Κυριακή, 29 Μαΐου 2011

και συνεχιζουμε........................

καλημέρα κοριτσια, και ΑΓΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!
με την αδεια του blogger επιτελους μπορεσα να σας δειξω την μπλουζα μου που τελειωσα.
ειναι βεβαια ακομα στην απλωστρα και στεγνωνει γιατι το νημα αυτο ηταν απο τα χειροτερα που εχω πλεξει......
ξεχειλωνε πολυ, οι ποντοι δεν πλεκοντουσαν ομοιομορφα ολοι και για να στρωσει λιγο αναγκαστηκα να το πλεξω με Νο 3 βελονες, ενω ελεγε απο 4-5.
Με απογοητευσε εντελως το νημα.....κριμα γιατι μου αρεσε πολυ και εχω και αρκετο  σε διάφορα χρωματα.
Θα δω ομως τι θα τα κανω.

18 σχόλια:

rena είπε...

Καλημέρα,πολύ όμορφη έγινε η μπλουζίτσα,μεγειά μεγειά!!!!

πουαντερι είπε...

Ρένα μου σε ευχαριστω πολυ!!
χαθηκαμε αυτο τον καιρο ε; μια ο blogger με τα κολπα του μια οι εξετασεις......

Chris είπε...

καλοφόρετο!!!
όμορφο έγινε!
Καλή εβδομάδα και καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

χρεισοχερα μου καλημερα σου.Δεν σε σταματαει τιποτα ε;Ακομα πλεκεις;πολυ ομορφη ειναι.Γεια στα χερια σου.Βελε κ μια φωτογραφια σου με το καινουργιο μαλλι στο προφιλ σου.Λες να αφησω κ γω το μαλλι μου ...αβαφο κ φυσικο .Βαρεθηκα τις βρωμοβαφες...φιλια Γιωτα.

Marina είπε...

Αφού βρίσκεις χρόνο και για πλέξιμο...ΜΠΡΑΒΟ! Εγώ έχω παλαβώσει με τα διαβάσματα!
Όσο για το μαλλί στείλε ένα μέιλ στον κύριο...Πεταλούδα για να μάθει το παράπονο σου! Μπορεί να σου πει τι μπορείς να φτιάξεις με αυτό το μαλλί ή να σου στείλει δώρο συγνώμης...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύ όμορφη βγήεκε!!! Τσάντες και τσαντάκια με το υπόλοιπο νήμα! Ή.. κουβερτούλες πάτσγουωρκ με τετράγωνα διαφόρων χρωμάτων??!!

Μαρια! είπε...

Πολυ ωραια,ειναι η μπλουζα,μεγεια σου και καλοφορετη!!!!!!!
Μας γραφεις οτι το νημα σε ταλαιπωρησε,το σουπερ 10 δεν ειναι?
Μπλεκω μια ζακετα καλοκαιρινη,μ'αυτο το νημα,υπαρχει περιπτωση να μου ξεχειλωσει?

πουαντερι είπε...

chris σε ευχαριστω πολυ!!!θα τα πουμε ε;

πουαντερι είπε...

Γιωτα μου απο τοτε που σταματησα να βαζω βαφη ειδα οτι εχω πολλα μαλλια, δεν μου πεφτουν τοσα πολλα και αν οι ασπρες σου ειναι ομοιομορφες γιατι να μην τα αφησεις; μονο που θελει υπομονη, εγω 5 μηνες κυκλοφορουσα με σκουφακια και καπέλα.

πουαντερι είπε...

Μαρινα μου εγω ξερεις δεν σταματαω τις βελονες μου καθολου.
Για τα διαβασματα δεν βοηθαω και πολυ, απλα βρισκομαι παρουσα να με βλεπουνε......οσο για τα παραπονα, σιγα μην ιδρωσει το αυτι τους μωρε.
Παντως ειναι το συγκεκριμένο νημα ετσι,άλλα που εχω πλέξει δεν ειχανε προβλημα, μια χαρα ήτανε. Μπορει να φταίει οτι δινει σε διαφορετικα εργοστάσια την κατασκευή τους και το τύλιγμα και εκει να ειναι το προβλημα.

πουαντερι είπε...

Αντζελα με το βελονακι μια χαρα πλεκεται μου φαινεται.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου τι να σου πω; ενα αντερο που οσο την τραβας την κλωστη τοσο μεγαλωνε...αν τωρα εσενα σου βγηκε καλο μπορει να ειναι αυτο που λεω πιο πανω στην Μαρινα, κοιτα να το πλεξεις εσυ σε μικρες βελονες παντως για να εισαι σιγουρη.

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Δεν ξέρω για το νήμα, πάντως μια χαρά μου φαίνεται!!!Να είσαι γερή να την χαρείς,καλοφόρετη...με γεια σου!!!

Μαiρη είπε...

Mαρία μου, η μπλούζα σου, εμφανισιακά τουλάχιστον είναι πανέμορφη, παλαιότερα όμως που είχα πλέξει με αυτό το νήμα μια μπλούζα, δεν είχα το αποτέλεσμα που ήθελα. Κρεμούσε απίστευτα! Αυτό λοιπόν που συμπέρανα είναι πως το συγκεκριμένο νήμα είναι μόνο για βελονάκι και ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ για ρούχο!

el.mar είπε...

Καλοφόρετη...κάτι θα βρεις εσύ να το κάνεις...Καλή εβδομάδα!!!

zacharenia είπε...

Με γειά σου!!!!!
θα την πλέξεις και σε άλλο νήμα,
και θα την ευχαριστηθείς,
έτυχε αυτή η παρτίδα να μην είναι όπως θα έπρεπε!
φιλιά!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλό υπόλοιπο εβδομαδας και καλο μηνα απο αυριο. Ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

καλοφορετη

Ροδούλα είπε...

Γεια σου πουαντερί μου!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ!!!!
Υπέροχη η μπλούζα σου και το χρώμα της. Με 'γεια και καλοφόρετη.
Πολλά-πολλά φιλιά!!!