Σάββατο, 7 Μαΐου 2011

Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!! και μια τσαντουλα!!!!

Ενα μεγάλο ευχαριστω,και την αγαπη μου σε ολους σας που θυμηθήκατε την Ειρηνη μου, παρόλα τα προβληματα σας και τα τρεχάματα που εχουμε ολοι μας αυτο τον καιρο.
Τα διαβασε και η ιδια και χαρηκε παρα πολυ, λέγοντας μου: Μαμα οι φιλες σου ολες μου ειπανε χρονια πολλα!!! μα ολες ομως το ξέρανε;
Ολες!! Ειρηνη μου ολες!!  γιαυτο και εσυ θα τις ευχαριστησεις κανοντας μια ζωγραφια αφιερωμενη στις πολλες ευχες που πηρες.

Τωρα θα περιμενουμε λοιπον να δουμε και το "εργο" της.

Οπως ομως λεω και πιο πανω εχω και μια δημιουργία μου να σας δείξω: Μια τσαντα...........
για αλλη πηγαινα μα δεν μου εβγαινε και επλεξα αυτην εδω,
η οποια με ενθουσιασε πολυ και οχι μονο μου αρεσει αλλά νομιζω πως δεν θα την αποχωριζομαι ολο το καλοκαιρι.
 εδω ειναι τα σταδια πλεξιματος και ραψιματος της φόδρας.
Αντε τωρα σας αφηνω και παω να σκεφτω το επομενο εργο μου......

9 σχόλια:

Ρένα είπε...

Να τη χαίρεσοαι την κορούλα σου !!!αακαινούρια στην παρέα δεω είχα συνειδητοποιήσει πως γιορτάζει!!Της εύχομαι ότι καλύτερο!! Όσο για την τσαντούλα σου τι να πώ; Πολύ γλυκιά , υπέροχη!!!

Marina είπε...

Δε ξέρω τι ήθελες να φτιάξεις αρχικά αλλά αυτή η τσάντα είναι κούκλα!!! Και το λουλούδι...πολύ ναζιάρικο!

...irida... είπε...

Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές

είναι πολύ μεγάλες

και αν είναι μπόρα η ζωή

να ΄ναι χαρές οι στάλες

....για όλες,,,
τις μανούλες...του κόσμου.....

ΧΡΟΝΙΑ...ΠΟΛΛΑ....!!

mirsini's creations είπε...

Να ειστε καλα Πουαντερι μου και η τσαντα σου ειναι τελεια!! Πολυ ομορφη!! Χρονια πολλα για αυριο!! Να περασεις μια υπεροχη κυριακατικη γιορτη της μητερας!! Φιλια! :ο)

lourdi lourdaki είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΜΑΣ..
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ Η ΜΙΛΟΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ?

MINIMARKET είπε...

μονο εγω δεν το πηρα χαμπαρι !
εστω και καθυστερημενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , να σου ζησει η κορακλα σου !!!

Μαρια! είπε...

Η τσαντα ειναι τελεια με το καταπληκτικο λουλουδακι της,που την ομορφαινει ακομη περισοτερο και της δινει αλλη χαρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Valavani είπε...

Να χαίρεσαι τα αγγελουδια σου!!! χρόνια σου πολλά!!!!

Valavani είπε...

Τα καλύτερα πράγματα γίνονται κατα λάθος .Είναι υπέροχη!!