Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

μπισκοτακια με μαρμελαδα......μμμμ!!!!

Καλημερα!!!!
Πολυ κρυο ε; και ο οργανισμός μας ζηταει ζαχαρη (και γενικα περισσότερη τροφή)για να ζεσταθει!
ε! αυτο κανουμε και εμεις εδω καθε φορά που εχουμε ρεπό, του δινουμε και καταλαβαινει.....
... μας εγινε πλέον συνήθεια να στρώνουμε τραπεζι στο σαλονι με μεζεδακια και να καθεται ολη η οικογενεια να λεει τα νεα της.
 Αυτη την φορά εψησα ενα καρέ χοιρινο σε μπυρα και μουσταρδα,
 
 που το συνοδεύαμε με μια μαρμελάδα πικάντικη απο κρεμμύδια και μηλα βρασμενα σε κόκκινο κρασι,
 
 
εβρασα τα χορτα της γιαγιας που μαζεψε απο το βουνο,
 και φυσικα δεν ελειπε το τυρι που τοσο λατρευω εγω και το τρωω με τα κιλα.....γιατι νομιζετε ειμαι ετσι "αφρατη"?
Έφτιαξα και  λιγα μπισκοτα με απιθανη γευση, πορτοκαλι-σοκολατα που εδω και καιρο εχω δει στο μπλοκοσπιτακι της bettyscuisine.
 
 Μοσχομύρισε ολο το σπιτι πορτοκάλι και εγιναν πολυ εύκολα!!!
Αλλά εχει δικιο η Μπετυ η μια δόση δεν φτανει.........εκανα διπλή.
Η πρωτη δοκιμη παντα ειναι απο την Μιλού, πιστη στις μαγειρικες μου........
Και μιας και καταπιάστηκα με την ζαχαροπλαστική ειπα να φτιαξω και μια μαρμελαδα 3 φρουτων.
μήλο-κυδώνι-πορτοκάλι.

12 σχόλια:

rena είπε...

Καλημέρα!!!
Αχ μη μου ανοίγεις την όρεξη πρωί πρωί γιατί τι θα κάνω μέχρι να περάσει η μέρα χαχα!!!!
Ωραία δεν είναι να τρως στο σαλόνι,κι εμείς το κάνουμε!!!!

Λίλα είπε...

Tι να πρωτοσχολιάσω!!!!! Το χοιρινό? Τα χορταράκια? Τα μπισκοτάκια? Όλα υπέροχα!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Στείλε και κανένα μπισκοτάκι και από εδώ που είμαι κρυωμένη???!!!!
φιλιά Μαρία, πάντα τέτοια!

πουαντερι είπε...

Αχ Ρενα μου το ποιο ωραιο και τεμπελικο φαγητο κανουμε στο σαλονι ε;! και σε μας αρεσει παρα πολυ.

πουαντερι είπε...

Λιλα μου καλημερα!!!
ασε τα κιλα μας πηρανε τον ανήφορο.........

πουαντερι είπε...

Βρε κουβαρακι μου τι επαθες; περαστικουλια σου!!!!

Lefkothea είπε...

τι ομορφη οικογενειακη θαλπωρη....δεν υπαρχει κατι καλυτερο απο το να μαζευετε η οικογενεια στο τραπεζι γεματο με καλουδια φτιαγμενα απο την μαμα και να συζηταει...ειδικα αν η μαμα ειναι μια χρυσοχερα σαν την Πουαντερι μας!!!

Marina είπε...

Πουαντερίτσα μου ωραία όλα αλλά εμένα μου λείπει ότι δε μπορώ να βρω εδω: τα χόρτα!!!
Να'χα λίγα φρεσκοβρασμένα με μπόλικο λεμόνι και λαδάκι!!!!!!!!!!!
Τη συνταγή για τα μπισκότα θα την κάνω και εγώ αφου λες ότι είναι πραγματικά νόστιμα!

zacharenia είπε...

Μπράβο Μαράκι,
εμενα δεν με σκέφτηκες καθόλου !!!!!
γι'αυτό το τηλέφωνό μου ούτε ένα ντριν δεν έκανε :(
εγώ σας εύχομαι πάντα να είστε γεροί
και να ετοιμάζεις στην οικογένειά σου νοστιμιές !!!!

mary's crafts είπε...

Ολα φαινινται πεντανοστιμα!!!!!
Χρεισοχερα και στην κουζινα!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!
Υ.Γ. ποσο θα ηθελα τωρα ενα μπισκοτακι!!!Τυχερη η Μιλου!!!!

kiki είπε...

Άντε τώρα εγώ να κάνω δίαιτα με τόσες νοστιμιές που βλέπω!!!Καλό σου βράδυ!

Katrina είπε...

Μου εδωσες ιδεα παω να κανω τραχανα!!!!!Ευχαριστωωωωω!!!