Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

Κασκόλ-γιακάς για διάλειμμα...........

 και ενω η μπλουζα μου προχωράει ""αργα-αργα"" αλλά σταθερα, ειπα να κανω ενα διάλειμμα...
 και έπλεξα εναν γιακα-κασκολ για αλλαγή.


 Εγινε πολυ γρηγορα και ευκολα...................το χαρηκα πολυ!!!!
ακομα και η Μιλού εχει καταθλιψη το σκυλακι μου.
Καθεται δίπλα στο κουκλακι της και δεν το αγγιζει να παιξουμε.............
Καλό τσίκνισμα σε ολους μας σημερα!!!!!!!!!!!
Ευχομαι τα μονα που θα τσικνίζονται να ειναι τα φαγητα μας γιατι πολυ στεναχωριέμαι με ολα αυτα που ειδα, μά δεν θα το σχολιασω καθολου.

12 σχόλια:

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα μου πραγματικά πανέμορφος ο γιακάς σου και με ιδιαίτερο χρώμα!!!! να μου φιλήσεις την Μιλούκα!!!!!!!!!

fantaizi είπε...

Φιλεναδα γειααααααααααααααα!Αυτο το χρωμα σου παει τελεια και ο γιακας σου ειναι ωραιος.ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Mania είπε...

Πουαντερί μου ο γιακάς σου μου αρέσει πολύ!! Αλλά και η μπλούζα δεν πάει πίσω!! Είναι και ωραίο χρώμα!! Καλή τσικνοπέμπτη!!

Marina είπε...

Χρυσοχέρα μουυυυυυυυυυυυυυυ!!!
Το γλυκάκι σου φαίνεται υπέροχο!!!
Μα να ξέρεις αυτό που ζήλεψα περισσότερο απο τη σημερινή μου βόλτα στο σπίτι σου είναι τα λουλούδια σου!!!!!
Μου λείπουν αυτές οι μυρωδιές τις Ελλάδας, τα απλά πράγματα της Ελλάδας! Βέβαια ξέρω -ας μην είμαι αχάριστη- ότι αν ήμουν στην Ελλάδα δε θα μπορούσαμε να ζήσουμε....Τ να πω Πουαντερίτσα μου, έχω και εγώ απελπιστεί όπως όλοι...Ευτυχώς που υπάρχει και η οικογένειά μας, η δημιουργίες μας και η μπλογκογειτονιά για να παίρνουμε δύναμη!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το κασκόλ είναι υπέροχο!!
Αλλά το μοντέλοοοοοο... δεν παίζεται!!!!
Φιλιά κοριτσάρα μου!!!

Όστρια είπε...

Πολύ ωραία τα πλεκτά σας.Προσπαθώ κι εγώ να ασχοληθώ αλλά ...καμμιά σχέση με τα δικά σας.Καλό τριώδι και καλή Σαρακοστή.

ΡΙΑ είπε...

Μαριτσα γεια..Τι γινεται!Σου στελνω σχολια και δεν ερχονται;Τελοσ παντων.Πολυ ωραια η μπλουζα σου καθωσ και ο γιακαs αλλα ΠΡΟΣΕΧΕ εχεισ αρχισει και ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ.Στο εχω ξαναπει.Φιλια απο Ρια.

love2love είπε...

τι γλυκο σκυλακι μπραβο σου για ολα εδω εχουμε προσφορες αν θες βαλτο στο μπλογκ σου

http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

creationsbyeve είπε...

με γειά φιλενάδα!!! πολύ ωραίος ο γιακάς!και η μπλούζα!!!!φιλιά πολλά!

Magia da Inês είπε...

Passei para uma visitinha.
Gostei muito do cachecol.
Bom dia!
(⁀‵⁀,)
¸`⋎´
¸.•°`♥
Beijinhos.
Brasil

*Vivika είπε...

Μα τι ωραία πλεκτά! Και τι φατσούλα όμορφη η Μιλού! Πολύ χάρηκα που σε βρήκα! Θα τα λέμε!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Πολύ ωραιος εγινα ο γιακας κασκόλ ...πρακτικότατος και για τις δύο χρησεις του ....και η μλουζα δεν παει πίσω όπως και το μοντέλο...καλα να περασετε το διήμερο...καλή σαρακοστή..