Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Στο καμπινκ Νο 1..................













19 σχόλια:

Δώρα είπε...

Πλάκα κάνεις???Αυτό λέγεται κάμπινγκ?Είναι σαν να έχεις μετακομίσει το σπίτι σου στην εξοχή!Τόσες ανέσεις!Μπράβο!Καλά να περνάτε!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!1
ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ CAMPING!!!!
ΤΕΛΕΙΑ ΖΩΗ!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!

neli είπε...

Πουαντερι μου να σου πω την αληθεια δεν εχω κανει καμπινγκ ποτε και παντα ειχα την ιδεα οτι ειναι ενα τροχοσπιτο η μια σκηνη αλλα εσεις πραγματικα εχετε σπιτι ολοκληρο εκει.
Αχ αντε να ερθει και μας η σειρα μας για διακοπες επιτελους λιγες μερες εμειναν!!!!!!
Να περνατε καλαααααααα!!!!!!

rena είπε...

Μια χαρά σας βρίσκω,καλά να περνάτε!!!
Εσύ που κρύφτηκες χαχα!!!

Ρένα είπε...

Μπράβο Πουαντερί μου!!!Συνδυασμός ανέσεων και κάμπινγκ!!!1Υπέροχες διακοπές !Να περνάτε καλά!!!!

MINIMARKET είπε...

Αυτο ειναι ξενοδοχειο 4 αστέρων !!!!
Καλά να περάσετε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εφη είπε...

καλά να περνάτε!!!!

Νίκη είπε...

Καλές διακοπές σε όλους σας!!!!

Ο τίτλος της ανάρτησης μου θύμισε την ομώνυμη σειρά της δεκαετίας του 80 αλλά αυτό που είδα καμία σχέση.Διακοπές με όλες τις ανέσεις ενός σπιτιού!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ , ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ 2 ΨΥΓΕΙΑ !!! ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΒΛΕΠΩ , ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ !!!! ΟΥΑΟΥ!!!ΑΧ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΕΡΟΥ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΥ!!! Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΕΗ ΣΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕ ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ !! ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ουάου!!!! Αυτό λέγεται κάμπινγκ?!!!!
Ωραία Μαρία, μπράβο!!

fantaizi είπε...

Ρε φιλεναδιο ζηλευω τι ωραια που εισαστε μπραβο καλα να περνατε.Εγω γυρησα απο το νοσοκομειο τωρα εκανα μπανιο και πηρα το lp να μαθω νεα και ξαφνιαστηκα δε χορταινω της φωτογραφιες σου.Πολλα πολλα φιλια!

Nefeli είπε...

Αυτό μόνο κάμπινγκ δεν είναι!!!!!! Τέλεια είναι!!!!!! Κανονικό εξοχικό έχεις φτιάξει! Να σε ρωτήσω έχεις κανένα νέο από το πλεκτό εγκώμιο?

Μάυρη Τουλίπα είπε...

Γεια σου Πουατερι... εδω και καιρο βλεπω και ξαναβλεπο την σελιδα σου και σε θαυμαζω...
Να χαιρεσαι τα αγγελουδια σου και τον αρχηγο των αγγελων:-) Τα πραγματα που φτιαχνεις ειναι φανταστικα!! Μακαρι να μπορουσα να φτασω στο επιπεδο σου...:-)
Σημερα προσπαθησα να φτιαξω μια δικη μου σελιδα. Νομιζω την εκανα αλλα δεν ξερω αν μπορει καποιος αλλος να την δει οπως βλεπω εγω τη δικη σου... Μηπως μπορεις να με βοηθισεις?

Μάυρη Τουλίπα είπε...

...και με την φορα που πηρα (χιλια συγγνωμη) ξεχασα να πω για το καμπινγκ - παλατι που εχεις κανει. Μπραβω ειναι φανταστικο!!! Εγω να πω την αληθεια μολις ακουω τη λεξη καμπινγκ, μου ερχεται στο μυαλο ''κουνουπια'' και λεω ΠΟΤΕ!!! Αλλα ετσι οπως σε βλεπω, αρχιζω και το ξανασκευτομαι... χιχιχιχι

πουαντερι είπε...

Γεια σας!! γεια σας!!!
καλε ειμαι ακομα εδω που βλεπετε και δεν το πολυ ανοιγω το LP αφηστε που το σημα εδω ειναι σαν το σαλιγκαρι αργο.....
περναμε υπεροχα στο καμπινκ και το οτι ειμαστε 22 χρονια εδω τα λεει ολα ε;
Απο το Πλεκτο εγκωμιο εχω πολυ καιρο να μαθω νεα η αληθεια ειναι αυτη, αλλά τωρα λοιπουν σιγουρα στην Κρητη.
Οσο για τα 2 ψυγεια καλε το ενα ειναι σε λειτουργια, το 2ο το αφησε η αδερφη μου εδω και δεν εχει προλαβει να ερθει να το παρει;
οχι και 2 ψυγεια; ουτε στο σπιτι μας δεν τα χρειαζομαστε ε;...........

christinaD είπε...

τέτοια τροχόσπιτα ή καλύτερα τρσοχοβίλες (χεχε) πάντα χάζευα όταν πηγαίναμε για κάμπινγκ...εμείς πιο απλά,σκηνή,τραπεζάκι,καρλεκλίτσες κλπ...μου έλειψε τα τελευταία χρόνια που δεν έχουμε πάει. μια χαρά είστε,μπράβο!!καλά να περάσετε το καλοκαιράκι!!

creationsbyeve είπε...

ζηλεύω.... ;)

Ανώνυμος είπε...

xara sto kouragio sas.lena.

Dee Dee είπε...

Κι ομως εμεις το καλοκαιρι χρειαζομαστε συχνα δυο ψυγεια...στο ενα να εχει μονο μπυρες και καρπουζια-πεπονια και στο αλλο ολα τα υπολοιπα :):):):)

Πολλες ανεσεις, μπραβο!

Να περνατε υπεροχα!!!!