Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2012

Τα γαντακια μου............

Ολες αυτες τις μερες που εκανε κρυο συνειδητοποίησα οτι δεν εχω πλεκτα γαντια.....
αν ειναι δυνατον λεω: τι πλεκτρια ειμαι εγω καλε που δεν εχω γαντια;
εκατσα που λετε και επλεξα ενα ζευγαρι, που πολυ το ευχαριστηθηκα.
Το σχεδιο ευκολο και το νημα οτι επρεπε για ενα τετοιo project!
 και επειδή οταν πλεκω ενα νεο σχεδιο εχω παντα λιγουριτσες έψησα μερικα σφολιατινια με τυρια για να παρω λιγο τα'πανω μου........

Σας εύχομαι ενα ομορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!!

8 σχόλια:

Helen Gr είπε...

Καλή σου μέρα. Πλεκτά γάντια ή μάλλον γενικώς γάντια δεν φοράω. Όμως σε συγχαίρω για τα δικά σου, φαίνονται τέλεια και η χρωματική επιλογή ζηλευτή!!!
Μια ζακέτα με τα ίδια χρώματα θα ήταν υπέροχη...

αχτίδα είπε...

Έχω μία πείνα τώραααα! Ήρθα για επίσκεψη και..φάτε μάτια ψάρια! Φορώ πάντα το κασκολάκι σου και σε θυμάμαι γλυκιά μου!

Marina είπε...

Mε γεια τα γαντάκια σου! Πολύ ομορφα και χαρούμενα!
Εχθές η κόρη μου έφτιαξε τα μπισκότα που είδαμε σε σένα! Τα λιγουρεύτηκε... Ήταν η πρώτη μαγειρική προσπάθεια της και στέφτηκε από απόλυτη επιτυχία!!!! Βέβαια η κουζίνα ήταν ολίγον βομβαρδισμένη μετά αλλά....χαλάλι!!!!!

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα μου, πανέμορφα τα γαντάκια σου, το δε νύχι εγκρίνω τις λιχουδιές καλή μου τι της θες;;;; μερικοί έχουμε μπει στη δίαιτα!!!! αχχχχχχ!!!!
Καλημέρα σε φιλώ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mε΄γεια Μαρία! Υπέροχα είναι!!

Table Rouge είπε...

Τα γάντια σου μ΄αρέσουν πολύ και φαίνονται πολύ εύκολα!!! Όσο για την λιγούρα και εγώ την αισθάνομαι όταν σκέφτομαι πολύ....!!!! Να είσαι καλά!!!

χαραυγή είπε...

Ζεστά χρώματα και ζεστά γαντάκια!! Με γεια σου!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

όλα καλά και όμορφα!!! τα γάντια υπέροχα...

η συνταγή που είναι??? μόνο φωτό???

φιλάκια!!!!