Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

Ένα ήσυχο; απόγευμα...............

καλήμερα σε ολη την γειτονιά!!!!!!!!!!!!!!!!
Μετα τις φουρτούνες έρχονται πάντα οι όμορφες στιγμές...............
Ολη η οικογένεια Πουαντερι απολαμβάνει ένα ήσυχο απόγευμα στο σαλόνι της.!
ο γιος ήρεμος πια, παίζει το παιχνίδι του χωρίς να δινει σημασία στα παρακάλια μου να πάρω για λιγο το LP.........




η κορη εχει έμπνευση και έπεσε με τα μούτρα στις χάντρες της φτιάχνοντας βραχιολακια και δαχτυλίδια..................


η μαμα καμαρώνει το πλεκτο της, (κοντευει να τελειωσει) και ελπιζω σήμερα να το δειτε ολοκληρωμένο........
σε ένα διάλειμμα για τσιγάρο, κέντησα με μερικές χάντρες και εγω (απο την παλέτα της κορης) την καρφίτσα μου.
 ο μπαμπάς μας (μονο το μπούτι του φαίνεται) πινει το αρωματικό του τσάι απολαμβάνοντας ενα ωραιο κομμάτι τσουρέκι.........ουτε αυτο μας αφησε να βγάλουμε.
οσο για την Μιλου; σαν γνήσιος φύλακας.......
ήσυχη πια οτι ολη η οικογένεια ειναι εντάξει κοιμάται πλάι μας φορώντας το όμορφο βρακάκι της με στάμπες απο την Barbie......είναι και μια κυρία τι να κάνουμε?????????

φυσικά οχι για πολυ ολα αυτα............γιατι η Ειρηνη μου έκανε πυρετό και μας αναστάτωσε.

Ευτυχώς όμως δεν είναι τίποτα το σπουδαίο.

14 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτές τις υπέροχες γαλήνιες οικογενειακές στιγμές μαζί μας, Πουαντερί! Περαστικά στην κορούλα σου! Υπέροχα τα πλεκτά σου!
Καλημέρα και πολλά φιλιά!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

καλημέρα πουαντερί μου, ευχαριστούμε για τις οικογενειακές στιγμές σας που μοιράζεσαι μαζί μας, αχ τι φτιάξανε πάλι τα χεράκια σου, περαστικά στην Ειρήνη σου, και φιλάκια στην Μιλού σου!!!!!!!!!!!!!!

αχτίδα είπε...

Λατρεύω τέτοια απογεύματα..εγώ έχω το μικρό..με τάραξε..απο κούνια σε κούνια!

rena είπε...

Δεν νιώθεις μια ασφάλεια και μια ηρεμία όταν είναι όλοι στο σπίτι!
Υπάρχει ωραιότερη εικόνα από αυτή!

πουαντερι είπε...

Σοφια ευχαριστω πολυ!

Βαλαντη και σε σενα ενα ευχαριστω.

Αχτιδα μου αντε καλο σου κανει να ξεχνιεσαι, στην κουνια ολα ειναι μια χαρα.

Ρενα μου ναι πραγματικα. Εισαι βρε παιδι μου ηρεμη με μια ματια γυρω σου χωρις να ψαχνεις.

mia είπε...

Απο τις πιο γλυκές στιγμές της ζωής!!!!....πάντα έτσι.....:))))

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Aυτά τα όμορφα και ήρεμα απογεύματα ονειρευόμαστε όλοι! ..χωρίς την εξέλιξη που σας αναστάτωσε!! Περαστικά στη μικρή! φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ!!!
ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΚΟΝΑ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ!!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΙΛΟΥ!!!

Marina είπε...

Πόσο έχει μεγαλώσει το μικρό σου λουλουδάκι!!! Άλλο παιδί μου φάνηκε...
Περαστικούλια του!

fotolabida1 είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ!!ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

marilise είπε...

φιλιά !!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Τέτοιες ήρεμες στιγμες πόσο μας χαλαρώνουν!!!!φεύγουν για λίγο οι εγνοιες..και μαζεύουμε δυνάμεις για τα δύσκολα που καλό είναι να μην έρχονται!!!!.. πολύ όμορφες οικογενιακές στιγμές τυχεροί είστε που τις απολαμβάνεται..σας το ευχωμαι πάντα να είστε έτσι!!! καλό Σ.Κ,

homemade είπε...

ωραίες μοναδικές οικογενειακές στιγμές..ναστε πάντα καλά....

Eustathia είπε...

Καλημέρα...έχω κι εγώ ένα westy και οι οικογενειακές σας φωτογραφίες μου θύμισαν το δικό μας σπίτι...χιχιχι βέβαια εμείς έχουμε ένα μικρουλάκι 14 μηνών αλλά τα πάνε πολύ καλά με τη Ρόξυ μας και έχουν πολύ πλάκα παρέα....Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου και να πω ότι είναι πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις!!! Φιλιά και καλώς σε βρήκα!!