Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Μια εργασια για την εφημεριδα του σχολειου.............

Τις προαλλες που ηταν η παγκόσμια ημερα παιδικου βιβλιου αγορασα της Ειρηνης ενα βιβλιο που ηθελε, ξέροντας οτι θα το διαβασει σιγουρα.
Την επομενη μερα το ειχε κιολας φτασει 3 σελιδες πριν απο το τελος και ερχεται απο το σχολειο με μεγαλη χαρα να μου πει τα νεα......

Μαμά αυριο στην ταξη μας θα ερθει η συγγραφέας του βιβλίου που μου πήρες
και θελω να το τελειώσω για να της πω την γνωμη μου,
θα συζητήσουμε μεσα στην ταξη για τα βιβλια της.
Έκατσε λοιπόν και τέλειωσε τις 3 σελιδες που της είχανε μείνει και επι πλέον έφτιαξε και αυτήν την ζωγραφιά με θέμα οτι της εκανε περισσότερη εντύπωση............
ξέχασα να σας πω τον τίτλο ε; "Η οβίδα που ήθελε να γίνει βίδα"
αυτη ειναι η καλύτερή της εικόνα απο το βιβλιο.

Παράλληλα τους ειχε ζητήσει η δασκαλα να κανουν μια ζωγραφια ανα ομαδες με θεμα την μόλυνση του πλανήτη και όποια ομαδα ειχε την καλυτερη θα έμπαινε και στην σχολική εφημερίδα.
Η Ειρηνη έφτιαξε αυτήν εδω που ομολογώ μου εκανε τρομερή εντύπωση ρε παιδιά με το πως φαντάζεται την μόλυνση της γης.
ειναι φοβερο το πως βλεπουν τον κοσμο τα παιδια.............
τωρα μενει να δουμε αν θα μπει στην εφημερίδα μας 
γιατι ξερω ποσο χαρούμενη θα την κανει κατι τετοιο.
Της εφτιαξα και εγω ενα απλο γλυκάκι ψυγείου να της γλυκανω την αναμονή.......

16 σχόλια:

Thalassitsa είπε...

πόσο μα πόσο γλυκές είναι οι ζωγραφιές της! εύχομαι να μπει στην εφημερίδα και να χοροπηδάει μέχρι το ταβάνι, χιχι. να την χαίρεσαι πουαντερί μου!

Marina είπε...

Χαρισματικό το παιδί σου στο ξανά'πα! Πολύ ώριμη για την ηλικία της, με προβληματισμούς και φαντασία! Ο πλούσιος εσωτερικός κόσμος της φαίνεται και από τα έργα της...
Όσο για το γλυκό πολύ κακώς που δεν συνοδεύεται από τη συνταγή! Μόνο να μας τρέχουν τα σάλια;;; Να μην το μάθουμε και εμείς;;;

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mου αρέσει να βλέπω ζωγραφιές παιδιών γιατί απεικονίζουν τον κόσμο τους που δεν είναι τίποτε άλλο από την πραγματικότητα που εμείς ηθελημένα δεν βλέπουμε! Να πάρω ένα κομμάτι γλυκό γιατί πριν λίγο μπήκα και είμαι ψόφια?

Σοφία Ζ. είπε...

Να την χαίρεσαι Πουαντερί την κορούλα σου. Είναι σπουδαίο παιδί! Την καλημέρα μου.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
Μέσα απ'τα μάτια των παιδιών βλέπουμε τα όνειρα να γίνονται πιο φωτεινά!

Ξανθή είπε...

Να την χαίρεσαι!!Το ότι διαβάζει βιβλία είναι το καλύτερο!!
Καλό Πάσχα!!!

love2love είπε...

αμα εχεις τετοια μανα απλα πετας

marilise είπε...

μπράβο το αστέρι μου τι μου θύμησες και χίλια μπράβο και στην μανούλα !!!!!!

olivetreegirl είπε...

Είναι μεγάλο ταλέντο η κόρη σου!!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!

el.mar είπε...

Αναρωτιέμαι πως θα ζωγράφιζα εγώ τη μόλυνση της γης?!..μπράβο στη μικρή σου!Ε γλυκάκι
(απο πάνω τι έχει?) για εμάς δεν έχει...?!Χαχαχα...φιλιά!!!!

rena είπε...

Τι παιδί είναι αυτό καλέ,όλα τα κάνει και τα κάνει καλά:γράφει,διαβάζει,ζωγραφίζει,δημιουργεί,κάνει και το μοντέλο(χιχι)και είμαι σίγουρη και πολλά άλλα!
Συγχαρητήρια Ειρηνούλα και είμαι σίγουρη ότι θα μπει στην εφημερίδα!

lourdi lourdaki είπε...

ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ!..
ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!
ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!
ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΕΥΧΕΣ..
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!!!
Η ΜΙΛΟΥ ΚΑΛΑ????

Maria Z είπε...

Μα πόση συγκίνιση μπορούν να σου χαρίσουν αυτά τα παιδιά!!! Είναι υπέροχη η Ειρηνη ....πολλά φιλιά κι απο εμένα!

Βιoλέτα είπε...

Το λάθος των μεγάλων είναι πως δεν ακούνε τα παιδιά...
Να της δώσεις ένα μεγάλο φιλί και απο μένα!Και τα συγχαρητήριά μου σε σένα!!!
ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ να έχεις εσύ και η οικογένειά σου!!! Με υγεία και χαρά!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ

μαρινα π. είπε...

Αλλη γενια, άλλα ερεθίσματα. η ζωγραφιά ειναι υπέροχη.
Το γλυκό τι το θελες βρε κορίτσι μου ? Νηστευουμε λέμε. Τα σάλια μας έτρεξαν.