Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Μας εσπασε τα νευρα................

Εδω και δυο μερες αυτος ο παλιο blogger μας εχει τρομαξει..............
παω να μπω προχθες  τιποτααααα, παω να ξανα δοκιμασω εχθες ξανα τιποτα........
πανικόβλητη τρεχω να βρω το backup μου που ειχα κανει διαβαζοντας στα αλλα blog αυτα που είχανε παθει
ωραια λεω ευτυχώς που το ειχα κανει και εγω........και το εχω μπροστα μου, το κοιταω ωρες και ειναι σαν να βλεπω αρειανό.
Πως γινεται ρε παιδια αυτη η επανάκτηση;

Βρε τι παθαμε; τωρα πισω-πισω θα τα μαθουμε ολα αυτα.
Και οχι τιποτε αλλο σε καποια ηλικία και μετα ρε παιδι μου αρχιζει και φυραίνει το μυαλό και δεν δεχεται νεα στοιχεία.
Θα μου πεις τωρα τι το θες το blog χριστιανή μου; αφου δεν το κατέχεις καλα;
Τελος πάντων ολα επανήλθαν μονα τους και το μαθημα αναβληθεί για αλλη φορά......

10 σχόλια:

[handmade+art] x2 είπε...

Πρεπει ολοι να κανουμε εξαγωγη ιστολογιου στο pc μας σε συχνα διαστηματα για να ειμαστε σιγουροι...
Ο μπλογκερ θα κανει αναβαθμιση συντομα (λενε)...ας ειμαστε προετοιμασμενοι για να μην γινει καμμια στραβη παλι....
φιλια Χ2

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αντε να δούμε τι άλλη λαχτάρα θα μας δώσει ο blogger!
Καλό Σαββατοκύριακο!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Τα ίδια κι εγώ! Βέβαια δεν είχα να κάνω ανάρτηση αλλά αγχώθηκα!!! Εργασίες έκαναν λέει..... φιλιά και καλό Σ/Κ!

lourdi lourdaki είπε...

ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΣ..
ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ....
ΑΣΕ ΛΑΧΤΑΡΙΣΑ...
ΤΟΣΟΣ ΚΟΠΟΣ..
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Ροδούλα είπε...

Εγώ πάλι, νόμιζα ότι μόνο σε μένα συνέβη αυτό, επειδή θα έκανα κάτι χαζό και τα έχασα όλα. Ευτυχώς σύντομα ανακάλυψα ότι συνέβη σε όλους μας. Πάντως δεν έχω ιδέα από back ups. Αν ξαναγίνει κάτι θα τα χάσω όλα.
Και κάτι ακόμα. Συμπτωματικά, μια ημέρα πριν, πήγα να μπω στο ιστολόγιο μου, και μου έλεγε ότι κάποιος πήρε τον κωδικό μου, και πρέπει να βάλω καινούριο. Εγώ η χαζή είχα βάλει κωδικό "ροδούλα σερδάρη" και κάποιος τα κατάφερε να τον σπάσει. Μετά από αρκετή μελέτη, κατάφερα να αλλάξω κωδικό και να μπω, και την επομένη έγινε αυτό.
Τέλος καλό όλα καλά.
Καλό Σαββατοκύριακο, και πολλά πολλά φιλάκια στην Ειρηνούλα σου.

Άννα είπε...

Κι εγώ τα ίδια έπαθα. Μάλιστα μου έβγαζε και κάποιο μήνυμα για ιό και τα χρειάστηκα. Τέλος καλό όλα καλά. Έκανα και τα backup (αχρείαστα να είναι) αλλά λέμε.
Φιλάκια πολλά

rena είπε...

Xαχα! Όλοι το ίδιο πάθαμε ούτε για Πρωταπριλιάτικο αστείο να μας το έκανε!

el.mar είπε...

Ελπίζω να μη γίνει τίποτα πάλι....ούτε εγώ το κατέχω αλλά γι'αυτό υπάρχουν οι μπλοκοφίλοι..χαχα...φιλιάααα!!!

Tante Kiki είπε...

Καλησπέρα κι εγώ το ίδιο έπαθα...μια λαχτάρααααα! Και είμαι και καινούργια και το ανέβασα μόνη μου το blog και σκεφτόμουν...ε ρε πλάκες!!! Τώρα τί κάνω;;;;; Ευτυχώς όλα πήγαν καλά!!!
Καλό βράδυ!

Magia da Inês είπε...

Amiga, passei para uma visitinha.
Bom domingo!
Beijinhos.
°º♫
°º✿ Brasil
º° ✿♥ ♫° ·.