Κυριακή, 15 Μαΐου 2011

την εχει η ψυχη μας την φωτια..................



ενταξει.....
ξερω τι θα πειτε, εδω ο κοσμος καιγεται και εγω τα δικα μου.
Μην μου πειτε ομως ρε παιδια οτι δεν αισθανθήκατε κατι ακούγοντας αυτούς τους στίχους;
Κάτι.......τοσο δα μικρούλι; κατι που να σας εκανε να το πιστεψετε ολο αυτο;
Δεν ειπατε, ναι ρε γαμώτο!!!!! αυτος ειναι ο Ελληνας;!
κι αν πέσει ξανά θα σηκωθεί;
Νομιζω πως ειχε δακρυσμένα ματια οταν το ελεγε; ιδεα μου; μπορει, παντως εκεινη την ωρα ένιωσα οτι δεν τραγουδουσε απλά αλλά τα ελεγε σε ολους αυτους που σκάβουν τοσο καιρο τον λάκο της Ελλάδας μας.
Καλα μπορει να τα παραλέω, αλλά αφήστε με να το αισθάνομαι ολο αυτο έτσι,
γιατι μου κανει καλο.
Εγω πάντως το χάρηκα παρα πολυ!!!!!!!
Δεν με νοιάζει τι θεση πηρε; δεν με νοιζουν ουτε ολα αυτα τα πικρόχολα σχόλια απο κάποιους δήθεν ποιοτικούς........δεν με νοιάζει τιποτα.................
ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΉΚΑ!!!!

14 σχόλια:

meni είπε...

συμφωνώ....
μπράβο Λούκα!!!!

ioanna είπε...

τον απόλαυσα, τον καμάρωσα ένιωσα περήφανη και ανατρίχιασα! δε με νοιάζει τι θα πει ο καθένας! μπραβο! τις καλημέρες μου!

Κατερινα είπε...

Καλη σου μερα Πουαντερι ..Ευχαριστω που μου εδωσες την ευκαιρια να τον ακουσω...δεν ειχα καν ακουσει με ποιο τραγουδι παμε στην Γιουροβιζιον...τα τελευταια χρονια δεν παρακολουθω γιατι ειχα απογοητευτει με τον τροπο που ψηφιζαν ολες οι χωρες!!
Συγκινηθηκα οταν ξεκινησε το βιντεακι σου και αρχισε η μουσικη!!Δεος και μεγαλειο ενοιωσα!!!ναι η Ελλαδα ειναι Μεγαλη!!!!!καλη σου μερα!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

MΑΖΙ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Να'ναι καλά ο Λούκας και η παρέα του που μας έκαναν να σκεφτούμε, να νιώσουμε και να ανατριχιάσουμε! Έχουμε μεγαλείο η Έλληνες και τεράστια παράδοση αλλά τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι τα ξεχάσαμε όλα και βγάλαμε μπροστά τη ρεμούλα και το ξεκατίνιασμα!
Έμεις κάναμε κερκίδα, 16 άτομα -ζωή να'χουμε- και φυσικά τον ψηφίσαμε μια και είμαστε σε ξένη χωρα!!! Να το ξέρεις το 8 η Ελλάδα από μας το πήρε....χα....χα...χα....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Νομίζω ότι σίγουρα άξιζε καλύτερη θέση!
Οταν το πρωτο-άκουσα ήμουν πολύ αρνητική, αλλά τελικά δεν ήταν καθόλου άσχημο!

Marie είπε...

Το απόλαυσα πραγματικά και ένοιωσα πολύ περήφανη! Μπράβο τους!!!

Μαρια! είπε...

Και μονο που εκπροσωπουσε την Ελλαδα μας... και πηρε μερος τον διαγωνισμο...μας κανει περηφανους που μενουμε σε μια χωρα με τα ομορφοτερα χρωματα που την αντιπροσωπευουν το μπλε του ουρανου και της θαλασσας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ρένα είπε...

Πουαντερί μου κι εγώ μαζί σου !!μωρέ το καταφχαριστήθηκα μη σου πώ ότι συγκινήθηκα κιόλας !!!Τη χρειαζότανε τη ζεμπεκιά της η eurovision !!!Μπράβο τους τα παλικάρια!!!

Άννα είπε...

Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου. Και μόνο που "τολμήσαμε" να πάμε με ελληνικό στίχο μας έκανε υπερήφανους. Πραγματικά το τραγούδι ήταν πολύ καλό και η παρουσία του Λούκα τέλεια.
φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? είπε...

μόνο εγώ δεν πήρα χαμπάρι για την γιοροβίζιον αφού δεν δείχνουν τπτ εδω.....καλημέρα!

christinaD είπε...

συμφωνώ κι επαυξάνω!!!οι στίχοι ήταν πολύ καλοί!!από τα καλύτερα κομμάτια που ακούστηκαν φέτος στη eurovision!!

el.mar είπε...

Μπράβο τους!!!Κ εγώ το χάρηκα πολύ!!!!Φιλιά!!!!!

manousina είπε...

Για μένα ήταν από τα καλύτερα τραγούδια που στείλαμε ποτέ!!!
Χίλια μπράβο στα παιδιά!!!