Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννα στην Αθήνα & δυο κασκόλ που λάτρεψα.....

Γεια σας φιλοι  μου!!!
Αυτες τις μερες λόγω των γιορτών ολο ξέφευγα και γυρνούσα απο δω και απο εκει.
Καταρχην να σας πω οτι η συνάντησή μας εγινε και περασαμε παρα πολυ ωραια ολες μας.

Πήγαμε στην γιορτινη (λεμε τωρα) Αθήνα,
 
 μας ειπε τα καλαντα η φιλαρμονική ορχήστρα του δημου (πρεπει να ξοδεύτηκε πολύ ο δήμαρχος)
 
φάγαμε τους λουκουμάδες μας μπροστά απο το ομορφο Ζάππειο
 
 
 
 
καναμε και πατιναζ
(τι; να μην είμαστε και στο πνεύμα των τελευταίων ημερών; ολοι για πατινάζ πανε πια)
 
 
 
 
και αφου νυχτωσαμε πια μεσα στο Ζαππειο
 
 
 
 
 
 
 
ειπαμε να φύγουμε καποια στιγμη 
γιατι εγω ηθελα να τελειώσω και το κασκολ μου που το ειχα αφησει στην μεση.
 Πηρα και τα δωρακια μου...
που μολις τα ειδα τρελάθηκα.
Ειναι ενα καλαθι φτιαγμένο απο περιοδικά που το ειχανε γεμισει με κουβαρια, φαντάζεστε την χαρα μου μολις το ειδα ε;!

ο αντρουλης μου μου πηρε και μια καινούρια φωτογ. μηχανη γιατι η άλλη που ειχα ειχε χαλάσει και οπως καταλάβατε τραβάω τωρα φωτογραφια οτι βρω μπροστα μου.

Οι φιλες της ανιψιάς μου μου χαρίσανε δυο υπέροχα μπιζού(ενα κολιέ και ενα βραχιόλι) και με ενέπνευσαν να φτιαξω και εγω μερικα δικα μου με ημιπολύτιμους λιθους και κοράλλια.

Έφτιαξα και μια καρφίτσα πριν απο καιρο αλλά τωρα εχω μηχανη γιαυτο τωρα την βλεπετε και εσεις.
.

3 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Όμορφες οι φωτογραφίες!!!
Kαι του Χρόνου να είστε καλά να ξαναβολτάρετε!!! πολλά φιλιά!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου, ζήλεψα που σε είδα στο Ζάππειο, θυμήθηκα την καλή εποχή που έμενα και εγώ Αθήνα και τέτοιες μέρες δεν ξεκολούσα από την Αθήνα. Τα κασκόλ σου πανέμορφα, τα δε κολιέ φανταστικά την Μιλού σου την λατρεύω, η δε καρφίτσα υπέροχη, α!! να μην το ξεχάσω καλορίζικη και η φωτογραφική μηχανή. Να μην ξεχάσεις την επόμενη φορά που θα συναντηθείς με την Λίντα να της δώσεις πολλά φιλάκια από την Βαλάντη. Πω πω πολυλογία με έπιασε. Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και χαρά για όλους σας. (Το μπλοκ μου είναι Αλόη η Βασίλισσα των φυτών) θα χαρώ να τα λέμε και από εκεί!!
Πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!