Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011

Τελος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

γεια σας !!!γεια σας!!!!!
το σχολειο και επισημα πια τελειωσε, τωρα εχει ξεκουραση, μπανακια,ξαπλες και τεμπελιά!!!!!!


Χθες ηρθε η Ειρηνη μου ολο χαρα απο το σχολειο......
μαμα!!! μαμα μπήκα επιτελους στην εφημεριδα...............
το ηξερα λεω!!!!!!!!!!
οτι καποια στιγμη ο αντάρτης της οικογένειας θα πετύχαινε αυτο που ηθελε και ναιιιιι!!!!!


η λιβελουλλα μου το καταφερε και με πολυ μεγαλο καμάρι και υπερηφάνεια ετρεξε να μου το δείξει.
Θυμόσαστε το 2πτυχο που ειχε κανει για την μόλυνση του πλανήτη; ε;

το βαλανε στην εφημεριδα του σχολειου και ειναι πολυ χαρουμενη!!!!!!!!!!!!!!!

16 σχόλια:

Κατερινα είπε...

μπραβο στην κορουλα σου πουαντερι!!!να την χαιρεσαι...απο που αραγε πηρε????καλη ξεκουραση και καλο καλοκαιρι!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου σε ευχαριστω!!! ειμαι πολυ χαρουμενη με την χαρα της και την ικανοποίηση που ειδα στο προσωπάκι της....

Evie είπε...

Συγχαρητήρια Ειρήνη, χάρηκα με την χαρά σου. Γιατί κι εμείς οι μεγάλοι κάποτε ήμασταν παιδιά και ξέρουμε τις χαρές όταν τελειώνει η σχολική χρονιά επιτυχημένα.

Τώρα καλή ξεκούραση, πολύ ύπνο, βοηθώντας την μαμά, παίζοντας με τη Μήλου και με πολλές βόλτες.

Καλό Καλοκαίρι σε όλους σας!

πουαντερι είπε...

Εβη σε ευχαριστω πολυ, καλο καλοκαιρι σε ολους μας χωρις σκοτουρες και με πολυ ξεκουραση για να αντεξουμε τις δυσκολιες του χειμωνα!!!!!!!!

fantaizi είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΤΗ ΡΗΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΗΣ ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ.ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ.ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ Ε?ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΥΡΙΟ.

el.mar είπε...

Μπράβο στην μικρή σου!!!
Ξεκούραση τώρα κ πολλά μπάνια!!!
Φιλιά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλό καλοκαίρι, ξέγνοιαστο και ήρεμο! Και εις ανώτερα στο κορίτσι, να βάζει στόχους και να τους πετυχαίνει πάντα της εύχομαι!

αχτίδα είπε...

Το γλυκό μου Ειρηνάκι να το χαίρεσαι και το γιο σου επίσης.Μόνο χαρές κορίτσι μου!

rena είπε...

Σιγά που δεν θα έμπαινε,εγώ ήμουν σίγουρη!!!
Καλό καλοκαίρι με πολλά μπάνια και πολύ ξεγνοιασιά!!!

Νίκη είπε...

καλο καλοκαιρι πια και στα βασανισμένα παιδιά και στις κουρασμένες μανούλες!!
Συγχαριτήρια για τη δημοσίευση, της άξιζε!

ArtAtHome είπε...

AX AYTO TO KORITSI SOY ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΩ ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΩΡΑ

Μαρια! είπε...

Αν ειναι δυνατο,τοσο ομορφα που το εγραψε,να μην το βαλουν και στην εφημεριδα.Συγχαρητηρια κουκλα μου και καλο καλοκαιρι!!!!!!

Marina είπε...

Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!! Πάντα επιτυχίες να έχουν!!!

eleni είπε...

φανταζομαι ικανοποιηση που θα ενιωσε η μικρουλα σου!!! και λογικο ειναι.
καλο καλοκαρι και καλη ξεκουραση!!!
και το ακατονομαστο ξερεις ε? στο πιο κρυφο σημειο του σπιτιου, ουτε να το ακους αλλα ουτε και να το βλεπεις!!!! το ξυπνητηρι εννοω!!! φιλακια.

Ροδούλα είπε...

Ειρηνάκι μου ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
Είναι καταπληκτικό αυτό που έφτιαξες.
Σου εύχομαι να ξαναγευτείς αυτή τη χαρά της επιτυχίας και της αναγνώρισης της αξίας σου πολλές φορές στη ζωή σου αγάπη μου!
Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!
Πουαντερί μου, να το χαίρεσαι το Ειρηνάκι σου, να είναι καλότυχο και ευτυχισμένο!
Καλή σας εβδομάδα!

Chris είπε...

Καλησπέρα!!
Τέλεια!!!

αα μην ξεχάσω , έχεις mail!