Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Επιτελους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν και μερες τωρα με ταλαιπωρεί μια φλεγμονή και ενα "πιάσιμο" πολυ γερο στον αυχένα,
ειμαι με κολαρο, μεχρι και ενεσεις κανω......
χθες και σημερα ομως ο καιρος με εκανε να ζωντανεψω λιγακι.
Ηρθανε και τα πρωτοβρόχια, ηρθανε και οι πρωτες δροσουλες και να λοιπον που υπαρχουν ακομα οι εποχες!!!!!!!!!!!!!
Τωρα δίκαια μπορω να σας ευχηθώ καλο φθινόπωρο!!!!!!!!!!!!
Εγω ανασκουμπώνομαι και ανοίγω τα πλεκτά μου, τα νήματά μου και τα σχέδιά μου για φετος!!!!

16 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΤΟ ΠΛΕΞΗΜΟ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

XRYSOULA είπε...

Καλό φθινόπωρο.....
Την καλημέρα μου και περαστικά.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα μου! Τί όμορφες φωτο έβαλες! Εμένα προσωπικά μου αρέσει το φθινόπωρο (είμαι και γεννημένη Οκτώβρη) τυχαίο?

πουαντερι είπε...

Καλημερα κοριτσια!!!!

Χρυσουλα μου σε εχω χασει βρε τι κανουν οι κορες;

Ρενα μου εγω δεν σταματησα το πλεξιμο ουτε το καλοκαιρι....

Ανώνυμη σε ευχαριστω για την επίσκεψη,
οι φωτο δεν ειναι δικες μου τις δανείστηκα και εγω απο το google οσο για το φθινόπωρο; εμενα να δεις πως μου αρεσει;!

Mani di fata είπε...

ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΞΥΛΙΝΕΣ 50ΧΡΟΝΕΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΝΗΜΑ ΓΚΡΙ ΠΛΕΞΕΙΣ ΑΖΟΥΡ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ.ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ ΒΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΙΑ ΕΣΑΡΠΑ ΠΛΕΚΩ

"ζαχαρούλα.." είπε...

περαστικά καλή μου!!!!!!!

ΚΑΛΟ ΘΦΙΝΟΠΩΡΟ να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!

Μαiρη είπε...

Περαστικά Μαράκι, ξέρω από αυχενικό και σε καταλαβαίνω...και ναι, ναι, ναι!!! έβρεξε και σε μας!!!!!

anthivolon είπε...

Περαστικά σου!!! Είναι η καλύτερη εποχή για να πιάσεις τα σχέδια και τα νήματα. Καλή αρχή!!

Εφη είπε...

Καλό φθινόπωρο και περαστικούλια!

mirsini's creations είπε...

Γεια σου Πουαντερι!! Καλο Φθινοπωρο!!! Αχ! αυτες οι πρωτες δροσερες μερες ειναι βαλσαμο!!
Περαστικα σου ευχομαι!! :ο)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Περαστικά κορίτσι μου!!
Τι όμορφος καιρός πράγματι!!!!

friendly είπε...

Καλησπέρα, περαστικά, ξέρω απο κολάρο!! εγώ επιδίδομαι σε κατασκευή τραχανά.....εδώ δεν έβρεξε πολύ....

Μάνια είπε...

Ξέρω από πόνους άστα! Περαστικά σου! Καλό δημιουργικό φθινόπωρο!!

Sophie είπε...

Καλό Φθινόπωρο Πουαντερί μου με φαντασία και δημιουργικότητα!!!Περαστικά σου εύχομαι.Καλό βράδυ φιλάκια...

Potpouri είπε...

Περαστικά!!Περιμένουμε τα ωραία έργα σου!! Καλό φθινόπωρο!

rena είπε...

Ελπίζω να είσαι καλύτερα γιατί σου έχω δουλειά!
Ελα μια βόλτα από το μπλογκ μου σε θέλω!