Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

Εν αναμονή εξετάσεων, λήξης σχολικής χρονιάς, εκλογών κ.λ.π.

Εν αναμονή λοιπόν.............στο αγαπημένο μου μπαλονάκι,
 οχι όμως και με σταυρωμένα χέρια!
Μόλις τελείωσα ένα σάλι................
 το νήμα υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αλλά και το σχέδιο με έκανε πολύ χαρούμενη.

Επίσης ξανά ξεκίνησα λίγο το διάβασμα, αφού λόγω ζέστης δεν έχω πολύ όρεξη για πλέξιμο.......
 με ενα βιβλίο που δανείστηκα απο την ανιψιά μου και ήθελα εδω και πολυ καιρό να διαβάσω.

Οχι δηλαδή οτι δεν θα πιάσω καθόλου βελόνες;
εχω στα σκαριά ένα πουλοβερακι καλοκαιρινό της κόρης..........
με κορδέλα βαμβακερή.
 Φέτος που οι διακοπές μας θα είναι νησιώτικες, έτσι σίγουρα θα το χρειαστεί τα βραδάκια.

Φυσικά ολο λέω οτι θέλω να βάλω τα κουμπιά στην ζακέτα μου και να σας την δείξω και όλο το
ξεχνάω...............
 μα θα το κάνω και αυτό γιατί και εγώ θα την χρειαστώ την ζακετούλα μου.
Αυτά τα νεα μου λοιπόν!
Εύχομαι καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια σε όλους όσους διαβάζουν................

9 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Δηλαδή κοπέλα μου αν δεν ζεσταινόσουν θα το έπλεκες σε 1,5 μέρα???!!! Υπέροχο είναι ε???!!! Άντε να δούμε και το δικό μου!
Μαρία ..νομίζω πως σου μπαίνει η ιδέα να κόψεις το τσιγάρο???!

Sophie είπε...

Πουαντερί μου το μπαλκονάκι σου πολύ όμορφο, το σάλι σου εξαιρετικό,το βιβλίο απλά καταπληκτικό το έχω διαβάσει μέσα σε δυο μέρες όπως και τα περισσότερα βιβλία της Λένας Μαντά!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

πουαντερι είπε...

και το δικο σου ωραιο θα ειναι θα δεις.........
αν το λες αυτο για το τσιγάρο λόγω του βιβλίου μπα;! μπορω διαβάζοντας να πινω τον καφε μου και να καπνιζω το τσιγαράκι μου καλε.....χι!χι!

Ελένη είπε...

Κατι εγινε με το προηγουμενο σχολιο μου και εξαφανιστηκε!!!!
Πανεμορφα Μαρια μου!!!! Που θα πας πουλακι μου διακοπες?

Όστρια είπε...

Όμορφα όσα φτιάχνετε...Καλή εβδομάδα εύχομαι...

Marina είπε...

Φανταστικές οι δημιουργίες σου!!!
Καλά αποτελέσματα, και του χρόνου τα παιδάκια μας!!!
Καλό βόλι για την Κυριακή!!!

fantaizi είπε...

Μαρια ειναι πολυ ωραιο και το χρωμα αλλα και το σχεδιο το σχεδιο ειναι απο περσι στα αγαπημενα μου να το πλεξω με το νταρλιγκ και το νημα της Ειρηνης εχει ωραιες αποχρωσεις.Με γεια και ξεχασα.....το μαλλι σε αυτο το μακρος ειναι τελειο!

rena είπε...

Πήραν πολύ φέτος οι εξετάσεις σήριαλ τις κάνανε αμάν πια!!!
Φανταστική η βαμβακερή κορδέλα τρέλα θα γίνει!!!
Μεγειά και η ζακέτα και χωρίς κουμπάκια όμορφη είναι!!!
Νησί ε,τυχερούλα!!!!!!

Άννα είπε...

Πολύ ωραίο το σάλι!!! Ωραίο και το βιβλίο!!
Αντε με το καλό να τελειώνουμε με τις εξετάσεις... γιατί παραέχει ζεστάνει!