Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

κόλλησε η καημένη...............

τι να σου κανει και αυτη; απο την πολύ χρήση τα έφτυσε........
για την φωτογραφικη μου μηχανη μιλαω, που δεν λεει να παρει εμπρος........
Βαζω καινουριες μπαταριες και αυτη το βιολι της, το μονο που εχει να μου πει ειναι:
zoom error.
Θελει τον ΓΕΡΜΑΝΟ της και αυτη, ολοι με εναν γερμανο παιρνουμε μπροστα την σήμερον ημέραν................


Και εχω τοσα πολλα να σας δειξω ρε γμτ,
το ΠΟΜ πως προχωραει,
επίσης ενα αλλο μπλουζακι που επλεκα πριν αρχισουμε το ΠΟΜ και κοντευει να τελειωσει.......
ισως μπορεσετε να το δείτε λιγο, παρόλο που ειναι σκοτεινες και θολές οι φωτογραφιες μου.
Τις τραβηξα με το κινητο και δεν περιμενω και το καλυτερο αποτελεσμα.
Αυτα τα νεα, ελπίζω οταν επανέλθω να εχω καλύτερες να σας δείξω.

Οχι τιποτε άλλο, αλλά αυριο που εχουμε την συνάντηση και τον καφε με τις πλεκτο-ravel-φίλες (που την βρηκα ολη αυτη την λεξη;) δεν θα εχω φωτογραφίες να σας δειξω.....

4 σχόλια:

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ !!!

Marina είπε...

Θα την βρεις την άκρη εσύ...δε σε φοβάμαι! Με το καλό η συνάντηση!!!

para-kelsoscooks είπε...

Και με το κινητό καλά τα καταφέρνεις. Και στην συνάντηση, με αυτό να τραβήξεις φωτογραφίες. Να σας δούμε και εμείς. Και βγάλε και την λεκτική επαλήθευση.....

Μαρια! είπε...

Ωραιο και αυτο το μπλουζακι,απλο και λιτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπραβο σου,μεγεια!!!!!!!!!!!!!!!!