Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Εδω ειμαι και εγω....................

και ενα βραβείο απο την Αγαπη για Δημιουργία, την ευχαριστώ πολυ!!!!

ξερω, ξερω εχω καιρο να φανω μα ειχα πολλα και διάφορα να κανω.
Δεν ξεχνω ομως το αγαπημένο μου blogακι
που χάρη σε αυτο σας γνώρισα όλους εσας!!!!


Πριν απο καιρο σας ειχα δείξει την κάπα που επλεκα ε;
η οποια πήγαινε πολυ καλα και σχεδον τέλειωνε...........ήμουν στο τελευταίο κουβαρι,
μα εκανα ενα λαθος, το οποιο το ανακάλυψα αφου ειχα προχωρήσει 5 γύρους η τρελη.
Βλεπετε; αυτα παθαίνει όποιος πλέκει οπου βρεθεί και εγω το λαθος το εκανα πλέκοντας μεσα στο λεωφορείο.
Οταν πρόκειται να ξηλώσω ρε παιδια με πιάνει η ψυχή μου, δεν μου αρεσει καθολου και ετσι την άφησα λιγο στην ακρη (οχι για πολυ ομως) και μη μπορώντας να κάτσω χωρις πλεξιμο ξεκίνησα άλλη μια καζάκα.
με αυτο εδω το μαλλί που το εχω ερωτευτεί πραγματικά............
αυτα τα νεα μου, σας εύχομαι καλη εβδομάδα που ομολογώ οτι μου αρεσει που μπηκε με κρυο και χιόνια.

16 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Άχου! τι όμορφο χρώμα και τι όμορφη αρχή για ένα σίγουρα επιτυχημένο πουλόβερ, καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα και καλή εβδομάδα!!
Είμαι σίγουρη θα γίνουν πανέμορφα και τα 2!!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλημερα και καλή εβδομάδα! Εσύ πλέκεις στο λεωφορείο εγώ στο τρένο! Υπέροχο το χρώμα, με το καλό. Πέρνα αν θέλεις από το Αγάπη για Δημιουργία να παραλάβεις ένα βραβείο που θεωρώ ότι το αξίζεις!

Mani di fata είπε...

ΣΕ ΕΨΑΧΝΑ.ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΑΛΛΙ !ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΦΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ

tzeni xr. είπε...

Καλημερα σου! Μπηκε το κρυο οπως λες και εσυ για τα καλα ειδικα εδω πανω στα βορεια. Οτι πρεπει για ενα ζεστο μαλλινο πουλοβερακι ετσι δεν ειναι?? Συγχαρητηρια γιατι οχι μονο ξερεις απο πλεξιμο και εχεις και την υπομονη να πλεξεις αλλα και γιατι τα κανεις ολα τελεια!!!!

fotolabida1 είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

Μαiρη είπε...

Ε, κι αν ξηλώσεις και πέντε σειρές δεν τρέχει και τίποτα! Εσύ να 'σαι καλά κι όλα τ' άλλα γίνονται!
Η καζάκα σου και όμορφο σχέδιο έχει αλλά και χρώμα! Τέλεια θα γίνει!

lourdi lourdaki είπε...

XΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!!ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!
ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΕΚΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!!
ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΕΣΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΛΟΥ!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!

maria είπε...

καλησπέρα Μαρίτσα μου!
χρόνια και ζαμάνια!
μη νομίζεις πως σε ξέχασα.. κάθε ανάρτησή σου τη ξεκοκαλλίζω πάντα..
θέλω σκουφί.. μπορείς να μου φτιάξεις? να σε γνωρίσω κ από κοντά??

MINIMARKET είπε...

A! Επιτέλους , νόμισα τα παράτησες και σε χάσαμε !

Helen Gr είπε...

Καλή σου μέρα.
Ωραίο το πλεχτό σου. Μου αρέσει πολύ το πλέξιμο αλλά δεν έχω πλέον-δυστυχώς- πολύ ελεύθερο χρόνο.
Μου άρεσε πολύ και η προηγούμενη ανάρτησή σου για την Ελλάδα. Μπράβο.

Αγγελική είπε...

Καλημερα πουαντερι...και καλως σας βρισκω...κατι επαθε το ravelry και δεν μπορω να μπω,ξερει καποια αν εχει προβλημα?
Οσο για το ξηλωμα που αναφερεις καπου διαβασα οτι οποιος μαθει να ξηλωνει μαθαινει να λεει και συγνωμη...δεν ξερω αν ισχυει..εγω παντως ξηλωνω ευκολα ως αρχαρια αλλα συγνωμη μπα δυσκολευομαι..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!
ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ.....................
ΣΕ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

ΦΙΛΙΆ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΚΑΙ Σ'ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΎ
ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

Marina είπε...

Μα στο λεωφορείο βρε αθεόφοβη;;;
Και εγώ μισώ να ξηλώνω αλλά μισώ ακόμα περισσότερο να συνεχίσω με λάθος!
Να'σαι καλά Πουαντερίτσα μου, να'σαι καλά να φτιάχνεις.....

marilise είπε...

άξιο το βραβείο σε άξια χέρια μας έλειψες πολλά πολλά φιλιά

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Καλώς σε βρήκα και καλώς ώρισες αφού λές ότι είχεις πολύ καιρό να μπείς.. σε είχα δεί μια φορά στο μπλόκ της GINER.. ελπίζω να τα λέμε..το πλέξιμο ..το κέντημα ..και όλα τα συναφή τους..με ενδιαφέρουν στο πλεκτό σου είναι πολύ όμορφο...και εμένα μου αρέσει αλλά τα χέρια πονάνε λίγο και το αποφεύγω...το κοραλί ειναι υπέροχο....καλο βράδυ
και πολλά άλλα βραβεία!!!!