Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Τελος η σχολικη χρονια........

Μια όμορφη γιορτή σήμανε και επίσημα το τελος της σχολικής χρονιάς.
Ολα τα παιδια με ενα χαμόγελο τεράστιο παίξανε, μπουγελωθηκανε και αποχαιρέτησαν τους φιλους μεχρι του χρονου.































 οπως βλεπετε μας πηρε παλι το βραδυ αλλά περασανε ωραια.
Πηραμε και τα καλοκαιρινα μας βιβλια......
αρχισα και ενα πουλοβερακι της κορης μου με κορδελα βαμβακερη......
Καλα να περνατε και υπομονη.........η Κυριακη φτανει!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!!!!

fantaizi είπε...

Μπραβο Μαρακι και του χρονου.Πολυ ωραιες φωτο και το χρωμα στο μπλουζακι της Ειρηνης και αυτο ωραιο.Ναι υπομονη την Κυριακη θα δουμε ασπρη μερα!Φιλια πολλα!

ELENA S είπε...

Καλό καλοκαίρι !!! και πολλά μπάνια στην θαλασσίτσα...!!!

MINIMARKET είπε...

Τέλος και σε μας . Δες το βίντεο με τον αποχαιρετισμό στα παιδιά της έκτης . Ο μακρυμάλης είναι ο γιος μου .
http://www.youtube.com/watch?v=xm3pv6te8UU&feature=player_embedded

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό καλοκαίρι τώρα και καλή ξεκούραση στα ζουζουνάκια σου!
Φιλιά!

rena είπε...

Και του χρόνου!!!!
Να 'στε καλά!!!!!

Ελένη είπε...

Πολυ ομορφα πραγματα κανετε στο σχολειο σας!!! Συγχαρητηρια σε ολους, παιδια, δασκαλους, γονεις!!! Καλο καλοκαιρι και καλη ξεκουραση με.... πολλα πολλα πλεξιματα!!!! Τα χρωματα στο μπλουζακι μου αρεσουν παρα πολυ!!! Οσο για την Κυριακη, ηρθε και τα ιδια Παντελακη μου τα ιδια Παντελη μου!!!!
Φιλακια!!!!