Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Τι ποιο ωραιο απο το να τελειωνει ετσι η εβδομαδα μου;!

Εχθές πηγα την γνωστή κουβαροτσαρκα μου που ήτανε μία απο τις  ωραιες...............
γιατι;
μα φυσικά γιατί μπηκα στον αγαπημενο μου χωρο οπου βλεπω καθε φορά γελαστά πρόσωπα και μιλάω για το ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ.

Πιστεύω βρε παιδια οτι τωρα που ειναι δυσκολοι οι καιροι ενα χαμόγελο απο κάποιον ειναι πολυ σπουδαίο και μάλιστα οταν μπαίνεις σε ενα κατάστημα  σαν πελάτης.
Το ειδος αυτο (τα νηματα και οι κλωστες) δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης και
ειναι πολυ σπουδαίο να σε υποδέχονται ετσι και να σου δινουν την αίσθηση οτι τα παρατάνε ολα εκείνη την στιγμη για να ασχοληθούν μονο μαζι σου.
Δεν ξερω για σας αλλά εγω νοιώθω πολυ ομορφα εκει μεσα,
καλα φυσικά να σας πω οτι για αλλη μια φορά η "καρουζελ μου" ετσι πια θα λεω την μικρη υπάλληλο ειναι ολα τα λεφτά.......
αν πεις δε για την αλλη κοπελα; ολο πουαντεριτσα μου και πουαντεριτσα μου με ελεγε και μου αρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Η Κατερινα, δε; τι να πω;
Μπραβο σας βρε κοριτσια, ετσι μας δινετε και σε μας το θάρρος να ερχόμαστε εκει μεσα ολο και πιο πολυ και να το νιώθουμε δικο μας.
Φυσικά αφου γεμισα το σεντούκι των θησαυρών μου ..........

συναντήθηκα και με μια πολυ καλη φιλη απο το RAVELRY και τα είπαμε για αρκετη ωρα πίνοντας το καφεδακι μας.
Αχ! Λιντα μου πέρασα υπέροχα!!!!!!!!!!!!!
Μα η μερα μου δεν τέλειωσε εκει,
γυρίζοντας σπιτι ελαβα και ενα δεμα απο την Κρητικοπουλα μου την Ζαχαρενια γεματο καλούδια................
ανάμεσά σε ολα τα αλλά και αυτο το πολυ ομορφο νημα,

Ετοιμασα λοιπον ενα γρηγορο μεζε για να πιουμε με την οικογένεια το υπεροχο μοσχοβολιστό κρασακι της και το ηπιαμε στην υγεια της γιατι σημερα εχει τα γενέθλιά της.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!

15 σχόλια:

fantaizi είπε...

Φιλεναδιο υπεροχα χρωματα ειναι ολα και φυσικα το τελευταιο απαιχτο.Φιλακια!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημέρα Πουαντερί. Χθες το βράδυ έκανα και εγώ τη βόλτα μου από το ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ (αν εννοείς αυτό στην Κλειτίου) για λίγες ... προμήθειες. Θαρρείς και είσαι σε άλλη εποχή.
Χρόνια πολλά στη Ζαχαρένια και καλό Σαββατοκύριακο!

Ginger είπε...

Αχ Μαράκι να ήμουνα εκεί να έλθω μαζί σου. Αυτό το όμορφο με τις αποχρώσεις από μπεζ και μπλε με ξετρέλλανε. Πόσο πουλάνε κάτι τετοιο τώρα στην Ελλάδα και είναι 50 ή 100 γρ.?

Με βλέπω να στέλνω την ξαδέλφη μου στο εργόχειρο και να με βρίζει χαχααχα

Φιλια πουαντεριτσα μου

MINIMARKET είπε...

Σε ολες τις αναρτησεις σου μπαινω αλλα στα πιο πολλα θεματα δεν μπορω να σχολιασω , γιατι ειμαι ασχετος !
Οποτε την καλησπερα μου και καλο σ.κ.

MARIA ZILAKOU είπε...

Με γεια τα καινούρια νήματα και καλό πλέξιμο!!! Πολύ ωραία όλα και ιδιαίτερα ωραίο το νήμα από την Κρήτη, μ'αρέσει πολύ το τυρκουάζ με το μπεζ-χρυσαφί! Καλό φθινοπωρινό Σβκ!!!

zacharenia είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!
Τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα όταν διάβασα το μπλόγκ σου!!!
απο χαρά ,δηλαδή,που σε έχω Φίλη μου!!!
να είστε πάντα καλά,και μια μέρα να πιούμε μαζί το κρασάκι!!!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Τα είδα όλα μέχρι κάτω και πολύ χάρηκα που είσαι όλο δημιουργία και παρεούλες! Πάνε πολύ καλά τα δυό τους μαζί!!! Φιλιά Πουαντερίτσα μου!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΕΙΔΕΣ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΧΑΡΕΣ ΠΩΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ;
ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

rena είπε...

Ωραία χρώματα,αλλά και αρώματα,τα μεζεδάκια εννοώ!!!
Στην υγειά της Ζαχαρένιας λοιπόν!

πουαντερι είπε...

Καλημερα σε ολους!!!!
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!!!

Μινι μαρκετ μην σκας το ιδιο κανω και εγω καλε!!!!!

Βάσω Παππά Vasso Pappa είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕ ΤΟ ΣΑΛΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟ!!! ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΩ? ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ RAVELRY ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Πέρνα από το blogάκι μου, σε περιμένει ένα βραβειάκι...

Staurovelonia είπε...

Καλημέρα πουαντερί! Είμαι η σταυροβελονιά κατά κόσμον Μαρία! Λοιπόν μπορεί από σταυροβελονιά να ξέρω αλλά από πλεκτό με βελόνες τίποτα! Θέλω λοιπόν να πλέξω ένα πουλοβεράκι.Μέχρι εδώ καλά.Πόντους και σχετικά ξέρω να ρίχνω. Εκείνο που δεν ξέρω είναι από νήματα και πως να υπολογίζω πόσους πόντους να βάλω για να ξεκινήσω.Α! Μήπως έχεις να μου προτείνεις κάποιο νήμα για να ξεκινήσω? Αν πάω στο κατάστημα που αναφέρεις θα με βοηθήσουν? Μην παω και τις πρήξω τις κοπέλες!

marimar είπε...

Πουαντερί, άσε κάτω τις βελόνες και πιάσε το πληκτρολόγιο. Η ερώτηση της Ginger που είναι και δική μου. Πού άραγε βρίσκουμε αυτό το υπέροχο, φαταστικό υπόλευκο,ανοιχτό μπέζ, σοκολά, πράσινο της ελιάς και τυρκουάζ μαλλάκι εκτός Κρήτης φυσικά; Φαντάσου ρωτάω εγώ που έχω να πλέξω 35 χρόνια. Γι αυτό μπαίνω συχνά πυκνά εδώ να καμαρώνω τα πλεκτά σου και τα υπόλοιπα καλούδια σου. Η καινούργια φωτό πολύ ωραία!

mycraft είπε...

Καλησπέρα, είναι όντως όμορφο να ψωνίζεις νήματα για να δημιουργήσεις, πήρα κι εγώ ένα σαν αυτό το υπέροχο σε λαδί-μπλε αποχρώσεις που έχεις εδώ μόνο που το πήρα σε αποχρώσεις ροζ-γκρι-μαυρο. Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου και το blog σου. Καλά πλεξίματα να έχουμε :)