Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

Φυγε εσυ........ελα εσυ...............

Τελειωσε η ζακετα μου και το αποτελεσμα μου αρεσει παρα πολυ!!!!!!!!!!!

Μπηκε και ο Οκτώβριος καλο μηνα!!!!!
και ξεκίνησε και ο δικος μας "Οκτώβρης" .
Εγω παιρνω μερος με αυτην την κάπα, οπως σας ειχα πει, και να η αρχη της!
Το θυμάστε;
το κουμπι που φαίνεται εδω ειναι ενα απο τα 4 που θα ραψω στην προηγούμενη ζακετα μου.
 
Συμπληρωματικά και επειδη τωρα αξιώθηκα να βγαλω μια καλύτερη φωτο απο το τοπ που ειχα πλεξει το καλοκαίρι ειπα να σας το δείξω.


******

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα! Πολύ μου άρεσε η ζακέτα, αλλά και το τοπάκι δεν πάει πίσω! Και το μοντέλο επίσης όμορφο,

neli είπε...

Καλα μιλαμε η ζακετα με ξετρελανε!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι καλημερααα σου.Τι θα γινει με τις βελονες και τα πλεκτα σου;Μεχεις τρελανει!Ελα για καφε κανα απογευμα,δεν μενουμε κ πολυ μακρια.Αντε να με μαθεις κ μενα.Το μοντελακι τελειο.φιλια και καλη Κυριακη.Γιωτα(απο ΑΘΗΝΑ)

Teteel είπε...

Πολύ ωραία η ζακέτα, όμορφα, γλυκά χρώματα!
Καλό μήνα να έχεις!

MINIMARKET είπε...

Δεν ξέρω για την ζακέτα αλλά εσύ μιά χαρά είσαι !
Καλό μήνα !

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ όμορφη η ζακέτα αλλά και το τοπάκι πολύ καλό!
Καλό μήνα εύχομαι!

κλειω είπε...

τελειο το τοπακι σαs.

Sophie είπε...

Πουαντερί μου πολύ όμορφη η ζακέτα αλλά και το τοπάκι υπέροχο!!!Σας ζηλεύω όλες εσάς που πλέκετε με βελόνες εγώ δυστυχώς δεν αξιώθηκα να μάθω.Ποτέ όμως δεν είναι αργά,σωστά;Kαλό απόγευμα φιλάκια...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύ σοφιστικέ με το γυαλί και το τοπάκι! σούπερ!!
Η ζακέτα καταπληκτική! Ανυπομονώ να την δω φορεμένη! Με΄γεια σου!!

αχτίδα είπε...

Πουαντερίτσα μου σε είδα και σ'επιθύμησα, πότε θα έρθεις εδώ για επίσκεψη και λίγα μαθήματα λάστιχου σε πλεκτό;Γιατί βρες παιδάκι μου όταν βλέπω τέτοια..ζηλεύωωωωω!Υπέροχος ο γιακάς με τη ζακέτα.

rena είπε...

Μεγειά,μεγειά θα τη ευχαριστηθείς τη ζακέτα αυτή την εποχή!
Και το τοπάκι,τέλειο!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

Ρένα είπε...

Καταπληκτική η ζακετούλα σου αλλά και το τοπάκι υπέροχο!!!!!

creationsbyeve είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!έχω μείνει άφωνη!!καταπληκτικά και τα δυο!!με γειά και καλοφόρετα φιλενάδα!!1Καλό μήνα!

πουαντερι είπε...

Ανωνυμη σε ευχαριστω πολυ!!

πουαντερι είπε...

Νελη μου σε ευχαριστω! Τι κανει η κουκι;

πουαντερι είπε...

Γιωτα απο Αθηνα ποτέ δεν ειναι αργα για να μαθεις.....εγω ακομα μαθαινω.

πουαντερι είπε...

Teteel γυρισες; καλο χειμωνα να πω;!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ τι να σου πω; ρουφαω την κοιλια καλε για να βγαλω φωτο.....χι!χι!

πουαντερι είπε...

Ελενα σε ευχαριστω!!!


Κλειω να εισαι καλα, σε ευχαριστω!

πουαντερι είπε...

Σοφη μου ετσι μπραβο...."ποτέ δεν ειναι αργα" και εγω που πλεκω ποσα χρονια ακομα και τωρα ολο κατι μαθαινω.

πουαντερι είπε...

Κουβαρακι μου και εγω τον χειμωνα περιμενω, ανυπομονώ!!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου τι κανει η Κλωντη μας; πως παει;

πουαντερι είπε...

Ρενα σε ευχαριστω, και για το παιχνιδι δεν το ξεχασα, αλλά μου ειναι δυσκολο να διαλεξω απο τις αναρτησεις μου και ακομα το σκεφτομαι.....χι!χι!

πουαντερι είπε...

foufoula σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα η κολητη μου ειναι απο την πολη σου!!!!!

πουαντερι είπε...

Βρε φιλεναδα; ποτε θα τον πιουμε αυτον τον καφεεεεε;

Chris είπε...

Καλημέρα!!!!
πολύ όμορφα κ τα δύο!
αλλα το ραντάκι απλά τέλειο!!!

πρέπει να μου κάνετε και εμένα κάνα μάθημα μόλις τελειώσω την εξεταστική!^^

fantaizi είπε...

Μαρακι μου ειναι και τα δυο τελεια.Αλλα την παρασταση κλεβει το μοντελο.Τελος πολλα φιλια!

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΖΑΚΕΤΑ!!!ΤΕΛΕΙΑ!!ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΑΚΙ!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!