Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Αποκατάσταση!!!!!!!ΓΥΡΙΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!

το προβατάκι εχει παρει φόρα απο το αλλο σπιτι και τρέχει σαν τρελο και αυτο απο την χαρα του!!!!!!!!!!!!!!!!

Πασχαλινο Νο2......για αλλη μια φορά.

ακομα ανάδρομος ειναι για την τσαντα.....
δηλαδη ουτε που γύρισα να την κοιτάξω λέμε.
Απαξιώ ακόμα και να αναφέρω το όνομά της..................
γιαυτο πλεκω οτι αλλο βρεθει μπροστα μου,
άλλο ενα κασκολ...............
αυτη την φορά δικο μου γιατι δεν εχουμε αλλη δασκάλα.....
οι καθηγητές ειναι πολλοι τι να κανω;

Ενα χρονο ειχα να την δω απο κοντα και να τα πουμε..........μιλαω για την μικροτερη της παρεας την Αλεξανδρα ή το μικρούλι μας οπως την λεει ο αντρας μου.
Βεβαια δεν ειναι καθολου μικρούλι στο πλέξιμο και αν δείτε ποσο  υπέροχα πλεκτά φτιάχνει θα τα χασετε.
Ηρθε επιτελους και συναντηθήκαμε για καφεδάκι, κουβέντα και κουβαροτσαρκα.


Μου εφερε και δωρο ενα πολυ ομορφο νημα με υπέροχους χρωματισμούς, ετσι και εγω για να τιμήσω το δωρο της έπλεξα αυτο το κασκολ.




Μπορει να αρχισαν οι ζεστές μερες αλλά οπως ειπα και στην Αντζελα
εγω θα επιμένω οτι κρυωνω για να το φοραω......το κατα χάρηκα το πλεξιμο του και το αποτέλεσμα με αποζημίωσε στο έπακρο!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλώς επανήλθες λοιπόν!!!!

mirsini's creations είπε...

Τελος καλο ολα καλα! Αυτο δηλ. μπορει να το παθει καποιος μετα απο ποσο καιρο; Για να ξερω, να ειμαι προετοιμασμενη! Παντως ευχαριστουμε για την σημαντικη πληροφορια! Ωραιο χρωμα το μαλλι και ομορφο το κασκολ σου! Φιλια! :)

Σοφία Ζ. είπε...

Σαν πραγματικό σπίτι! Μετά από κάποια χρόνια χρειάζεται επισκευές, ξεσπιτωνόμαστε μέχρι να ολοκληρωθούν και επανερχόμαστε δριμύτερες!!! Καλορίζικο εκ νέου το αποκατασταθέν σπιτάκι σου!!!

RIRI είπε...

Πάει και αυτό!!!Επιστροφή στο πλέξιμο τώρα!!!
Φιλάκια!!!

zacharenia είπε...

Πολύ ωραία,τέλος καλό όλα καλά!!
και εγώ μόλις επέστρεψα!!!
θα τα πούμε σύντομα!!!
φιλιά πολλά♥

Βιoλέτα είπε...

Καλώς την...καλώς την!!!
Θα τα λέμε πάλι...
Φιλιά

Katerina είπε...

καλημέρα :)

Viviana είπε...

Καλορίζικο λοιπόν εκ νέου...:) Να το χαρείτε όσο μπορείτε!! γεια κι απο μένα!!