Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Συνεχίζοντας!

Ενα κινεζικο πιατο με ελληνικη καταγωγη...........
Με ενα γουοκ, και μερικα εύκολα υλικά που ολοι εχουμε στο ψυγειο μας μαγείρεψα χθες ενα γευστικότατο  φαγητο.
Χοιρινο με γλυκόξινη σαλτσα και νουντλς.
Καταπληκτική γεύση, τα παιδιά μου το τσάκισαν.
Και συνεχίζοντας (για να δικαιολογήσω και τον τίτλο μου)
πλέκω ενα πουλοβεράκι δικο μου μεχρι να αποφασίσει είπαμε η κόρη τι θέλει.
Το νημα ολόμαλλο & απαλο σαν χαδι και σε ενα χρώμα που το λατρεύω.
Αυτα τα νεα μου μια καλημερα σε ολους και καλο ΣΚ να εχουμε.


15 σχόλια:

Λίλα είπε...

Λατρεύω τα γλυκόξινα!!!!

Άννα είπε...

Πουαντερί καλημέρα. Το φαγητό φαίνεται υπέροχο. Επειδή λίγο αδαής στην κουζίνα, τα υλικά τα βάζεις όλα μαζί στο γουόκ και αφού βράσουν προσθέτεις τα noodles;
Όσο για το πουλοβεράκι φαίνεται τέλειο (ως συνήθως). Φιλάκια και καλό ΣΚ.

elena είπε...

Πουαντερι μου σε θαυμάζω με τα πλεκτά σου! Πώς τα προχωράς τόσο γρήγορα; Αλήθεια εχεις μετρήσει ποσα εχεις πλέξει απο τότε που ξεκίνησες;

πουαντερι είπε...

Κοριτσια καλημερα!!!

Λιλα και εγω παρα πολυ, παλιά που δεν ηξερα και πολυ καλα αγοραζα την ετοιμη σαλτσα σε βαζο αλλά τωρα εχω εξελιχθεί ε;!

Αννα μου οχι πρωτα σωταρω το κρεας με λιγο ελαιολαδο και μετα ριχνω σταδιακα τα λαχανικα μου.
Τα νουντλς που πηρα εγω ηθελαν μονο 2-3 λεπτα βούτηγμα σε νερο που βραζει και μετα τα εριξα μεσα στο υπολοιπο φαγητο.

Ελενα αν εννοεις απο τοτε που αρχισα να πλεκω (πριν 27 χρόνια) δεν ξερω μαλλον παρα πολλα.
Απο τοτε ομως που εφτιαξα και το blog δεν πλεκω πολλα γιατι μου τρωει χρονο η βολτα μου εδω μεσα αλλά μου αρεσει να βολταρω και να σας βλεπω ολες.
Απλα δεν αφηνω παντα σχόλιο και κακώς γιατι θα επρεπε.

eleni είπε...

Πουαντεριτσα καλημερα!!! Λατρευω το χοιρινο!!!!
Χρωμα υπεροχο για το πουλοβερακι σου!!!! Τι νημα ακριβως ειναι?

Marina είπε...

Είπαμε ΕΛΕΝΑ....Η γυναίκα είναι πλεκτομηχανή!!!!
Άσε που και πλέκει και μαγειρεύει καταπληκτικά!!! Όχι πως έχω δοκιμάσει από κοντά αλλά βλέποντας τα θέλω να τα φάω! Δε ξέρεις...μπορεί στο μέλλον να δοκιμάσω! Δε θα είμαστε και τόσο μακρυά για πάντα!!!

Ρένα είπε...

Το φαγητό σου δείχνει πολύ νόστιμο!!!Όσο για το χρώμα στο πουλόβερ σου...το λατρεύω!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

χριστινακι είπε...

Ε δωσε και τη συνταγη ντε!!τζαμπα μας ανοιγεις την όρεξη!!

πουαντερι είπε...

Ελενη ειναι το ΤΣΑΡΛΥ που σας ειχα δειξει καλε!

πουαντερι είπε...

Ετσι σε θελω ρε ΜΑΡΙΝΑ που ξερεις καποτε θα συναντηθούμε γιατι οχι;

δεν ειμαι καλε πλεκτομηχανη, απλα ειμαι πολλες ωρες στο σπιτι και μην νομιζεις δεν πλεκω εγω γρηγορα, που να δεις αλλες που ξερω....

πουαντερι είπε...

Ρενα σε ευχαριστω πολυ!!!

Χριστινακι δεν εχει συνταγη ιδιαιτερη απλα σωταρισα ολα μου τα υλικα και μετα εριξα την σαλτσα και εκει εβρασαν τα νουντλς(βραζουν σε 3 λεπτα).
Γιαυτο και δεν εγραψα τιποτα, που να βγω εγω παιδι μου μπροστα σε τοσες μαγείρισσες που εχουμε εδω μεσα;

rena είπε...

μμμ! νοστιμιές!!!!
Κι εμένα είναι το μοβ αγαπημένο χρώμα!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

fantaizi είπε...

Συμφωνω το χρωμα ειναι τελειο.Δεν εστελνες και κανενα πιατακι με το υπεροχο φαγητακι.Τσιγκουνα τσιγκουνα!

mary's crafts είπε...

Πεντανοστιμο πρεπει να εγινε το χοιρινο!!!!!! Το πλοβερακι σου εχει υπεροχο χρωμα, κι εμενα μου αρεσει πολυ!!! Φιλακια !!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ολα πανεμορφα στο σπιτικο σου.Φαγητα και εργοχειρα!!!!
περασα να αφησω μια καλησπερα και να ευχηθω καλη εβδομαδα απο αυριο.