Κυριακή, 8 Μαΐου 2011

Χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες..........................


17 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

°º♥ ·.Amiga!


♥ Bom domingo!
Feliz Dia das Mães!!!

Beijinhos.
Brasil

°º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.

μαρινα π. είπε...

9 1/2??? τι εκανες βρε κακουργα του παιδιου και σου εκοψε μισο βαθμο? Του δινεις με το ζορι οσπρια ετσι? καλα σου εκανε.
Χρονια μας πολλα Πουαντερι μου να μας προσεχουμε για να μας χαιρονται. Πολλα φιλια να σε χαιρεαι η οικογένεια σου.

lourdi lourdaki είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΥΧΕΡΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!
ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

[handmade+art] x2 είπε...

χρονια πολλα!Να ειμαστε ολες καλα και να χαιρομαστε τα παιδια μας....
Να σε χαιρεται η Ειρηνουλα σου!
φιλιαΧ2

el.mar είπε...

Χρόνια πολλά σε εσένα!!!
Κ σε όλες τις μανούλες!!!
Τα φιλιά μου!!!

Kiki είπε...

Χρόνια Πολλά, σε όλες τις μανούλες!!!! Να έχετε πάντα δύναμη και πολύ αγάπη!!!!

Νίκη είπε...

Χρόνια πολλά μαμά! Τώρα και με δίπλωμα ε; Τι σου κάνουν τα άτιμα!

Να είμαστε καλά και να τα χαιρόμαστε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!
Nα είναι πάντα καλά!!

Ροδούλα είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ Πουαντερί μου! Να έχουμε υγεία να μεγαλώνουμε και να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας, τον ομορφότερο και πιο γλυκό "μπελά" του κόσμου.
Μπράβο Ειρηνάκι μου, είναι ΤΕΛΕΙΑ η καρτούλα που έφτιαξες για τη μανούλα, και το δίπλωμα που της έδωσες! Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!
Να περάσετε ένα όμορφο απόγευμα!!!

Σοφία Ζ. είπε...

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες και σε σένα Πουαντερί να χαίρεσαι την κορούλα σου!

Marina είπε...

Είσαι η καλύτερη μαμά και με δίπλωμα;;; Μας πέρασες όλες!!!
Χρόνια πολλά και του χρόνου!!!

rena είπε...

Χρόνια πολλά αντε πάλι μάστερ και σε αυτό τον τομέα πήρες!!!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα Μαρια, να χαιρεσαι τα κουκλια σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!

Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.

marilise είπε...

χρόνια πολλά απο καρδιάς

mirsini's creations είπε...

Χρονια πολλα γλυκεια Πουαντερι !! Να την χαιρεσαι την Ειρηνη σου και εκεινη το ιδιο !!! Υγεια σας ευχομαι!! Πολυ ομορφα τα δωρα που σου εκανε !! Και διπλωμα!!! Ποιος τη χαρη σου !!! Θυμαμαι που ειχα δωσει κι εγω ενα στη μητερα μου !!
Χρονια πολλα και παλι !! Φιλια και καλη εβδομαδα!
:ο))

zacharenia είπε...

Χρόνια Πολλά!!!!!
Ευχομαι να είσαι καλά και να προσφέρεις τα καλύτερα στα Παιδάκια σου!!!!!
Φιλιά Πολλά...