Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

Γεια σας!!!!!!!!!

      .Μια ήλιος..............μια συννεφιά και ψύχρα.............που έμπνευση για πλεξιμο.
Εχω μπερδευτεί και δεν ξερω τι να πλέξω;
 Να κανω κανενα μικρο ακομη πλεκτο χειμωνιάτικο; ή μηπως να αρχίσω κανενα βαμβακερό;
Αει στο καλο μου πιά! Δεν μπορω να αποφασισω.
Ντύσου Ειρηνη και παμε μια βολτα στην ηλιόλουστη Αθήνα,
να πιουμε ενα ωραιο καφεδακι, να σε κερασω και μια κρέπα με μπόλικη σοκολάτα
 και ασε το πλέξιμο να περιμένει.
Αλλά γινεται να τριγυρνώ στα κουβαρομαγαζα και να μην περασω για μια καλημερα; ΟΧΙ δεν γινεται.
Ετσι μια καλημερα στην Σόφη στο kangaroo και νατη η εμπνευση!!!!!
Ενα πολυ ωραιο τζουρτζουλακι και ενα (απο τα πολλά που θα φτιαξει το κοριτσακι μου), βραχιολακι.
 

Οσο για το δικο μου;
Ενα τελευταίο χειμωνιάτικο σαλι-κασκολ με μοχερ απαλο νημα.........

5 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

Καλή εβδομάδα !

fantaizi είπε...

Βρε Αθεωφοβη που χαθηκες αιτηση με χαρτοσημο να αγορασο?Μου αρεσει πολυ το χρωμα στο σαλι.Τα λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

eleni είπε...

γεια σου Μαρακι μου, κι εγω αυτο το προβλημα εχω, τι να πλεξω!!! το σχεδιο για το σαλι σου απο που ειναι οεο? πολυ ωραιο χρωμα!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή και επικοδομητική εβδομάδα Μαρία!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το ..τζουρτζουλάκι πολύ μου αρέσει!

Άρχισε τα βαμβακερά να ζηλέψουμε!

Φιλιά Μαράκι μου ΚΑΙ στα παιδιά!