Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Νεο project στα σκαριά................

Ιδεα μου ειναι; ή αρχισε λιγο να φυσάει;
Αρχισα και εγω ενα νεο πλεκτό, για αλλαγή, το οποιο πλεκω παράλληλα με το λινο φορεμα.
Βλεπετε δεν μπορω εγω να εχω μονο ενα πλεκτό στις βελόνες μου...............
αυτο ειναι το πρωτότυπο της Cecily μιας πολυ καλης πλεκτριας που παρακολουθώ το blog της εδω και πολυ καιρο και την ευχαριστώ για το ομορφο σχέδιό της.
και αυτο ειναι το δικο μου...........
αυτα ειναι τα νηματα που χρησιμοποιώ.
Ειμαι πολυ ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα και το σχεδιο ειναι αρκετά κατανοητό.

8 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Πολύ όμορφο και ασυνήθιστο σχέδιο επέλεξες! Αλλά και τα νήματά σου, ζεστά και χουχουλιάρικα!!!

πουαντερι είπε...

Μαιρη ειναι και πολυ ευκολο!

mia είπε...

Nα αρχίζουμε σιγά σιγά να μπαίνουμε στο πνεύμα της εποχής....ωραία μου αρέσει...

mia είπε...

Πολύ ωραία να μπαίνουμε σιγα σιγά στο πνεύμα της εποχής...ωραία μου αρέσει....

fotolabida1 είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ !!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΜΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!

Μάνια είπε...

Αν και δεν τα καταφέρνω στο πλέξιμο πάντα μου αρέσει να χαζεύω τις δημιουργίες σου!! Τα μαλλιά απίθανα το δε πλέξιμο τι να πω λες ότι είναι ευκολο. Για σένα!!! για μένα βουνό!!

maya:) είπε...

σας ζηλεύω εσάς που ξέρετε να πλέκετε...

πουαντερι είπε...

κοριτσια σας ευχαριστω πολυ!