Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Ενα υπέροχο απόγευμα παιχνιδιού και χαλάρωσης με τα παιδιά...........











περάσαμε ενα πολυ σουπερ απογευμα με την καλυτερη παρεα που μπορουσα να εχω στο κοντινο μας παρκο..........
περπατήσαμε, χαζέψαμε τις βιτρινες και αφου κάτσαμε να δροσιστούμε και να ξεκουραστούμε λιγο......παιξαμε ηλεκτρονικα.........οδηγησαμε το ονειρο μας......(αυτη ειναι μηχανη, με μια τετοια θελω να γυρισω τον κοσμο).

 και ροκαραμε με τις κιθαρες μας.
Στο τελος καταληξαμε με μερικα χαμπουρκερ στο χερι για να αναπληρωσουμε τις θερμιδες που χασαμε.
Περασα παρα πολυ ωραια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

Magdalene B. είπε...

μπράβο σας!εύχομαι η κάθε σας μέρα να ναι τόσο ξεχωριστή!

eirini είπε...

χαχαχαχα... κι εκεί που πήγα να σου γράψω πόσο μεγάλωσαν τα παιδιά σου και καλώς σε βρίσκω πάλι, μου βάζεις την ατάκα με τις θερμίδες και τα χάμπουργκερ και έχω πέσει κάτω από τα γέλια!!!!!!!!
Να...αυτά τα σπαρταριστά μου έλειψαν από σένα!!!!!
Μου λείψατε!!! Γύρισα όμως για τα καλά, ανανεωμένη και σκοπεύω να μείνω!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

fantaizi είπε...

Μπραβο και παλι μπραβο παντα ετσι να περνατε!Οντως ειχες υπεροχη παρεα!Πολλα φιλια φιλεναδιο!

Μαρια! είπε...

Υπεροχες φωτογραφιες,παντα ετσι ομορφα να περνατε!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και πολύ χαλάρωση βλέπω!!
Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα!!!

rena είπε...

ΑΑΑΑ!!! Κι εγώ περνάω ωραία εκεί!!!!
Που ξέρεις μπορεί κάποια στιγμή να συναντηθούμε!!!!!!

mary's crafts είπε...

Μπραβο σας!!!!! Ευχομαι η καθε μερα σας να ειναι τοσο ωραια και διασκεδαστικη!!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Νομίζω πως είναι απαραίτητες τέτοιες εξορμήσεις ενδιάμεσα των εξετάσεων!
..Καλέ πώς μεγάλωσαν τα παιδιά??!!!!! φτου τους!!!!

Βαλάντη είπε...

Μκρά διαλείμματα είναι το αλατοπίπερο της καθημερινότητας!!! Έτσι πρέπει!!!
Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINIMARKET είπε...

Πολύ όμορφα ! Καλήσπέρα !