Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2011

Ακομα εδω ειμαι...................

καλημερα!!
ακομα εδω στο καμπινκ ειμαι..........δεν θελω να γυρισω πισω.
Μαλλον τον αγιασμό στο σχολειο θα τον προλαβω στο παρα 5 χι!χι!χι!

πλεκω ομως αρκετα και τωρα μαλιστα που δροσισε ακομα καλύτερα για μενα.
Αρχισα αλλο ενα φορεμα της κορης μου με λινο νημα σε 2 αποχρωσεις του μπεζ.......
υπέροχο νημα μου το εφερε δωρο μια φιλη Γερμανίδα που ερχεται καθε χρονο στο κάμπινγκ εδω και 13 χρονια.
ισως να μην φαινεται και πολυ καλα το χρωμα γιατι ειναι με το κινητο τραβηγμενες αλλά
ο αντρας μου μου υποσχεθηκε να μου κανει δωρο μια καινουρια μηχανη μολις γυρισουμε και ετσι θα σας αποζημιωσω......





η Μιλού καμαρώνει.....θα πεσει σε κατάθλιψη μολις γυρίσουμε στο σπιτι..............
καλα να περνατε οπου κι αν εισαστε και να ξερετε οτι το γελιο και η χαρα θα μας σωσουν μονο, γιαυτο σας τα ευχομαι και τα δυο.

10 σχόλια:

fantaizi είπε...

ΦΙΛΕΝΑΔΙΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΗΣ ΠΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?ΡΙΖΕΣ ΕΒΓΑΛΕΣ ΡΙΖΕΣ!

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΝΗΜΑ!!! ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!! ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!

rena είπε...

Τα αγαπημένα μου χρώματα!!!!

creationsbyeve είπε...

το νήμα δείχνει λαχταριστό!!!!μπράβο φιλενάδα!!

Μαρια! είπε...

Πολυ ωραια χρωματα,με το καλο να το τελειωσεις!!!!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Και εγώ μετά τον αγιασμό θα γυρίσω αλλά από εργόχειρα λίγα πράγματα...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tι ωραία και γλυκά χρώματα!! Καλόπλεχτα και καλοφορεμένα!! Άντε γύρνα γιατί μας έλειψες απ΄την γειτονιά!

Μάυρη Τουλίπα είπε...

Πολυ ομορφα τα πλεκτα σου... Αλλα το φορεματακι της μικρης ειναι το κατι αλλο!!!!
...και αυτο που ξεκινησες φαινεται το χρωματακι γλυκο!!! Καλοφορεμενα να ειναι ολα!!
Καλα να περνατε ολοι και με το καλο να ερθετε πισω :-)

Μάυρη Τουλίπα είπε...

Φανταστικα τα πλεκτα σου!!!
Αλλα τις μικρης το φορεματακι ειναι το κατι αλλο!!!
...και αυτο που ξεκινησες φαινεται γλυκο το χρωματακι :-)
Καλοφορετα να ειναι ολα!!!
Καλα να περνατε ολοι σας και με το καλο να γυρισετε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!