Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Τι μπορεί να καταφέρει μια κουπα καφές και 2 ωρίτσες διάλειμμα απο ολα..............

ναι! ναι! οπως καταλάβατε πηγαμε με την Αντζελα για κουβαροτσαρκα  στο ΕΡΓΌΧΕΙΡΟ και ενα καφεδάκι στα γρηγορα.
Περασα υπεροχα περιτριγυρισμένη απο πολλαααααα νήματα και με καλη παρεα.
Τι να σας πω βρε παιδιά; η Άντζελα φορούσε φυσικά ενα απο τα όμορφα πλεκτά της,
το σαλι της το κοκκινο που το ερωτεύτηκα,
η Κατερίνα μας, μες στην χαρα και στην προθυμία να μας εξηγήσει ότι την ρωτούσαμε
παρόλο την δουλεια που ειχε,
προσπάθησε να συνδεθεί και στο skype με μια άλλη αγαπημένη φιλη την Ελενη  απο την Θεσ/νικη μα δεν τα καταφέραμε γιατι ενώ μας άκουγε δεν είχε εικονα.
Εγω μιλαω ταυτόχρονα στο τηλ. με την φιλη μου την Ζαχαρενια για να της πω τα νήματα και να της εξηγήσω τι βλέπω......
Μαρια βρηκα και το νήμα σου!!!!!!!!!!!!!!
και φυσικά τρελάθηκα με 2 νεα σχεδια που έπλεξαν τα κοριτσια εκει και που ξεχάσαμε να τα φωτογραφίσουμε, μα πηρα τα υλικα για να τα φτιάξω και εγω.
Ειχα τοσα πολλά στο μυαλό μου να πω στην Άντζελα μα δεν τα θυμήθηκα ολα,
αχ! λετε να ερχεται το αλτζαχαϊμερ;
μα και να ερθει θα με δει ετσι και θα φοβηθεί ......θα φύγει.
Άντζελα πέρασα υπέροχα και την επόμενη φορά εύχομαι να έχουμε πιο πολυ χρονο να πουμε κι άλλα.

Εδω ειναι και η ζακέτα μου και το νημα που πηρα ειναι για την μόστρα μπροστά!
ναι ξερω ειναι σκοτεινή μα ακομα περιμένω να μου παει ο αντρας μου την φωτ. μηχανή για φτιάξιμο...................

τι να κανω;;;;;;;;;;;; θα περιμένω......................
Αυτα τα νεα μου πολλά φιλιά και οχι αγχος!!!!!!!
ΟΛΑ θα μπούνε σε σειρά!!!!!!!!!!!!!

16 σχόλια:

Evie είπε...

Χαίρομαι με την χαρά σου!
Με γεια σου τα νήματα και καλό πλέξιμο, περιμενω να δω τις ωραίες δημιουργίες σου!

πουαντερι είπε...

Ευη μου σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!
Η Μολυ σας τι κανει; περασα απο το blog σου και ειδα ποσα δεν ηξερα για αυτο το υπεροχο λαχανικο την ντοματα μα δεν βρηκα το "κουμπι" για να αφησω σχολιο.

zacharenia είπε...

Καλημέρα Μαρία,
Χάρηκα τόσο όταν μιλήσαμε!
Εσείς βέβαια και οι δυό σας λάμπετε εκεί μέσα, στον Παράδεισο του νήματος, σαν τον Ηλιο !!!!
Φιλιά Πολλά,
Περιμένω τις εκπλήξεις σου!!!

Ginger είπε...

1. μη το ξαναπειράξεις το μαλλί σου θα σου στείλω από δω αέρος-εδάφους.

2. υπάρχει ακόμα το ερχόγειρο? Ποσο πάνε τα μαλλία στην Ελλάδα τώρα? Εδώ χάλια.... αν πας σε σχετικό κατάστημα θελεις μια περιουσία. Μόνο οτι φέρει σε ευκαιρία του σουπερμάρκετ. Θλίψη.

3. γιατί χάθηκες απ'το blog μου? Τι σου έκανα? Εχεις χάσει πάραπολλά επισόδεια

4. την πλέξη με το βελονάκι που δίνει την εντύπωση λάστιχου με βελόνες την ξέρεις? Αν όχι ανάντησέ μου άμεσα γιά να την βάλω δεύτερο μέρος στην επόμενη ανάρτησή μου.

