινει πολυ σωστο και μετα απο δυο ξηλώματα ειπα να το αφησω για λιγο μηπως και βρω την ακρη.

Για να μην κάθομαι χωρις πλεκτο εφτιαξα αυτο το ομορφο κασκολ!!!!!!!!!!!!!
μονο που εχω προβλημα................
η κορη μου θελει να το κανει δωρο στην δασκάλα της για το Πασχα και εγω λεω να μην της χαλάσω το χατήρι..............

αυτα τα λιγα νεα μου και εύχομαι στην επομενη ανάρτησή μου να εχω ετοιμο το ΠΟΜ να σας το δειξω.

Καλο ΣΚ να περασετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

Νίκη είπε...

Ποιός τη χάρη τη δασκάλας!
Μπράβο μαμά και κόρη είστε σπουδαίες
Πολύ χαρούμενο και ανοιξιάτικο είναι!

fantaizi είπε...

Μαρακι μου υπεροχο νημα καταπληκτικο!Κνε αναπ αν δεν εχεις ξαπλωση.Φιλια πολλα!Καλο σκ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το νήμα υπέροχο!!!!!!
Του έδωσες και κατάλαβε!
Καλέ το τηλέφωνο όταν μείνει... κενό ρίξε σύνθημα!
Φιλάκια!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Υπέροχο!!!!!! και ωραίο χρώμα!

para-kelsoscooks είπε...

Τι πομ τι κασκόλ. Άσε το πομ στην άκρη- για την ώρα- να καθαρίσει το μυαλό σου και θα βρεθεί η λύση.

Marina είπε...

Τυχερή η κυρα-δασκάλα!!! Το τσίμπησε το κασκολάκι της!!! Και τι ωραίο, ανοιξιάτικο χρώμα!!!

Ξανθή είπε...

Τυχερή η δασκάλα!!!
Καλό Σ/Κ

RIRI είπε...

Καί βέβαια δεν θα της χαλάσης το χατήρι, τόσο καλό παιδί , γίνεται??
Περιττό να σου πω οτι ειχα αγοράσει ενα κουβάρι κόκκινο απο το ιδιο νήμα, δεν ηξερα πως να το πλέξω, και τελικά εκανα ενα τριαντάφυλλο γυρνώντας γύρω-γύρω το νήμα, και το εραψα σε ενα μαξιλάρι για να μην πάει χαμένο!!!
Φιλιά , καλή ξεκούραση το Σ/Κ!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τυχερή η δασκάλα, εγώ έπλεξα ένα ίδιο λευκό για τη Ναταλία μου και θέλουν όλες οι φίλες της, φρόντισε τώρα να πάρεις πολλά κουβάρια και μέτρα κεφάλια ή μάλλον λαιμούς!!!!!

rena είπε...

Αχ τι φανταστικό νήμα και ωραίο χρώμα,γιατί να μην ήμουν δασκάλα να είχα κι εγώ τα τυχερά μου!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα Καλημέρα!! Τι τυχερή που είναι αυτη η δασκάλα!! Ενα χειροποίητο κασκολ απο τα χεράκια σου και ποιός δεν θα το ηθελε!! Φιλάκια πολλά πολλά σε σενα και στα ζουζούνια σου!

Maria Z είπε...

Τυχερή δασκάλα!!!! Είναι πανέμορφο!!!