Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Πλεκτομανια................

μπορει να μην γυρισα ακομη,
μπορει να εχουμε πιει ολο τον Βοσπορο σε μπυρες και τσιπουρα,
αλλά δεν μπορειτε να πειτε; επλεξα κιολας ε;!







τελειωσα 2 μπλουζες δικες μου οι οποιες πρεπει να πλυθουν και να σιδερωθουν για να δειξουν καλυτερα και επλεξα και ενα φορεμα της κορης μου που δεν περιμενε φυσικα να το σιδερωσουμε; το φορεσε αμεσως και της πηγαινει τοοοοσο πολυ που και εγω τρελαθηκα μολις το φορεσε (κουκουβάγισα παλι ε;!)
Αυτα τα νεα μας εδω στο καμπινκ!!!!!!
Τωρα η επομενη αναρτηση μου θα ειναι απο το σπιτι μου.......λεω να μαζευτω και εγω καποια στιγμη, τι λετε;

10 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Κραιπάλες βλέπω και διαβάζω!!!!! Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά!!!!

Μάνια είπε...

Μπράβο σου που ακόμα και στις διακοπές πλέκεις!! Σε ζηλεύω......
Οσο για το κουκουβάγια ετσι είμαστε όλες οι μανάδες. Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και με το καλό να γυρίσεται!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΕΙΜΑΙ!!!!!!
ΠΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ;;;;;;;;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΠΛΕΞΕΣ!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Το τσουξες με όλη τη σημασία της λέξης σε όλους τους τομείς!!! Και του χρόνου, να'στε καλά!!!

fantaizi είπε...

Μπραβο κοριτσακι μου ειναι υπεροχα και χρωματα και σχεδια και ναι αντε μαζεψου να τα πουμε σαν ανθρωποι.Φιλακια πολλα!

creationsbyeve είπε...

χεχε το κάψατε βλέπω πάλι!!!!με υγεία και του χρόνου φιλενάδα!!!για τα πλεκτά τι να πω??χρυσοχέρα!!!!!!

rena είπε...

Η τέλεια γυναίκα,για πες μας ποιο είναι το μυστικό της ζωντάνιας σου!!!!

Μαρια! είπε...

Μπραβο σου,ειναι τελεια,ειδικα το φουστανακι,μεγεια σας και καλοφορετα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nάσια είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΛΕΚΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ!!!!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ;;;;;;;

αχτίδα είπε...

Βρε τρελλούτσικο, καλά να περνάς..έλα ..σήμερα πάω στο πανηγύρι του Αγ.Μάμμα..ξακουστό στη περιοχή!