Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Με οτι εμεινε......................

Με τετοια κριση παιδια δεν ειναι να πεταμε το φαγητο; ασε που ειναι αμαρτια, αλλοι να πεινανε και εμεις να το πεταμε.
Ειχα πολλα τυρια και πολλα αλλαντικά αυτες τις μερες και
3 πακέτα ψωμί του τοστ μεγαλα (δεν καταλαβα γιατι ο αντρας μου πηρε τοσο ψωμι; εκδρομη θα πηγαίναμε;)που δεν ηξερα τι θα τα κανω.
Εκανα λοιπον και εγω δυο ταψια ψευτο-σουφλε.
Με ζαμπον,παρμεζάνα,γραβιέρα,κασερι,κρεμα γαλακτος ντοματα, πιπερια.


Μια πικάντικη με ντοματα, πιπερια,παστουρμα,ροκφορ,ανθοτυρο και δυο κουταλιες παπρικα γλυκια

αφου πρόλαβα και την φωτογράφησα παλι καλα......
Κλείσαμε  με ενα   γλυκάκι γνωστό σε ολες μας, πορτοκαλοπιτα! μοσχοβόλησε ολο το σπιτι πορτοκάλι.
Θα μου πειτε τωρα; καλα ρε Πουαντερι και τα πορτοκαλια απο τις γιορτες μεινανε; ΟΧΙ αλλά βρε παιδι μου μετα απο τοσα λιπαρα δεν θες και ενα γλυκακι; ΘΕΣ!!!! για να το δουνε μερικες-μερικες που τρωγανε του λουκουμαδες προχθες............

8 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα, τώρα φτιάχνω κι εγώ πορτοκαλόπιτα!!! Πήρα όμως ένα κομματάκι από το αλμυρό σου!!!!!
φιλιά και να περάσετε όμορφα σήμερα!!

fantaizi είπε...

Που θα μου πας θα σε φτιαξω εγω.....

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Πουαντερίτσά μου εύχομαι να το ευχαριστηθήκατε!!!!! πάντα τέτοια!!!

Marina είπε...

Πω...πωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!
Φέρτε σφουγγαρίστρες να μαζέψω τα σάλια μου!!!!!!!!!!!!!!!!
Θέλω και εγώ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Πολύ...μου αρεσε ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ το (με ότι έμεινε)..φαίνεται νοστιμότατο....καλα που πρόλαβες φωτό..χι..χι..να ειστε καλα ..να κάνεις τόσο νόστιμα......και βέβαια σήμερα δεν πετάμε τίποτα!!!!!

rena είπε...

Πήρες φόρα με τις αναρτήσεις και δεν σε προλαβαίνω,έτσι μπράβο έτσι σε θέλουμε!!!
Τα φάγατε όλα αυτά βρε θηρία,τίποτα για εμάς;
Καλά να περάσετε!!!

Helen Gr είπε...

Καλησπέρα, Πουαντερί. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, μετά το αλμυρό ένα γλυκάκι ταιριάζει απόλυτα! Βάβαια θα έτρωγα και από τα δύο, πρώτα το αλμυρό και μετά το γλυκό, όχι θα τα άφηνα!
Καλό σου βράδυ.

Εφη είπε...

Ωραία ιδέα γιατί έχω και εγώ περισσεύματα! Καλή χρονιά!