Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

Τα γεμιστα του χειμωνα.................

αν και δεν συνηθίζω να μαγειρεύω φαγητα εκτος εποχής, ειπα να αλλάξω λιγο την γεύση τους και να φτιάξω γεμιστά χθες.
 
Ολα καλα και μαλιστα παρα πανω απο οτι το περίμενα.......ειναι ενα αγαπημένο φαγητο για ολη την οικογένεια και ετσι το τιμήσαμε ανάλογα.

Μα δεν μπορούμε να φαμε και το βραδυ το ιδιο φαγητο;! 
Ηρθε και ενας φιλος του γιου μου, ήταν και ο καιρός που αγριέψε παλι 
και ετσι για βραδινό έφτιαξα παραδοσιακό τραχανά με κρουτον και τυρι τριμμένο
 
και για να μην μου την λενε......τους πηγα και βαρκάδα με "γόνδολα"
 
εν το μεταξύ δεν σας το είπα;!
μετα τα γαντια μου και οσο πλεκω εκεινο το μονότονο μπλουζάκι η ματιά μου πέφτει συνέχεια σε αυτο το νημα.
Φλέγομαι απο επιθυμία να το πιάσω στις βελόνες μου να δω πως πλέκεται, πρωτα ομως θα τελειώσει το "καλατράβα" και μετα θα δω τι θα πλεξω! προς το παρόν το εχω απέναντί μου να το κοιτάζω συνέχεια.............

18 σχόλια:

Λίλα είπε...

Ένα πιατάκι τραχανά ζεστό ζεστό θα το ήθελα παρακαλώ! Καλημέρα!!

πουαντερι είπε...

καλημερα!!!!
και ενα και δυο και οσα θελεις..............

eleni είπε...

Καλημερα Πουαντεριτσα μου!!!!! Εγω θα ηθελα πιπεριες φλωρινης και μια βαρκαδα με τη νοστιμοτατη γονδολα σου!!!! Φιλακια!!!! Οσο για το νημα μην το αφηνεις παραπονεμενο καλε!!!! Φιλια!!!

Marina είπε...

Αχ και εγώ βρε Πουαντερίτσα μου ανακάλυψα ένα μπλογκ με...χιλιάδες σχέδια βελονάκι και μ'έχει πιάσει μιά λιγούρα....τι να σου πω!!! Και εγώ τα κοιτάζω...τα ξανακοιτάζω και ανυπομονώ να τελειώσω και εγώ το δικό μου γιοφύρι της Άρτας!!!
Καλό μεσημέρι!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να σου πω την αλήθεια, γεμιστά μαγειρεύω πολύ συχνά και τον χειμώνα.
Είναι ένα φαγητό που μας αρέσει πολύ και πλέον νομίζω όλα τα λαχανικά τα βρίσκουμε κάθε εποχή του έτους (αυτό πάλι δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό)
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ζήλεψα τα γεμιστά σου!!!
Αλλά και το νήμα ..μμ... τέλειο φαίνεται! πώς θα το πλέξεις?

αχτίδα είπε...

Τα γεμιστά ..δεν τα λυμπίζομαι αυτή την εποχή μα το τραχανά τέτοια μέρα κρύα με τις μπουκίτσες ..λαχταριστό!

Ανώνυμος είπε...

Πω πω πω...οταν βαζεις φωτογραφιες απο τα φαγητα σου ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩ
αχ κ κανω διαιτα η ερμη...:(

πουαντερι είπε...

Ελενη αντε πηδα στην γονδολα να σε παω βολτα...........

πουαντερι είπε...

Μαρινα σου εστειλα mail!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ελενα και εγω ψωνιζω καποια εκτος εποχης....λες να ειναι κακο αυτο; και τι να κανουμε;

πουαντερι είπε...

Αντζελα ακουω ιδεες!!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου εσυ ζήλεψες φαγητο; που εισαι μαγείρισσα μεγαλη;

πουαντερι είπε...

Ανωνυμη αφου αρχισες διαιτα κουραγιο......εγω ποτε θα αρχισω δεν ξερω........

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Αχ τι μου κάνειςς;;;;;; ευχαρίστως μια μεγάλη κουταλιά από τον τραχανά, τα γεμιστά τα λατρεύω και άμα έχουν τραχανά μέσα άστα να πάνε!!! ε και μια μπουκίτσα από το πεινιρλάκι τι ψυχούλα έχει;;; εε;;;;

Φιλιά στην Μιλούκα και σε σένα!!!!!!

ΡΙΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΤΡΑΧΑΝΟΣΟΥΠΑ ΚΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΗ.ΤΟ ΠΕΙΝΙΡΛΙ ΣΟΥ ΑΡΠΑΞΕ ΛΙΓΟ; ΡΙΑ.

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Άντε καλά με γεια τα πέτσινα μου τα μάτια!!! τώρα πρόσεξα τις πιπεριές Φλωρίνης!!!!
Λοιπόν Πουαντερί μου η επόμενη ανάρτηση μου θα έχει συνταγές με πιπεριές Φλωρίνης!!!!
Δώσε και στην Μιλούκα, η πιπεριά Φλωρίνης κάνει πολύ στα κόκαλα, είναι τίγκα στο ασβέστιο!!! εγώ δίνω στον δικό μου και τρώει, και όταν τελειώνει με κοιτάζει σαν να μου λέει έχει άλλο;;;;;

Φιλιά!!!

maria είπε...

μαρίτσα μου τι πράματα και θάματα έκανες πάλι..? σου κλέβω το πιάτο με το τραχανά και φεύγω!
τέτοιο νήμα πήρα με τη μαμά αλλά σε άλλη απόχρωση κ μου κανε ένα πολύ ζεστό κασκόλι! θα στο βγάλω φωτό να το καμαρώσεις κι εσύ!
πήρα μαλλί μερινο να φτιάξω σκουφί με το βελονάκι, και έγινα ανέκδοτο..
που πάω ο καραμήτρος, ούτε το βελονάκι ήξερα να πιάσω.. άσε, ρεζιλεύτηκα πάλι στη μάνα μου χαχαχα και το ανέλαβε αυτή..
είμαι τελείως ανεπρόκοπη με το πλέξιμο, πρέπει να το πάρω απόφαση..
πολλά φιλάκια!!