Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Το χαμστεράκι της Ειρηνης και ενα παλιο πουλοβερ............

Τωρα το Πασχα η νονα της κορης μου της έφερε δώρο ενα μικρο χάμστερ μετα απο απαίτηση φυσικά της Ειρηνης ε....οχι βεβαια ζωντανο;!
το καημενουλι ομως κρυωνε και του φτιαξαμε μια ωραια φωλίτσα να κοιμαται και μια μικρη ομορφη τσαντούλα μεταφοράς......απο ενα παλιό πουλόβερ που ειχα και οπως έχουμε πει δεν πετάμε τίποτα....ε;!



τρισευτυχισμένοι τωρα και οι δυο τους!!!!!
και το κυριότερο, σταμάτησε για λιγο η γκρίνια.....γιατι ρε παιδια τι να σας πω; αν δεν εχουν με κατι να ασχοληθούν μόνιμα αρπάζονται.

Ε! φυσικα με οτι περίσσεψε απο το μανικι που εκοψα το εκανα μια θηκη για την μολυβοθήκη της Ειρηνης στο γραφειο της.

15 σχόλια:

el.mar είπε...

Α είσαι καταπληκτική εσύ!
Τίποτα δεν πετάμε..(ρώτα κ εμένα που τα ακούω γιατί έχω μαζέψει ότι άχρηστο-για τους άλλους-κ έχω γεμίσει κούτες κ κούτες!)...κ δεν θα κρυώνει κ το χαμστεράκι!
Πολλά φιλιά!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Τώρα κατάλαβα! Μεγειά τους λοιπόν και εύχομαι πολλά παιχνίδια!

zacharenia είπε...

Μπράβο βρέ Μαράκι! νοιάζεσαι για όλους!πολύ έξυπνο,και το αποτέλεσμα
κουκλίστικο!!!
φυσικά και δεν πετάμε τίποτε!!!
αυτό πια είναι σύνθημα♥

πουαντερι είπε...

Ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!!
Αχ Ζαχαρενια μου ετσι ειχα πλεξει και την γκαρνταρόμπα της barbie και τωρα τα μαζεψε ολα μαζι με τις κουκλες και τα εδωσε, δεν θελει λεει να παιζει αλλο και μενα ποναγε η ψυχη μου που τα εδωσε.
Αν πας πιο πισω στα πλεκτά μου θα δεις ποσα σετακια πλεκτα της ειχα κανει.......

Σοφία Ζ. είπε...

Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη! Νά σαι καλά πάντα να της δημιουργείς μαγεία, γιατί αυτά που έφτιαξες έκαναν το παιχνίδι της "μαγικό"! Δυστυχώς όμως μεγαλώνοντας χάνεται και σωστά χάνεται το ενδιαφέρον τους για τα παλιότερα παιχνίδια τους και μας διαλύουν λίγο τη μαγεία του παιδιού που μοιραστήκαμε μαζί τους.
Καλή σου μέρα!

love2love είπε...

ναι οντως ολοι μας γκρινιαζουμε αν δεν εχουμε κατι να κανουμε καλα εκανες και επλεξες αφου μπορεις μπραβο

Ροδούλα Σερδάρη είπε...

Χριστός Ανέστη Πουαντερί!

Μεγάλη φαντασία, μπράβο, και τυχερή η κορούλα σου, που ασχολείσαι τόσο ποιοτικά μαζί της.

Εγώ είμαι πολύ καινούρια blogger -ούτε ενός μήνα- και ψάχνομαι. Όποιο blog βρω να με ενδιαφέρει, αμέσως επικοινωνώ. Δεν το φανταζόμουνα ποτέ, ότι το διαδίκτυο κρύβει όλο αυτό τον όμορφο κόσμο!

Φιλιά
Ροδούλα

rena είπε...

Τίποτα δεν πήγε χαμένο,μπράβο!!!

Νίκη είπε...

Φαντάσου να ήταν και ζωντανό τι θα φτιάχνατε!
Οτι δεν πεταμε τίποτα είναι το μόνο σίγουρο!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλενάδα, χρυσοχέρα!!!
άντε να ανοίξουν τα σχολεία να ησυχάσουν!!

Marina είπε...

Όλα τα πιτσιρίκια μαλώνουν όταν βαριούνται!!!
Θα το μετανιώσει που χάρισε τα ρούχα της κούκλας της! Εγώ τα έχω ακόμα!!!!!! Άσε που ήταν τα πρώτα ρούχα που βάλαμε στις Barbie των κοριτσιών μου! Και όσα και αν τους αγόρασα μετά, αυτά τα ρούχα αγαπούσαν περισσότερο!!!

πουαντερι είπε...

Ροδουλα καλοσωρισες στην γειτονια.

Ασε Μαρινα μου εσκασα που τα εδωσε, αλλά και ποσα να φυλαξω; δεν εχω πολυ χωρο στο σπιτι, ειναι μικρο ρε παιδι μου.Πονεσε η ψυχη μου λες και επαιζα εγω μαζι τους.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Και φέτος την Πρωτομαγιά
η φύση όλη γιορτάζει
κι εύχομαι όλη σου η ζωή
με άνοιξη να μοιάζει.
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -ΟΛΕΣ.

Maria Z είπε...

Ανακύκλωση στο φουλ!!! Φιλια

Ρεβεκκα είπε...

Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια...