Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2012

Ενας γιακας για τα γαντια μου........και ενα γλυκο κολαση!

Αυτες τις μερες  βαριέμαι να πλεκω κατι μεγαλο και συνεχεία μου έρχονται εμπνεύσεις για μικρα και γρηγορα πλεκτα.
Ετσι μου προέκυψε και ο γιακας-σετ με τα γαντια μου.......
 Αφου στην αρχη γελασα αρκετα με τις βελονες μου......Νο20 ειναι,
γελασα και με την ατάκα της κορης μου
μολις τις ειδε: μαμα ωραια θηκη αγορασες για τις βελονες σου.
 Αρχισα που λετε να το πλεκω.......
στην αρχη το επλεξα ετσι (μεσα σε μιση ωρα γινεται),
 το φορεσα, εκανα την βόλτα μου στο σχολειο
(για την ενημέρωση γονιών που είχαμε),
και αφού γύρισα μου ηρθε στο μυαλό άλλο σχέδιο.......
το ξήλωσα και το ξανα επλεξα απο την αρχη ετσι.
 και επειδη μας πικρανε πολυ το ΣΚ με οσα εγιναν
άντε να γλυκαθούμε λιγο βρε παιδια να πανε κατω τα φαρμάκια ε;!
Μια σοκολατοπιτα που καθε φορά δεν μένει ψίχουλο............κολαση!!!!!
Την συνταγη μου την εδωσε η νονα του γιου μου και δεν μπορω να σας πω τι γινεται
καθε φορά που την φτιάχνω;

ΥΛΙΚΑ

  • 1 βιτάμ
  • 5 αβγά
  • 2 κούπες ζάχαρη
  • 2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 7 κουταλιές γεμάτες κακάο (εγω βαζω μια κουβερτούρα)
  •  3 κουταλιές κονιάκ (εγω βαζω λικερ βυσινο)
  • 1 ποτήρι νερό
  • 2 βανίλιες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το βιτάμ προσθέτουμε τη ζάχαρη το κονιάκ το κακάο το νερό και την βανίλια .Αφού λιώσει πολύ καλά η ζάχαρη και όλα τα υλικά μαζί αποσύρουμε από την φωτιά το κατσαρολάκι και κρατάμε 1 ποτήρι από το χυλό της σοκολάτας. .Χτυπάμε τα αυγά σα ένα μπόλ και σιγά-σιγά ρίχνουμε τα αυγά εναλλάξ με το αλεύρι στο κατσαρολάκι και με τον αυγοδάρτι χτυπάμε πολύ καλά.Λαδώνουμε ένα ταψάκι μικρο του κεικ (δεν πρεπει να γινει πολυ παχυ το γλυκο) και ψήνουμε το κέικ για 20 λεπτά. Μόλις το βγάλουμε από τον φούρνο το κόβουμε σε μερίδες και το περιχύνουμε με το σιρόπι που κρατήσαμε. Είναι απλα ΚΟΛΑΣΗ!


θα κλείσω όπως άνοιξα, όμορφα και μοσχομυρωδάτα με αυτη την αγκαλιά λουλούδια που μου εφερε η κορη μου.
Τα μαζεψε στο βουνο, οταν πηγε στην γιαγια να περασει το ΣΚ και να της κανει παρεα.
Το άρωμά τους εχει γεμίσει το σπιτι παιδια!!!! 
Οτι και να σας πω ειναι λιγο, δεν χορταίνω να τα μυρίζω απο την ωρα που μου τα έφερε.
Να έχουμε ολη μια καλη και ήσυχη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

fantaizi είπε...

Ο γιακας ειναι τελειος ο δευτερος μου αρεσει περισοτερο και τα λουλουδια που σου εφερε η Ρηνουλα εμεις εδω τα λεμε Μανουσα.φιλιαααααααααααααααααααααααααα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ζουμπούλια ε? από τα αγαπημένα μου λουλούδια!!! Και οι 2 γιακάδες μου άρεσαν Μαρία μου ! φιλιά!

mia είπε...

Kαι ο γιακάς και τα γάντια όμορφα...αλλά αυτή η αγκαλιά λουλούδια ...υπέροχα!!!!

rena είπε...

Πρώτη φορά βλέπω τέτοιες χοντρές βελόνες,όταν ασχολιόμουν εγώ με τα πλεχτά δεν νομίζω να υπήρχαν!
Σίγουρα θα τελειώνει γρήγορα γιατί και το μαλλί είναι περίεργα χοντρό,θα κάνει και ωραίες ζακέτες!

naturallyhandmade είπε...

Μαρακι, αν και παρακολουθω το μπλογκ σου, πρωτη φορα σου στελνω, βεβαια σε γνωριζω ηδη (ιντερνετικως τουλαχιστον!!).
Ο γιακας ειναι φοβερος και με τα δυο σχεδια, να ξανακανεις σιγουρα και το πρωτο σχεδιο, ε; ;)
Αποφασησα λοιπον να σου γραψω γιατι το γλυκο με εκανε σχεδον να γλειψω την οθονη και να σου πω οτι θα δοκιμασω τη συνταγη πολυ συντομα! Τα μανουσακια ειναι απο τα πολυ αγαπημενα μου λουλουδια, κανουν ολο το σπιτι να μυριζει υπεροχα..μονο που εδω στην Αθηνα δεν τα βρισκεις ευκαιρα, τυχερηηη, που στα εφερε το κοριτσακι σου!!!
Καλο απογευμα! :*

Ανώνυμος είπε...

Μολις διαβασα τις οδηγιες για την υπεροχη σοκολατοπιτα κ λεω να δοκιμασω την συνταγη σας γιατι φαινεται πανευκολη κ ως προς τα υλικα κ ως προς τις δοσολογιες! ειμαι κ νεα νοικοκυρα κ εχω ξεκινησει τωρα τελευταια τους...πειραματισμους με τα γλυκα! ελπιζω να τα καταφερω!! (ΜΑΡΙΑ)

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΛΕΞΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝ ΒΕΛΟΝΕΣ ΟΧΙ ΚΥΚΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Βάσω Παππά Vasso Pappa είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ. ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΛΕΚΤΟΣ ΓΙΑΚΑΣ ΣΟΥ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΛΕΞΙΜΟ... ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑΣ ΔΕ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν΄ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!