Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Ενα γλυκο, ενα αλμυρο, ενα μετριο και ενα σετ...........

 Προχθες ειδα στην τηλεοραση μια ωραια σουπα (Αντζελα μας εβγαλε η συνταγη απο το δίλημμα).
Κρεμυδοσουπα, μονο που εγω την πείραξα λιγο για να αρεσει σε ολο το προσωπικό εδω μεσα....
και επειδη δεν σταματαμε ποτε σε ενα πιατο......έψησα λιγα τυροπιτάκια και μια μπουγάτσα για να γλυκαθούμε μετα.

Πολυ κρυο αυτες τις μερες και σκέφτηκα να αφησω στην ακρη το πλεκτο της κορης μου,
(που ετσι κι αλλιώς δεν μπορει να αποφασίσει πως το θελει)
 και να πλέξω αλλο ενα σετ για τον άντρα μου.
Ενας σκουφος με αυτάκια και ενας γιακάς απο μαλλί μερινό.
Το λατρεύω αυτο το μαλλί, χαίρομαι να το πλεκω.
Ειναι ολόμαλλο μα τοσο απαλο και φιλικο στο δερμα!

7 σχόλια:

Λίλα είπε...

Με τόσο κρύο, όλα τα θέλω!!!!

eleni είπε...

Μας ανοιξες την ορεξη πρωι πρωι!!! Αναποφασιστα τα παιδια μας!!! Εν τω μεταξυ πλεξε κατι και για σενα μεχρι να αποφασισει η κορη σου!!! ;-)

maria είπε...

πουαντεριτσα μου τι τελειο σκουφι ειναι αυτο?? κ εγω θελω τετοιο!!
πηρε μαλλι η μαμα κ μου κανε σκουφακια μου κανε και λελουδο στο πλαι..
αλλα με τα αυτακια... να σου φερω μαλλακι να μου πλεξεις εσυ ενα??
εχω ευαισθησια στα αυτια τι να κανω..
οσο για τη σουπα δε θα σχολιασω γιατι ειμαι σε διαιτα!!! πολλα φιλακια..

Marina είπε...

Τη συνταγή της μπουγάτσας και γρήγορα γιατί δεν κρατιέμαι!!! Ας πάει στο καλό η δίαιτα...

mary's crafts είπε...

Χρυσοχερα μου εσυ!!!!!!
Με το κρυο που εχουμε, η σουπιτσα ειναι οτι πρεπει!!!
Φιλακια πολλα!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Τα σκορδόψωμα τα λάτρεψαν!!!
Όμορφα τα πλεχτά σου!!

kiki είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα όμως το μοντέλο σου όλα τα λεφτά!!!Καλό σου βράδυ!!!