Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ας πούμε οτι συνήλθα κάπως...........

Ολο το καλοκαιρι δεν ειχα πατησει το ποδι μου σε καταστημα νηματων και δεν αισθανομουν καλα......
γιαυτο χθες εκανα μια κουβαροενεση που λεει και η φιλη μου η Ελενη.
Αφου αγγιξα και χαϊδεψα ολα τα νηματα μεσα στο "ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ" αγορασα και ενα πολυ ωραιο νημα για το  *One month - *One project.
Μια ιδεα που ειχαμε οι Raveλιστριες!
Το project μου του ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ θα ειναι αυτο:
και το νημα μου αυτο:
Αφου πρωτα τελειωσω την ζακετα μου που προχωραει πολυ καλα και σχεδον κοντευει να τελειωσει.
Εξάλλου το καινουριο θα το αρχισουμε 1η Οκτωβριου, οποτε μεχρι τοτε θα εχω ολο τον καιρο να την τελειώσω με την ησυχία μου και να τελειώσω και το "φορεμα" της κορης γιατι θα φαω κόκκινη κάρτα!

12 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μεγειά σου κορίστσι μου και καλόπλεχτο!! Ζεστό χρώμα! Όμορφη επιλογή!

Μαiρη είπε...

Αχ, Μαρία μου, το νήμα αυτό το αγόρασε η Κατερίνα για να της πλέξω ένα φόρεμα. Πρέπει να είναι και το ίδιο χρώμα απ' ό,τι βλέπω. Έχω να σου πω πως πλέκοντάς το έχεις την εντύπωση πως δουλεύεις μετάξι! Έφτιαξα δείγμα κι εκεί το είδα! Για να καταλάβεις, ανυπομονώ να το ξεκινήσω! Όσο για το σχέδιο, πιστεύω πως του ταιριάζει εξαιρετικά!!!

Alexandra είπε...

Φανταστικό χρώμα! Με γειά!!! Και η ζακέτα σου είναι τέλεια!

mia είπε...

Απο τον τρόπο που μιλάς για το πλέξιμο, με κάνεις να θέλω και να θέλω να φτιάξω και να φτιάξω ...πόσο μου αρέσουν οι άνθρωποι που απολαμβάνουν αυτό που κάνουν...ελπίζω να ξέρεις πόσο τυχερή είσαι...

Λίλα είπε...

Yπέροχο χρώμα και φανταστικό σχέδιο!!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφο το ζακετάκι Πουαντερί μου και το χρώμα σούπερ από τα αγαπημένα μου καλόπλεχτο και καλοφόρετο.Καλό βράδυ φιλάκια..

eleni είπε...

Ειμαι σιγουρη οτι νιωθεις πολυ καλυτερα με τα ''φαρμακα'' που αγορασες!!! Καλα πλεξιματα. Το νημα αυτο μου αρεσε πολυ.

πουαντερι είπε...

Ευχαριστω πολυ κοριτσια!

Μαιρη ναι ειναι πραγματικα πολυ απαλο νημα το εχω σε δυο χρωματα και τωρα πηρα και αυτο.
Ανυπομονώ να το ξεκινησω........

Mia το πλεξιμο ειναι για μενα μεγαλος ερωτας, αν δεν ξερεις να αρχισεις να το μαθαίνεις και θα δεις ποσο υπέροχο ειναι.

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΝΗΜΑ!!!ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΕΔΙΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!

Μάνια είπε...

Και εγώ όταν μπαίνω σε κατάστημα με υλικά κατασκευών νομίζω ότι μπαίνω στον παράδεισο. Αντί να ζηλεύω κοσμήματα και ρούχα εγώ κάνω σαν παιδί με τις π.χ κόλλες και χρώματα. Σε καταλαβαίνω λοιπόν!! Αν πράγματι είναι τόσο ωραίο αυτό το μαλλί θα κοιτάξω να το βρω στην Σοφία στο Kangaroo να πλέξω όχι βέβαια ζακέτα (είναι εκτός των ορίων μου) αλλά ενα μικρό κασκολάκι για την κόρη μου!! Τόσο είναι οι δυνατότητές μου στο πλέξιμο. Για αυτό και σας ζηλεύωωωωω....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα και καλο φθινοπωρο.Πολυ ομορφο!!!καλη αρχη

Μαρια! είπε...

Το χρωμα του νηματος,μου αρεσει παρα πολυ,καθως και το σχεδιο που επελεξες να πλεξεις!!!!!!!!
Με το καλο να το ξεκινησεις!!!!!