ΦΙΛΙΑ

ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ λέμε

ΥΓ. βγάλτην αυτή την λεκτική επαλήθευση δεν εξυπηρετεί σε τίποτε άλλο απ΄το να τρελλαίνει τους σχολιαστές και να κάνει τον blogger να μοιάζει πιό σοβαρός. Θενκς

πουαντερι είπε...

Ζαχαρενια μου θα δεις;;;;;;;;;;;;

πουαντερι είπε...

ginger δεν χανομαι μονο απο σενα γενικα δεν ειμαι και πολυ μεσα ολο αυτον τον καιρο γιατι πλεκω πιο πολυ ετσι και επι πλεον δεν εχω φωτ. μηχανη για να σας δειξω πολλα, αυτες ειναι απο την Αντζελα που εχω βαλει.
Η δικη μου χαλασε και θελει φτιαξιμο............
Αυτη την πλεξη δεν την ξερω εσυ;
το ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ πραγματι ειναι απο τα πιο παλια καταστηματα στην Αθηνα και τωρα που ειναι το νεο αιμα μεσα εχει αναβαθμιστει πολυ και μας αρεσει να βρισκομαστε εκει, εχει ευχαριστο περιβαλλον.
Δεν μπορω να πω οτι ειναι ακριβα εδω τα νηματα, απλα εχει για ολες τις τσεπες, και φτηνα και μετρια αλλά εχει και τα πολυ ακριβα ιδιαίτερα ενα καταστημα εκει στο κεντρο το χτυπάει στα αυτια κανονικα μα δεν εχει πολυ πελατεία αυτο.
Αντε καλε δεν χανομαι............το εβγαλα το λεκτικο να μην σε στεναχωρει και δεν το θελω! Φιλιά πολλα!!!
Η Αντιγονη μας παλι βολταρει; ε;!

Ginger είπε...

Να μη χάνεσαι κι ας πλέκεις άλλο αν ρέμβαζες (το γνωστο συγκρότημα). Ναι την ξέρω την πλέξη γι'αυτό θα καθυστερήσω την ανάρτηση που ετοιμάζω ήδη γιά να κάνω δείγμα στο σπίτι το Σ/Κ με οδηγίες και να το ανεβάσω (γιά τα μάτια σου μόνο καλή μου - κι όσοι αλλοι το δουν). Παίζει και μικροδιαγωνισμός στο blog μου. Κλείνει μόλις ακουμπήσω τις 20000 επισκέψεις. Καλά ποτε ξεπόρτισε πάλι η Αντιγόνη? Οχι καλέ, χθες ακόμα με σχολίασε. Μα ροδάκια έχει αυτό το κορίτσι?

Φιλιά και βρες χρόνο

ΥΓ. Ευχαριστώ γιά το λεκτικό

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Χαίρομαι που έκανες ανάρτηση! Και πολύ ωραία! Φιλιά Μαρία καλό πλέξιμο!

MARIA ZILAKOU είπε...

Πολύ σας ζηλεύω εκεί μέσα σε τόσο μαλλάκι!!! Καλό πλέξιμο και γρήγορα να φτιάξεις τη μηχανή, να δούμε και τις λεπτομέρειες!!!

πουαντερι είπε...

Αντζελα τι ωραια που περασαμε ε;!

πουαντερι είπε...

Μαρακι καλωσόρισες και απο εδω!!!
Να βαλεις την παρακολουθηση ιστολογιων για να γραφτουμε και εμεις ε;

πουαντερι είπε...

ginger θα περασω να κανω και εγω σχολιο αλλά για την Αντιγονη σου λεω το εσκασε παλι, αφου την πηρα τηλ. και δεν την βρηκα......απαπα τι θα κανουμε με την παρτη της; πως θα την μαζεψουμε καλε;

mia είπε...

Πουαντερί καλησπέρα σου...αυτό το καιρό έχω κολήσει την ίδια τρέλα ..χαμένη στα μαλάκια μου πλέκω και το ευχαριστιέμαι....κάνω κάτι καταπληκτικά τερλίκια θα τα δείξω και εγώ μόλις ΄ερθει η φωτογραφική που έχω κάνει παραγγελία....καλησπέρα....

rena είπε...

Εφοδιάστηκες μαλλιά για τον χειμώνα;
Ωραία η παρέα σας,χαρούμενη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Sophie είπε...

Καλό μήνα πουαντερί μου και καλά πλεξίματα βλέπω εφοδιάστηκες νήματα για όλο το χειμώνα !!!θα περιμένουμε να δούμε και τα πλεκτά μόλις βγάλεις φωτογραφίες!!!Φιλάκια...