Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Με τετοιον καιρο πως να μην πλεξεις;

Καλημερα φιλοι μου!!!!
Μπηκε πια το φθινόπωρο κανονικα, αρχισαν οι βροχουλες, τα αστραπόβροντα
(πωπω! ρε παιδια τι ήτανε και αυτο ε;)
και εμεις οι νοικοκυρες αρχισαμε να κατεβαζουμε δειλά-δειλά τα πρωτα ζεστα ρουχα μας, τα παπλωματά μας, να τα αερισουμε να μαζεψουμε τα πολυ καλοκαιρινα και να ετοιμασουμε το σπιτι για να στρωθεί με τα καλα του, τα χαλια και τις πιο φωτεινές κουρτινες.

Παράλληλα μαζευτήκαμε μεσα μιας και νυχτώνει πολυ νωρις και αφου δεν εχουμε τι αλλο να κανουμε τα βράδια μας, αντι να καθομαστε μπροστα σε μια τηλεοραση που μονο θλιψη φέρνει μπηκαμε δυναμικα στο πλεξιμο.
Το πρωτο ομαδικο μας πλεκτο για το φθινοπωρο σας το ειχα δειξει και πιο κατω, ηταν η καπα μου στο *πλεκτο του Οκτωβριου* μα πότε έκατσα εγω με ενα πλεκτο;
Καθε μερα που ειχα μπροστα μου το νημα της Ζαχαρενιας αυτο μου μιλουσε συνεχώς με φωναζε:
ποτε θα με δοκιμάσεις;
ποτε θα με πιασεις και μενα στα χερια σου;
εεεεε! πια! δεν μπορουσα να το ακουω και το επιασα.............
ξεκινήσαμε αρκετες απο εμας (5 στο συνολο) ενα υπεροχο σαλι και το ονομασαμε:

October Shawlette!!ΠΟΜ ενδιαμεσο *οκτωβριου*

αυτο ειναι το δικο μου σάλι και η πρόοδος της καπας μου ειναι αυτη.............

 Αυτα τα δικα μου νεα κοριτσια και σας εύχομαι να έχετε μια ομορφη μερα, υπομονή ερχεται το ΣΚ!



10 σχόλια:

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

Ginger είπε...

Μου θύμωσες?

Φιλιά

πουαντερι είπε...

fotolalabida1 μου σε ευχαριστω πολυ!!

πουαντερι είπε...

ginger μου γιατι καλε; με τι να θυμωσω;

Λίλα είπε...

Mε την τιμή που θα έχει φέτος το πετρέλαιο όλοι θα βγάλουμε τις βελόνες να πλέξουμε ζεστά ρουχαλάκια!!!

Mania είπε...

Ολοι εσείς με τα πλεκτά με έχετε ξετρελάνει. Θα αρχίσω και εγώ να πλέκω και ας μην ξέρω καλά!!

MARIA ZILAKOU είπε...

Τέλειο, τέλειο και τί ωραία που εναλάσσονται τα χρώματα στο νήμα...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θέλεις να πεις πως περίμενες τη βροχή για να αρχίσεις τις δημιουργίες σου;
Το σάλι φανταστικό!

Φιλάκια κοριτσάρα μου!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ευχαριστω πολυ!!!
ΜΑΝΙΑ αρχισε να πλεκεις και εδω ειμαστε εμεις.

Αντιγονη μου αφου ξερεις εγω ξυπναω οταν μπαινει το φθινόπωρο ε; καλα μου εισαι; μιλησα απο την καμερα με την ginger......υπερπαραγωγή λεμε ε; τι να σου λεω τωρα.......

Ρένα είπε...

Και γώ μαζίσου !!!Ευκαιρία να πιάσω τις βελόνες μου!!!Τις αναζήτησα!!!!!Πολλά φιλιά!!!!